Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E46 Touring

on - zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,8
Deklaracja producenta
6,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.5

Lista raportów zużycia paliwa (147)

6,2
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
6,3
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Mialem bardziej oszczędne samochody ale nie z takim silnikiem. Myślę że jest optymalnie. Jeżeli chodzi o naprawy i eksploatację to jest to BMW więc tu nic nie jest tanie. Ale z tego chyba każdy zdaje soboe sprawę.
Dodane 14 lat temu
6,8
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
auto w trasi pali z reguły 6,5l, w mieście 8l, średnio wychodzi ok. 7.5l. Przy bardzo oszczędnej jeździe potrafi zejść do 5.5l, mniej się nie da.
Dodane 14 lat temu
6,7
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Kilka słów o spalaniu które podaję niżej.Pozycja nr.1 i 2 dotyczy samochodu obciążonego co najwyżej 2 osobami w małej aglomeracji.Poz.nr. 3 to samochód obciążony na max.styl jazdy zmienny.Testowałem również na odcinku 800 km jazdę pozwalającą na min.zużycie paliwa-wynik to 5.3/100km, ale to nie jazda tylko mordęga(nie po to kupujesz sam.150 KM)Z napraw była wymiana tylnych sprężyn zaw.Koszt 350 zł z montażem (Sprężyny Lesjofors)
Dodane 14 lat temu
5,6
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
6,7
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
7,4
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
7,4
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
Przy moim stylu jazdy szkoda gadać. Nie wypada źle a na autostradzie przy rozsądnej jeździe wypada bardzo dobrze.
Dodane 14 lat temu
6,2
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
7L/100km przy dosyc ciezkiej nodze - leje drozszego diesla, uwazam ze rewelacja
Dodane 14 lat temu
8,5
BMW Seria 3 E46
Touring 320 d 150KM 110kW
150-konny diesel byl , jak i kupno samochodu, wyborem przypadkowym. Co prawda sprawil dosc niemila niespodzianke - nigdy nie mialem w eksploatacji takowej jednostki i opieralem sie na opinie wlascicieli 136-konnych diesli, dla tego spalanie 9.5-10 litrow na setke w czasie krotkich przejazdow w miescie nie wchodzilo w zalozenie. Jednak po kilku miesiacach jazdy dalo sie przywyknac do spalania - lagodniejsze obchodzenie sie z pedalem aksceleratora, jazda na dluzszych trasach. Efekt - kompromis mocy i zuzycia do zniesienia. Co sie tyczy cen - detale oryginalne u nas, na Litwie, maja wysoka cene i ich kupno sprowadza sie tylko do tych elementow, ktorych montaz wymaga wyrobu nowego. Poniewaz samochod jest bardzo popularny, na rynku jest pelno czesci zamienny uzywanych (np. detale karoserii, lampy, kraty do zdezakow i td.) i ich cena jest przystepna i nizsza od detali do samochodow japonskich.
Dodane 14 lat temu
BMW Seria 3 E46 Touring

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów