Szukaj

Zużycie paliwa Chrysler LE Baron – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chrysler LE Baron

11,0
Cabrio 2.5 i Turbo 155KM 114kW
Chrysler LE Baron III
I może kilka osób zaskoczę - ale tutaj moge pochwalić się tym, że amerykanie nauczyli mnie jezdzic ich samochodami i jak się jezdzi na delikatnym gazie to i spalanie jest naprawde ok. Ja mam silnik 2500 turbo a spalanie na trasie mam w okolicach 7,6 litra (przynajmniej wedle kompa), a miescie okolo 12-13 litrów. Inne naprawy juz mam za sobą - ceny ok, ale czasem trzeba poczekać. Dla przykładu: tuleja wachacza -55zł, pasek rozrządu 70zł, wszelkie filtry ok 30-50zł/sztuka. Dłgo czekałem na piasty.
13,0
Coupe 3.0 i V6 136KM 100kW
Chrysler LE Baron III
25 lat... tyle liczy sobie mój baron. Wszystko działa, spalanie i praca silnika (LPG) bez zastrzeżeń. Kupiłem samochód gdy miał 78 tyś km w 2015 roku. Dziś (2017) ma 176 tyś. i ma ochotę jechać dalej. Spalanie jest duże, ale lpg 12x2= 24 zł/100 km. Odnosząc to do kosztów napraw, to razrząd 300 zł z pompą, klocki 100 zł, tarcze 100 za sztukę. To musiałem zrobić, ... Reszta chodzi, aż miło...
13,0
Coupe 3.0 i V6 136KM 100kW
Chrysler LE Baron III
25 lat... tyle liczy sobie mój baron. Wszystko działa, spalanie i praca silnika (LPG) bez zastrzeżeń. Kupiłem samochód gdy miał 78 tyś km w 2015 roku. Dziś (2017) ma 176 tyś. i ma ochotę jechać dalej. Spalanie jest duże, ale lpg 12x2= 24 zł/100 km. Odnosząc to do kosztów napraw, to razrząd 300 zł z pompą, klocki 100 zł, tarcze 100 za sztukę. To musiałem zrobić, ... Reszta chodzi, aż miło...
12,7
Cabrio 3.0 i V6 136KM 100kW
Chrysler LE Baron III
Nie ma co mowic,ze nie wiadomo jak malo pali,ale w stosunku pojemnosci silnika i aut. skrzyni mysle,ze pali malo. Po miescie maks 17,na trasie min 8,5 a srednio 13. Nic nie naprawialem jeszcze wiec nie wiem co ile kosztuje.
15,2
Cabrio 3.0 i V6 143KM 105kW
Chrysler LE Baron III
Tak naprawde to spali tyle ile chce czasami nawet do 44l jak wcisniegaz do konca lecz mala uwaga mam uszkodzana skrzynie biegow (automat) i mam tylko 1 bieg wiec katowanie silnika na obrotach niewplywa korzystnie na spalanie (pomiary dokonane w zime w lat
12,3
Coupe 3.0 i V6 136KM 100kW
Chrysler LE Baron III
porównując do innych aut o poj. 1.6, do 2.0 auto mało pali silnik jak na 94 rok ma wiele elektronicznych dodatków. Co do napraw, silnik nie ma problemu wszystko dostępne i nie drogo, skrzynia biegów w moim przypadku(automat) naprawa kosztowała mnie z robo
11,4
GTS 2.2 i Turbo 146KM 107kW
Chrysler LE Baron II
Co wymagać od amerykańskiego auta? I tak jest tu stosunkowo nieduży silnik jak na warunki amerykańskie. W mieście przy oszczędnej jeździe na manualu zamykam się w 12.5 - 13 l/100. Na trasie 8-9 l/100. Jak na 1450 kg masy auta i tak nie jest źle.
16,3
Cabrio 3.0 i V6 143KM 105kW
Chrysler LE Baron III
Jeżdżę dynamicznie wkręcam auto do 6200 obr/min, czasami jeżdżę z klimatyzacją do tego atomatyczna skrzynka. Auto również było podkręcane w Warszawdkiej firmie ds aut USA. Na trasie lubi płaskie drogi wtedy pali 9l/100km natomiast jadąc w góry non stop zr
11,0
Cabrio 3.0 i V6 143KM 105kW
Chrysler LE Baron III
Do jazdy tylko po miescie potrzeba pare groszy wiecej niz na trasie, ale przeciez kabrioletu nie kupuja biedacy?
9,1
Cabrio 3.0 i V6 136KM 100kW
Chrysler LE Baron III
tani w eksploatacji - bo wszystko jak w voyagerze. ponadto bezawaryjny. /albo dobry egzemplaż trafiłem ze szwajcarii/.