Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Zużycie paliwa BMW Z3– wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Raporty zużycia paliwa BMW Z3
Podsumowanie 48 raportów Filtruj

Zobacz rankingi spalania
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Z3
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8 115KM 85kW
10,1
6
Wybierz wersję
1.9 118KM 87kW
9,3
4
Wybierz wersję
1.9 140KM 103kW
9,0
11
Wybierz wersję
2.0 150KM 110kW
10,6
5
Wybierz wersję
2.2 i 170KM 125kW
10,8
2
Wybierz wersję
2.8 192KM 141kW
10,5
2
Wybierz wersję
2.8 193KM 142kW
10,9
8
Wybierz wersję
3.0i 231KM 170kW
10,9
3
Wybierz wersję
3.2 M 321KM 236kW
13,5
3
Wybierz wersję
3.2 M 325KM 239kW
19,8
2
Wybierz wersję
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe z LPG BMW Z3
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
2.8 193KM 142kW
12,7
2
Wybierz wersję

Zużycie paliwa BMW Z3– wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (48)

10,3
Cabrio 2.2 i 170KM 125kW
BMW Z3 I
Spokojna ale dynamiczna jazda bez "idiotyzmów" na drodze. Przywidywanie to podstawa.
16,0
Coupe 3.2 M 321KM 236kW
BMW Z3 I
Do stówki jazda wręcz niemożliwa bo tico cię wyprzedzi to 10 litrów .jak jeździłem po niemieckich autostradach przy 260-270 na 5 biegu dalej nie pójdzie pożera 26 litrów ostra jazda to tez powyżej 20 litrów wiec tankujesz co godzinę ;)
9,9
Cabrio 2.8 193KM 142kW
BMW Z3 I
Na co dzień przy zwykłej jeździe spalanie jest zgodne z oczekiwaniami (zwykła jazda: w ruchu miejskim bez szału, czasem szybszy start spod świateł, kilka dynamiczniej pokonanych zakrętów na pustej drodze). Jeżdżąc często z włączoną klimą, w cyklu mieszanym raczej nie ma co liczyć na spalanie poniżej 10 litrów. Jest to jednak moim zdaniem w pełni akceptowalne, biorąc pod uwagę przyjemność jaką daje jazda tym samochodem.
Dziennik kosztów dla BMW Z3
Średni koszt przejechania 100 km
20,73 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
9,3
Coupe 2.8 193KM 142kW
BMW Z3 I
Większość części pasuje z popularnych "trójek". Ale jak jest coś indywidualne (nadkole wew., wahacz tył, airbag boczny itp.) to cena jest x2 albo nawet x3. No cóż, za elitarność się płaci.
9,0
Cabrio 1.9 140KM 103kW
BMW Z3 I
jak na stary samochod to calkiem niezle miasto miedzy 9l -12l poza miastem 7l- 10l wszystko zalezy od temperamentu kierowcy/kierowniczki (:
12,7
Coupe 3.2 M 325KM 239kW
BMW Z3 I
Auto jest mało używane i nie jeździ w długie trasy.Raz pożyczyłem koledze i powiedział że ma kopa, a dużo nie pali.
14,3
Cabrio 2.8 193KM 142kW
BMW Z3 I
Kto kolwiek sie waha polecam ten pojazd jest bezawaryjny, nic sie nie dzieje tylko klocki i olej. A czesci jak cos tanie jak barszcz, wiekszosc pasuje z e36. spalanie na nowej tj polrocznej juz instalcji stag300, jezdzi sie swietnie, bez dachu przyjemnosc nieprzecietna a z dachem daje duzo frajdy powyzej 200km/h
10,2
Cabrio 2.0 150KM 110kW
BMW Z3 I
Posiadam BMW Z3 2.0 z 2000r w automacie. Auto paliwożerne, podałem niespełna 14 litrów, ale przy dynamiczniejszej jeździe auto ma większy apetyt na trunki wysokooktanowe. 98 oktanów wchodzi tylko w grę!
7,6
Cabrio 1.9 140KM 103kW
BMW Z3 I
Doskonała jednostka na obecne ceny ropy. Trasa (przejazdy 100km na A4, klima off, dach on): 75km/h - 6,2.l 90km/h - 7,2.l 120km/h - 7,7.l 160km/h - 8,3.l Miasto: 7,5 do 8,7. Having Fun: 11,4.l
7,3
Cabrio 1.9 140KM 103kW
BMW Z3 I
Bardzo dobra jednostka. Pozwala na pełną kontrolę spalania - od opcji "oszczędna trasa" (6,5-7,5l) po najbardziej paliwożerną czyli "miejska wyścigówka" (nawet 10 litrów). Nie ma na tyle mocy by się zabić, ale wystarczająco by mieć dużą frajdę z jazdy. Zwykle ok. 7,5l dla sportowego roadstera - Super. Sportowy i czysty filtr powietrza obniża zjadliwość ok 0.2l. Polecam to 140 konne stadko.