Szukaj

Zużycie paliwa Chrysler Sebring – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Chrysler Sebring

12,3
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Mimo wielu powtarzanych złych opinii o aucie, silnik 2.7 wcale nie jest zły. Ma pecha do użytkowników i mechaników którzy nie znają się na autach z USA. Spalanie w takim aucie to powinna być pomijana kwestia. Da się na trasie zejść do 7-8l, można bez problemu przekroczyć 20. Wolnossące V6 robione w typowo amerykańskim stylu. Ciężkie i długie auto potrzebuje chwilę żeby się napędzić, ale niektórzy mogą się zdziwić dynamiką. Mimo wszystko to auto do spokojnej jazdy, a nie wyścigów spod świateł. Ceny części na zwykłym poziomie, dostępność w hurtowniach typowo USA bardzo dobra.
11,6
Sedan 2.4 i 16V 152KM 112kW
Chrysler Sebring II
Moje najniższe zużycie uzyskałem na trasie z Bydgoszczy do Katowic jadąc przez Konin, średnio 60-70 km/h w nocy. Jazda trwała wieki. Natomiast, auto przyzwoicie zachowuje się na autostradach. W Niemczech przy tempomacie ustawionym na 150-160 km/h spala ok. 10 l/100 km gwarantując szybkie i przyjemne przemieszczanie z punktu A do B, co jest dość dobrą wartością w porównaniu z np. Corollą 1.4 w benzynie, która przy takiej jeździe spije 12-13 l/100 km i gwarantuje odczucia dźwiękowe jak w samolocie myśliwskim. Jednak korzystanie z Sebringa 2,4 w mieście szczególnie zimą może koszmarnie zaskoczyć, bo jazda w korku przy ujemnej temperaturze może pochłonąć nawet 15-18 litrów na 100 km.
8,0
Sedan 2.0 i 16V 141KM 104kW
Chrysler Sebring II
Po zakupie tego auta i po przeczytaniu kilku opinii, zaczęłam się zastanawiać czy dobrze zrobiłam, jednak na trasie spalanie zamyka się w 7,5l (jazda do 130km/h), cykl mieszany to ok 8,5-9l, natomiast w mieście 9l z groszem trzeba liczyć, bo światła i korki jednak zawsze zwiększają spalanie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i każdy kto twierdzi, że mój sebring pali powyżej 10l jest w błędzie, ale przekonywać nie będę. Kto kupi, ten się przekona sam, że przy zrównoważonej jeździe jest to naprawdę ekonomiczne auto.
11,0
Liczba komentarzy: 1
Sedan 2.4 175KM 129kW
Chrysler Sebring III
Brakuje przekładni w tym automacie. 4 stopniowa to zamało na polskie autostrady. Szkoda ze dopiero 2010 rocznik tego modelu można kupic z 6 stopniową automatyczną skrzynią biegów. Napewno splanie sie poprawi. Auto kupilem w Nashville Tennesse i pojechałem nim 900 mil (1440km)do domu. Jazda między 110km/h a 135km/h bez pasażerów, bagaży,korków.Zajeło mi to jakieś 12godzin z małymi przerwami.Stąd spalanie minimalne 6,7 L/100km. W polsce z pełną kabiną i bagażnikiem przy podobnych prędkościach to ok 7,5 L/100km.
11,2
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
auto ma silnik 2.7 V6 i 201KM o niesamowity brzmieniu. po zakupie od razu założyłem sekwencję na wtryskach gazu i życie stało się piękne :) części są dostępne bez problemu na allegro i w wielu sklepach internetowych z częściami do aut amerykańskich za zwykłą cenę. kto gada, że amerykańce są drogie, to po prostu nigdy nie miał i pewnie zazdrości, a sam boi wychylić się ponad przeciętność. podam tutaj spalanie: benzyna miasto 12,5L benzyna trasa 8,5L gaz miasto 14,5L gaz trasa 10L dodam jeszcze, ze na początku próbowałem ograniczać spalanie i śrubować minimalne wyniki i wiem, że na benzynie można zejść do 7,5L/100km w trasie, ale bujać się 90km/h :) na gazie poniżej 9L w trasie chyba się już nie da zejść po kilku tygodniach taka zabawa mi jednak przeszła, bo silnik daje za dużo przyjemności z jazdy.... ciągnie prawie tak samo od 0-100km/h jak od 100-160km/h aż do 210 :)
9,6
Sedan 2.4 175KM 129kW
Chrysler Sebring III
takie same jak innych tej klasy samochodow.Najmniejsze spalanie jakie osiagnalem to 6.9 litra przy predkosciach 75-90 na drogach gminnych na dystansie ook 400km , najwyzsze spalanie to jazda w miescie w godzinach szczytu zuzycie ok 14.5 litra wszystkie zuzycia z komputera
11,2
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Z tytułu braku napraw i instalacji LPG auto jest bardzo ekonomiczne. Miesięcznie tankuję w tej chwili Chryslerka średnio 2 razy (po ok 80zł) i na tym przejeżdżam ok 700-750km. Części z tego co pamiętam można kupić tanio w internecie. I nie można dać się naciągać warsztatom... ;)
13,7
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Przy dynamicznej jeździe kalkulacja jest stała i prosta: trasa 12l, miasto 18l. Dach otwarty przez większość czasu, więc pewnie z litra trzeba by odjąć jeśli liczyć spalanie z dachem. Skrzynia automatyczna (w formularzu nie wiedzieć czemu miałem wybór tylko manualu)
12,7
Sedan 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Nogę mam ciężką, a mimo to "Krejzol" spala w mieście do 16 litrów gazu. Przy spokojnej jeździe, pali do 12 litrów. Silnik 2.7 V6 świetnie sobie radzi z masą auta. Dla porównania dodam, że pali o 2L/100km więcej od mojego poprzedniego auta (Passat B5 98' 1.8 20v)!
10,8
Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Chrysler Sebring II
Poniżej 11,9 w mieście (Kraków, godziny szczytu) nie ma szansy zejść. Ale silnik jest cudny i o oszczędności nie ma co mówić. Ja w swoim autku zakochałem się od pierwszego dnia, niemałe spalanie rekompensuje satysfakcja z jazdy, która nawiasem mówiąc jest nieziemska.
Chrysler Sebring