Szukaj

Najnowsze raporty Audi

6,7
Avant 1.9 TDI PD 131KM 96kW
Audi A4 B6
6 skrzynia.Normalna jazda bez ,,dziadowania" w cyklu 30-40 proc miasto a moze i nawet 50/50 miasto/trasa 7,6 l i nie chce być inaczej :D Parę korków po miescie, spory ruch i spalanie typu 5-6 l nawet nie wchodzi w gre. Jestem zadowolony, bo jak na kombiaka z 2004 takie spalanie jest po prostu "normalne" Trasa ok 160km na autostradzie caly czas 140-150 w porywach do 190 przy wyprzedzaniu, łacznie 4 osoby w samochodzie - 6,5 l Przy jezdzie na odległośc 60km w jedna strone i normalnym przyspieszaniu i wyprzedzaniu 5,5 l co jest megaa wynikiem.
9,3
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B7
Jezeli chodzi o moj ezgemplarz (1.8 T Quattro z 6 biegowa skrzynia) to spalanie zalezy jedynie od osoby ktora prowadzi, u mnie przy podniesionej mocy do 193 konii mozna bez problemu (nawet w zime) zejsc na autostradzie do spalania rzedu 6.5-7 L przy braku dynamicznej jazdy na 6 biegu. Z kolei w miescie w lato, bez problemu mozna wykrecic 7-7.5L biorac pod uwage bardzo spokojna jazde. U mnie srednie dlugoterminowe spalanie to 9.5L ale nie kupilem tego auta zeby sie toczylo, tylko zeby wykorzystywac potencjal tego silnika w polaczeniu ze stalym napedem na 4 kola :). W zime nie ma praktycznie szans by zejsc ze srednim spalaniem nizej niz 10L.
16,0
Avant 2.8 V6 30V quattro 193KM 142kW
Audi A6 C4
Mowa o Audi A6 C4 2.8 V6 30V 193KM ACK quattro (napęd stały na 4 kapcie) automat (4 biegi) Avant z 1997r. Benzyna+LPG (butla 72l), głównie jeżdżę na LPG, choć czasem też na samej benzynie. Mało kto wie, ale ten silnik powinien jeździć na PB98... PB95 toleruje, ale pełna moc ma na PB98 i na PB98 powinien być ustawiony gaz LPG - ciekawe ile januszy prawidłowo ustawiło mapy gazu? Silnik świetny do gazu, ale z tego co widzę to większość ludzi jeździ na bardzo ubogich ustawieniach... mocy to to wtedy ni ma... a i silnik cierpi katusze. Bryka jest ciężka, z samymi z płynami i kierowcą waży już ok 2t, do tego stara V'ka, stary automat i quattro... to auto musi palić! Spalanie... ale ludzie bajki piszą... aha, mierzone nie z kompa (przekłamuje przy LPG o jakieś 10-20% - norma) tylko od tankowania do tankowania... Warszawa, lato 30C, centrum i okolice, godziny szczytu - korki, klima włączona cały czas, odcinki po 10km... przy delikatnej jeździe (obroty do 2000-2500 max) realne spalanie jest wtedy na poziomie ok 17L/100km, jak zaczynam ciągle cisnąć (tak do 3500 max i pedał w 3/4) to już jest 20L/100km, a jak już zacznę szaleć (pedał w podłodze i obroty do 6000 max) to jest 22L/100km... W trasie jest fajnie, przy spokojnej jeździe krajówkami 11-12L/100km, na ekspresówkach i autostradach jest więcej - zależy też czy i jak wyprzedzamy ale powiedzmy że jest to ok 14-15L/100km. Przykładowo; trasa 1200km, samochód zapakowany tak w 1/2, ekspresówki+autostrady+drogi krajowe+drogi lokalne bez dużych miast, autostrady ok 150km/h (wg. GPS'u, a nie prędkościomierza...) + wyprzedzanie do 180km/h, wyszło 13.5L/100km - jak dla mnie, to jest to piękny wynik. Jak widać auto swoje pali... i tak ma być - coś za coś, jak zawsze, jak che się mieć oszczędnie to polecam starszą corollę w LPG, wtedy będzie 7L/100km LPG w mieście :-)
12,7
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Wytrzymalem z tym silnikiem 3 miesiace , dluzej nie moglem. 1.6 do samochodu wazacego ponad 1400 kg + pasazerowie oraz paliwo to istny cyrk. Porównałbym jazdę tym samochodem do katorgi ale jedyny plus był taki , że mało palił oraz mogłem się przemieszczać. Jeżeli ktoś myśli o bardziej dynamicznej jeździe , odradzam . Wyprzedzanie? Na wiejskiej drodze, traktora owszem da się . Wszędzie indziej , trzy zdrowaśki przed manewrem i redukcja z 5 na 3 . Bral olej , 100-400 ml na 1000 km , bardzo zalezne od stylu jazdy. Silnik na pewno nie dla osoby oczekującej czegoś więcej . Idealny na emeryturę , pozdrawiam.
7,7
Avant 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Audi A4 B9
Drugie auto w rodzinie, używane w 90 % jako auto do jazdy w trasy. Nie korzystam z systemu MHEV w korkach. W trasie czasami mi się zdarza. Wspomaganie przez MHEV dodatkowymi KM i Nm super. Minimalne spalanie w okolicach 5.5 litra trasa gdansk - hel - gdansk. Spokojna jazda na tempomacie. Od nowości średnia pokazywana przez komputer 6.7 po 10 tys km. Bak 54 litry - lecz rezerwa zapala się dużo wcześniej, najwięcej do baku wlałem 44 litry na raz. W porównaniu do poprzedniej B8 na minus rozmiar baku. Na jednym baku około 650 km. DSG czasami szarpnie w trybie S przy niskich prędkościach. Komfort podróżowania bajka. Systemy bezpieczeństwa i autonomiczności działają bardzo dobrze.
16,2
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Audi A6 C5
Samochód prowadzi się świetnie. Lecz do ekonomicznych nie należy. Na drodze ekspresowej 2 x 300 km, latem z klimatyzacją, przy jeździe śr. 110-120 km/h + wyprzedzenia do 140 km/h spalanie wynosi 10.7l/100km 95PB. W zimie, w mieście na krótkie dystansy jest dramat 20-23l/100km. Czy pojazd jest godny polecenia - zdecydowanie tak! Ale zależy: Jeżeli potrzebujemy do codziennej jazdy do pracy szczególnie w mieście - odradzam całkowicie! Autko jest idealnie na osób, które nie potrzebują codziennie samochodu, jednak czasami lubią wyskoczyć na trasę. Mamy tu do czynienia z Audi A6, komfort prowadzenia, pojemność samochodu jest rozumiana sama przez się. Nowe Audi A6 o podobnej konfiguracji to koszt na dziś ok. 300 000 zł. A6 równo z 20 letnim stażem jest wstanie konkurować nawet z nowymi samochodami. Moja wersja ma automatyczną klimatyzację 2-strefową, wszystkie szyby elektryczne, szyberdach, skóry i przede wszystkim automatyczną skrzynię biegów. W nowych autach za 40-80k zł o takich rzeczach można jedynie się głęboko rozmarzyć ;-) już nie wspomnę o silniku heh. A dziś takie pełnoletnie auto w super konfiguracji możemy kupić wręcz za kilka tysięcy złotych. Sprawa jasna, że trzeba będzie pewnie i kolejne kilka włożyć w naprawę, ale w sumie i tak wyjdzie bardzo przyzwoicie. Sam silnik w tym samochodzie jest wart mniej więcej tyle co on cały :-D. Ze względu na bardzo wysokie spalanie nie cieszy się popularnością, te same modele z "fajnymi" silnikami są na start droższe o kilka tysięcy. Podsumowując, za śmieszne pieniądze możemy mieć samochód klasy E z mocnym silnikiem (choć nie wolno nam oczywiście oczekiwać dynamiki silnika z taką samą mocą 15 lat młodszego). Nic w przyrodzie nie ginie, więc niskie koszta kupna trzeba będzie rozszerzyć o duże koszta paliwa. I tak wracając do tego od czego zacząłem, dla niektórych taki samochód to będzie wygrana, a dla innych przegrana.
6,7
Avant Facelifting 2.0 TDI 143KM 105kW
Audi A4 B8
Najmniej pali przy delikatnym naciskaniu gazu.Autostrada 140km/h -7.5 l,miasto około 7,trasa przykładowo Przemyśl-Sanok (86km) przy prędkości, rzędu do 110km/h 5.7-5.9l, to quattro, zatem nie spodziewałem się jakiejś ekonomii,jest jak dla mnie ok.
7,0
Sportback 1.6 102KM 75kW
Audi A3 8P
Świetny, bezawaryjny silnik, natomiast nieopłacalny do eksploatacji na benzynie, bardzo dobry do LPG. Bardzo brakuje szóstego biegu, gdyż przy prędkości nieco ponad 100km/h, mamy już około 3000 obrotów, przez co spalanie i hałas rosną.
11,7
S3 Limousine 2.0 TFSI 310KM 228kW
Audi A3 8Y
trasa 30 % plus miasto 70 % przy mojej nodze trochę dynamicznie jeżdżąc stad wychodzi spalanie , przy normalniej jeździe autostradowe przy 140 km/h 8-9,5 l a poniżej 140 maksimum 8,5 l spalania na tempomacie a w mieście 10-12 l przy normalnie jeździe a dynamicznie 15-16 l xD , nie żałując że kupiłem taki samochód jestem zadowolony że piękny kształt przede wszystkim ma kopa i quattroooo
5,2
Limousine Facelifting 2.0 30 TDI 136KM 100kW
Audi A4 B9
Bardzo oszczędne auto. pomimo 136 km naprawdę daje radę. tak naprawdę jego moc jest większa niż na kartce papieru. posiadam jeszcze b9 przed lift w tym silniku z manualem(nie wiem dlaczego opis dotyczy tylko polifta). przy dzisiejszym cenach paliwa to jazda jest jak za darmo. B9 2017r 105000 km przejechane