Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 E34 Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 520 i 24V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,9
Deklaracja producenta
8,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 520 i 24V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.2

Lista raportów zużycia paliwa (138)

10,8
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
8,8
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
bomba
8,8
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
bomba
11,8
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
14,7
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
eee
11,0
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Co tu czarować - 50 pln w mieście to nic, moment i nie ma. Dodaj do tego (ewentualnie) szerokie kapcie plus niesparawną (starą) sondę Lambda i masz przepis na wahożłopa jak w mordkę strzelił. Nieszczelny lub skorodowany od gazu układ wydechowy też będzie wypływał na zwiękoszoną konsumpcję. Piszę tylko o benzynie. Ogólnie poniżej dychy potrafiłem zejść tylko na trasie - oczywiście pełna kontrola ekonomizera. Wedy nawet 7.5 litra przy przepisowej komunikacji. W mieście wychodziło 13-16 litrów w zależności od natężenia ruchu (korki - wiadomo...) Przy czym te 16 litrów bez większego parcia na pedał gazu, a to oznacza, że 20 litrów w mieście jak najbardziej możliwe. U mnie zawodził wskaźnik poziomu paliwa. Raz pokazywał normalnie, a raz zawieszony poniżej rezerwy. Te wskaźniki tak świrują. Albo wymieniasz pływak albo go czyścisz. Ja wyczyściłem stosując dodatek do paliwa marki STP dostępny w superkamarketach. Trochę pomogło, tzn. rzadziej się wieszał. Moje "dobre rady" odnośnie spalania: Podjedź na analizator spalin i sprawdź skład mieszanki. Tanio, szybko i bezinwazyjnie a już może coś pokazać. Im więcej powietrza w komorze tym lepszpe/efektywniejsze spalanie - zainwestuj co najmniej w sportową wkładkę filtra powietrza, przepuszcza go więcej, nie to że znacznie więcej ale zawsze. Sprawdź szczelność układu dolotowego. Każda nieszczelność powoduję większe spalanie. Sprawdź lub co najmniej przedmuchaj przepływomierz powietrza. Też odpowiada za konsumpcję. Sprawdź (nie jestem pewien czy w ogóle można), a najlepiej wymień sondę Lambda. Z tego co pamiętam to producent zaleca wymianę co 80 tyś. km. Wielu kierowców o tym nie wie. Zadbaj o prąd czyli o iskrę. Świece mogą, ale nie muszą być platynowe, alternator można zregenerować plus nowy pasek, który napędza również inne podzespoły, cewki - muszą być sprawne - żadne tam używki, regulator napięcia podobnie jak cewki. Układ wydechowy powinien być szczelny. Ogumienie - im szersze tym większy opór toczenia czyli większy wir w baku. Moim zdaniem szerokość opony 205 to max. To chyba tyle...
12,0
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Podane wartości dotyczą gazu;-D
8,9
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
Trzeba się liczyć, lubi spalić.
18,7
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
9,5
BMW Seria 5 E34
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
swoje wypić musi, ale tani w częściach, wg mnie bzdurą jest że BMW jest drogie w utrzymaniu (ja swoim przejechałem już 70 tys km)
BMW Seria 5 E34 Sedan