Szukaj

Zużycie paliwa Audi 80 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Audi 80

10,8
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
W trasie przy jeździe 90-100km/h spalanie około 8,5l/100km. Nawet gdy jest załadowany to nie wpływa to zbytnio na spalanie. Przy ciąganiu przyczepki(burty 40cm) w trasie spalanie 10,5l/100km. Cykl mieszany średnio 10,5l/100km. W mieście to ciężko powiedzieć ale można przyjąć 14l/100km. Przy codziennej jeździe tzn (10km droga powiatowa, 10km miasto 200tyś , 20km droga ekspresowa) średnie spalanie zawsze oscyluje na poziomie 8,7l/100km. Instalacja gazowa BRC sekwencyjna . Przebieg 358 tys km(prawdziwy) - w tym na gazie 150tys km. Spalanie mierzone wielokrotnie od pełnego do pełnego zbiornika lpg. Przy codziennej jeździe do pracy (8,7l/100km) nie uwzględniłem spalania benzyny. W okresie zimowym można dodać +0,5l/100km a w letnim mniej bo wtedy szybko przełącza się na lpg. W długiej trasie udawało się schodzić poniżej 8l ale zapewne była to różnica zatankowań. W trasie przy jeździe 100km/h i 4 osoby w samochodzie regularnie wychodzi 8,3-8,7l/100km. Ciśnienie na cylindrach 14-14,2 bar. Na innych oponach miałem spalanie wyższe średnio o 0,5l/100km .
10,5
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
Posiadam ten model już 3 lata, samochód jest w ciągłej eksploatacji dziennie pokonuję około 100km więc coś mogę powiedzieć na temat spalania, silnik ten napewno nie należy do ekonomicznych, a ja należę do osób które lubią szybką jazdę. Spalanie minimalne mieści się w granicach 9 litrów bp a jeśli mu się depnie to 14 l nie jest dużym problem, cykl mieszany 11/12 l, mówimy tu o benzynie. Autko jest zagazowane średnie spalanie to 14 l LPG. Gdy widzę opisy że ktoś twierdzi że zszedł do 8 litrów /100 km BP to napewno nie pisze o modelu 2.0
10,2
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Audi 80 B4
Co do Audi 80 B4 :) Mam to auto od ponad 6 miesięcy, pewnie krócej co niektórzy tutaj.. Silnik 2.0e 115 konny jest dobrym wyborem dla młodego kierowcy, jest silny i zrywny no ale co za tym idzie, dość duże spalanie gazu bo na trasie pali 9 litrów gdzie przy Vectrze C w silniku 1.8 125ph można zejść do 7 na trasie a 8-9 w mieście to w Audi jest to 9 w trasie przy prędkości 120-130 a w cyklu mieszanym dochodzi nawet do 11.5 litra! Zapewne jest to spowodowane tym że kupiłem auto z instalacją gazową generacji pierwszej i jest pewnie też do regulacji gdzie pewnie zgubiłbym po regulacji ponad litrę gazu :) Tak czy tak, polecam serdecznie to auto ludziom młodym którzy zarabiają i nie szukają auta oszczędnego a w miarę szybkiego. Jak na swoje lata Audi wygląda i prezentuje się bardzo dobrze :) A jeśli ktoś narzeka na spalanie i chce oszczędne auto to polecam kupić silnik 1.2 corsę lub 1.4 hondę :) Cieszyć się rdzą która zjada auto ale za to mieć bardzo ekonomiczny silnik :)
9,6
Cabrio 2.8 E 174KM 128kW
Audi 80 B4
Auto jak na pojemność 2.8 pali bardzo mało. Na trasie przy oszczędnej jeździe (prędkość do 110 km/h) udało mi się zejść do 7,7 litra na 100 km (dane z tankowania do pełna, nie z komputera pokładowego). Przy oszczędnej jeździe w cyklu mieszanym około 8,5 do 9 litrów. W mieście jest około 10 litrów, a jak się ostro jeździ to spali i ponad 15 - ale to jest samochód do lansu nie do palenia gumy ze świateł. Tak czy inaczej auto przy ekonomicznej jeździe potrafi spalić poniżej 8 litrów na 100 km/ Jak na pojemność 2.8 - rewelacja.
5,3
Sedan 1.6 D 54KM 40kW
Audi 80 B2
Kultowe stare audi w dieslu, bardzo prosta i niezawodna konstrukcja. Samochód bardzo oszczędny, spala tyle co dobrej klasy nowy diesel;-) a do tego silnik jest "goły" i praktycznie bezawaryjny. Pali w mrozy bez problemu i bardzo szybko wręcz ekspresowo nagrzewa bude. Jest to mój 13-ty samochód i szczerze jestem z niego najbardziej zadowolony. Tyle że nie przekraczam 100km/h, w czasie jazdy można się zachwycać tym samochodem. Polecam wszystkim ten stary dobry niemiecki wóz, bez zbędnej elektroniki i nowoczesnych bajerów...

Usterki Audi 80

Liczba wpisów: 81

Audi 80 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,5
Sedan 2.0 90KM 66kW
Audi 80 B4
Na pełnej butli(a wchodzi około 43 litry), zrobię 550km w jeździe mieszanej - 70% trasa 30% miasto i "krążenie" od domu do domu, z prędkościami 50-60 km/h w mieście i podczas krążenia i prędkościami około 100-110km/h na trasie(przez jakieś 60km na autostradzie był piłowany 140-160km/h). Co daje nam bardzo niskie spalanie 7,8l. Do tego trzeba liczyć się z dolewkami paliwa, bo jednak na paliwa odpala się za bez lekkiego dociśnięcia gazu, ale to już uwzględnione od długości tras no i kierowcy(czasem lepiej żeby pochodził na gazie niż odpalać na nowo). Nie ukrywając te 10 litrów na 1000km(z krótkimi trasami co przekłada się na częstsze odpalanie) trzeba dolać i nie ma rady. Auto jest wiekowe w końcu '92 rok, przebieg 252tyś. ale kto tam wie czy nie było coś grzebane - jestem 4 właścicielem. Auto zakupione za śmieszne pieniądze, także co wybrzydzać. No i przyśpieszenie, piszą że nominalnie wynosi ono 13sekund, no i u mnie tyle ono wyniesie, ale na gazie. Na benzynie potrafię pobiec od setki w 8 sekund, niestety nie wiem do jakich obrotów kręcę bo nie mam obrotomierza(wersja zegarkowa), ale zmiana biegów 30-60-80-100 no i dalej już piąteczką do 120-140, powyżej wskazówka wlecze się mozolnie. Kupować i jeździć. Tanie pod wieloma względami. No i sedan...Duże komfortowe auto.
5,0
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Audi 80 B4
AUDI 80 tdi 1993 r. sedan 90 ps chip na 105 ps ( w serwisie VTECH program delikatny SOFT pisany pod konkretny samochód - sporo kasy, tak napisany aby silnik nie był wysilony, ma być ekonomiczny i elastyczny i nie może tracić na trwałości), abs, airb. elektryczne szyby, lusterka , centralny zamek, elektryczny szyberdach, climatronic, alu felgi, halogeny, tylna roleta, welur, itp bardzo bogata wersja wyposażeniowa w zasadzie drugiego takiego z tym wyposażeniem jeszcze nie widziałem, zamontowane dodatkowo czujniki parkowania , podłokietnik z przodu (z tyłu był fabryczny) komputer pokładowy z wersji 2litry benzyna full BC/AC (spalanie itp graficzne ikony itp). Chyba najlepsze auto jakie zostało wyprodukowane, silnik dynamiczny i elastyczny a zarazem bardzo prosta konstrukcja 1Z - tam nie ma co się popsuć, samochód niezniszczalny, cichy w środku przy 80 -90 kmh nie można stwierdzić że jest to diesel, części kosztują grosze, ale w zasadzie auto się nie psuje, regularnie go serwisowałem. Zawieszenie jest wieczne, silnik i turbina przy normalnej użytkowaniu chyba nie do zdarcia (wymieniam olej w samochodzie co 8 max 10 tyś km). O auto bardzo dbałem (konserwacja,serwis klimy co roku itp, wszystko na bieżąco wymieniane) kupiłem go w 2005 r. i sprzedałem w 2014 r. - ale całe szczęście został w rodzinie. Stoi teraz ( w zasadzie w garażu, może zostanie youngtimerem- kaprys mojego szwagra) jako 4 samochód w rodzinie - teraz tylko wyjazdy niedzielne pod miasto klasycznego samochodu. Co do spalania stała jazda 80 - 90 km bardzo spokojnie (sprawdziłem osobiście) bez wyprzedzania 3,9 litra (SIC !) - tankowanie pod korek (komputery pokładowe często oszukują), jazda 90 -100 max 4 - 4,3 litra, tak do 120 km - do około 5, 140 km - 5,5. Miasto jak jest oczywiście rozgrzany silnik około 6 litrów. Prowadziłem przez 9 lat zeszyt w którym zapisywałem spalanie średnia wychodzi około 5,4 litra (częsta jazda tzw podmiejska i miasto) Według moich wyliczeń - przy moim użytkowaniu max spalanie nie przekroczyło nigdy 6 litrów (teraz mam passata b6 highline - 105 ps/ chip na 130 ps - i nigdy więcej takiego samochodu - 6 litrów to potrafi on spalić na trasie przy niezbyt szybkiej jeździe - do max 120 km a w mieście to nawet 8 -9 , auto co prawda się nie psuje ale jakość wykonania w stosunku do audi 80 to jakaś porażka - passat : skóra + tandetny plastik SIC !, "dobrej" jakości RNS 510 + dziadowskie głośniki, blacha w samochodzie przypomina mi TICO, w audi 80 to pancerna prawdziwa stal) Zasięg Audi 80 tdi na pełnym baku to co najmniej 1200 km Szkoda że takich samochodów już się nie produkuje. Jak ktoś ma taki samochód to niech o niego dba i szanuje bo każdy nowszy to już nie będzie to samo co audi 80. Sam się o tym przekonałem. Jak ktoś chce porozmawiać o audi 80 i innych klasykach np Audi RS 2 to proszę o kontakt : [email protected]
10,5
Sedan 1.8 75KM 55kW
Audi 80 B3
na gaźniku na pewno palił wiecej niż na wtrysku, ale spalanie nie było złe jak na tak stary silnik. Jazda na gazie była bardzo oszczędna. Przy głównie miejskiej jeździe trzeba zawsze liczyć spalanie od 11-12 litrów gazu ale na trasie Audi potrafiła mi ładnie zejść do około 9 lub nawet troche poniżej.
9,6
Sedan 2.0 90KM 66kW
Audi 80 B4
Instalacja gazowa I generacji na Blosie. Po montażu regulacja z analizatorem spalin. Moja jazda to głównie trasa 80km i spowrotem. Mam lekką nogę i opłaca mi się to. Za mandaty nie płacę, a okrągłe 8l gazu na 100km (w okresie wiosennym, gdzie jeżdżę bez klimy) wręcz zachwyca. Polecam.
8,5
Sedan 1.8 S 90KM 66kW
Audi 80 B3
Koszty nie są duże. Samochód rzadko kiedy miewa kaprysy i praktycznie poza drobnymi wymianami i naprawami okresowymi typu hamulce, zawieszenie, płyny, filtry nie wymaga przynajmniej na dzień dzisiejszy większych wkładów finansowych. Na stacjach benzynowych też nie zostawiam jakiegoś majątku. Tak jak napisałem na początku - ze spalaniem tragedii nie ma.