Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
BMW Seria 5 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o BMW Seria 5

Lata produkcji: 1972 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Model wyższej klasy średniej (segment E), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 1972 roku. Jeden z najpopularniejszych samochodów w swoim segmencie, wielokrotnie nagradzany, sprzedany w liczbie prawie 8 milionów egzemplarzy. Pierwszy model BMW o takim nazewnictwie, następca tzw. „Nowej Klasy” (seria E115). Początkowo dostępny tylko w wersji sedan; od 1991 roku roku również w odmianie kombi (Touring), a w latach 2009-2017 także w wersji fastback (Gran Turismo). Od 1985 roku model dostępny również w sportowej odmianie M5. Od 2017 roku na rynku dostępna jest szósta generacja Serii 5.

Spodziewaliśmy się tego, ale to jednak zawsze zaskoczenie. Że można lepiej. Seria 5 jeszcze jeszcze lepsza, jeszcze bardziej klarowna w formie, jeszcze efektowniej zaaranżowana. Warto było czekać.

~Powagosław

Mniej tu przepychu znanego choćby z Klasy E Mercedesa, za to w każdym calu czuć sportowy nerw, który budzi jeszcze większy respekt. Tak, Twój. I to niezależnie od tego, czy mijasz świat w Serii 5, czy Seria 5 mija Ciebie.

~Luzacjusz

Nowy BMW Seria 5

Przedział cenowy: 212 500 - 565 000 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód BMW Seria 5
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Oceny BMW Seria 5

Ogólna ocena
4,34
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%) NIE(12%)
ZALETY + Układ jezdny + Wyciszenie + Silnik
WADY - Poważne usterki - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

BMW Seria 5 F10-F11 Touring
525d 218KM 160kW (2011-2013) 3,23
Ogólnie samochód odbieram jak najbardziej pozytywnie. Niestety nadal nie rozumiem za co BMW wyceniło tak skonfigurowany egzemplarz mojego F11 525d Touring na 346 000 złotych.. Zdecydowanie gdybym miał kupić jeszcze raz, zrobił bym to, tylko zmieniając jedną cyfrę w modelu silnika.. Zamiast 525d xDrive wybrałbym 535d xDrive. Design samochodu podoba mi się bardzo, a biały kolor choć wymaga poświęceń, w wersji Touring jest naprawdę śliczny,...
dodano 4 lata temu przez Nigdy więcej nie kupię czterocylindrowego silnika do tak dużego samochodu..
BMW Seria 5 E60 Sedan
530 d 218KM 160kW (2003-2005) 4,62
Jest to pierwszy z moich 14 samochodów, z którym zostaję już trzeci rok, zwykle max 1,5 roku jeżdżę autem, ale tego nie mam sumienia się pozbyć i nie zamienię na NIC LEPSZEGO nawet dokładając drugie tyle pieniędzy (myślałem tylko nad nowszym egzemplarzem). Jest stworzony z myślą o przednim lewym fotelu ;) Kosztuje swoje, ale odwdzięcza się wszystkim, czego oczekuję od auta dla rodziny, mężczyzny, chłopaka, w trasę i po zakupy. Nie jest...
dodano 4 lata temu przez Łukasz Ożga bheesty@gmail.com
BMW Seria 5 E60 Touring
530 d 218KM 160kW (2004-2005) 3,08
Najlepsze auto jakim jeździłem. I najgorsze. Miałem chyba z 20 aut, mnóstwo beemek, bo pomimo polskiego stereotypu to świetne auta. Zresztą połowę życia spędziłem zagranicą gdzie polskie stereotypy nie funkcjonują. Byłem fanem tej marki, do niedawna. Teraz okazało się, że E39 była ostatnim prawdziwym, wspaniałym BMW. Wzór samochodu, niedościgniony i nieosiągalny dla innych marek. E60/61 to koszmarnie skomplikowany, zawodny, przekombinowany i...
dodano 4 lata temu przez Krzysiek

Autodiagnoza BMW Seria 5

Liczba wpisów: 60
czujnik abs zamiennik
dodał: maliniak16, 4 lata temu
Witam, mam e39 touring, w którym po zapaleniu sie kontrolki abs wymieniłem uszkodzony czujnik abs tylny prawy na zamiennik firmy TRW. Oczywiscie po zamontowaniu nowego kontrolka zgasla. Pojawil sie nowy problem poniewaz ponizej predkosci 40km/h podczas hamowani dzwignia hamulca roboczego pulsuje tak jakby ktores kolo sie zblokowalo mimo iz kola sie obracją. W sterowniku pojawil sie blad o rozpoznawaniu dlugoterminowym, jednak podczas prob drogowych z testerem nie widac zby duzych roznic w predkosciach obrotowych na poszczegolnych kolach. czy ktos z Was spotkal sie z taka przypadloscia? czy...
Nie pali na benzynie,a na gazie pali
dodał: ~Paweł, 5 lat temu
Witam! Mam problem,moja becia nie chce zapalić na benzynie,a jak przełącze na lpg to pali bez problemu.Paliwo dochodzi do silnika ,pompka paliwa sprawna.Proszę o pomoc .
Dziwny halas przy hamowaniu silnikiem
dodał: Igor, 4 lata temu
Silnik N53 benzyna. Po dobrym rogrzaniu silnika, puszczajac pedal gazu, slychac dziwne halasy spod komory silnika. Jest to podobne do lekkiego piszczenia/cwirkania. Przy wylaczaniu silnika jest zawsze taki ciut dluzszy pisk. Niestety mechanicy nie doszli konkretnie co to jest. Jedyne co wiem, to to, ze dochodzi z okolic kolektora. Czasami zdarza sie rowniez, ze samochod jakby odpalal na 5 cylindrow, wychodzi blad pompy paliwowej i awaria silnika - dostepna tylko czesc mocy. Na zimnym silniku zdarza mu sie czasami falowac na obrotach minimalnych. Ale podzczas normalnej jazdy problemow nie ma...

Dane techniczne BMW Seria 5

Moc silników 86–600 KM
Pojemność silników 1,8–5,0 l
Prędkość maksymalna 160–313 km/h
Przyspieszenie 0-100 3,4–14,8 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut BMW Seria 5
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 12159
Koszt ogólny 4,51 PLN
LPG31.59 PLN
ON43.03 PLN
PB43.23 PLN
Wydatki serwisowe 3,27 PLN Pozostałe wydatki 4,54 PLN

Publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

2 pomiary

Dla BMW Seria 5. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia

AUTOCENTRUM.PL S.A.