Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C1 I

Podsumowanie 100 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C1 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
35,41 zł
87
Silniki Benzynowe Citroen C1 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
19,90 zł
10
Silniki Diesla Citroen C1 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,5
30,32 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (100)

5,1
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Bardzo niskie koszty utrzymania. zużycie paliwa w mieście 5,5 litra, latem prze włączonej non stop klimie ok.6 litrów. Na trasie ok. 4l/100km ale ze względu na komfort przy dużych prędkościach i możliwości wyprzedzania nie polecam.
6,4
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
5,3
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Spalanie rewelacyjne, czesci niedrogie. Co jakis czas wystepuja jakies glupie usterki ale niektore da sie nawet samemu naprawic. Jedyna powazna sprawa jak dotad - w autach z poczatku produkcji pada pompa wody przy 40 tys km, trzeba wymienic. Objawy: najpierw skrzypienie paska klinowego a potem jak juz calkiem padnie to glosne jeczenie i wyciek plynu chlodniczego.
7,0
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Jestem zszokowana tym autem pod względem ekonomii przy zastosowaniu instalacji Lovato samochód jest bardzo oszczędny , silnik przy większych obrotach wchodzi na wyższe obroty tak więc spalania od razu wzrasta , ale jak na tryb miejski świetne auto .
6,0
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Koszty utrzymania - przeciętnie. Może i niskie opłaty, niskie spalanie, w miarę prosta konstrukcja, ale ceny części już nie takie tanie. No i usterkowość - to też podnosi koszty utrzymania.
8,0
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Moje autko jest niesamowite świetnie się spisuje ,polecam wszystkim Kobietom , Instalacja Lovato same plusy. Ekonomia górą !
4,8
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 i 68KM 50kW
W mieście na baku 30L około 650km, z czego 1/4 trasy codziennie w korku (15-45 min w jedną stronę) - do spokojnej miejskiej jazdy super
6,1
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Przy oszczędnej jeździe pali naprawdę mało lecz gdy kierowca ma ciężka nogę połyka paliwo w zaskakująco szybkim tempie.
6,7
Citroen C1 I
Hatchback 3d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
100% satysfakcji. Rocznie przejeżdżam 70 tyś km podczas dojazdów do pracy. 80% droga ekspresowa, 10% krajowa, 10% miasto. Praktycznie zaraz po zakupie zaduszony LPG. Wyniki spalania dla powyższego trybu jazdy (trasa), a różnice wynikają tylko pośpiechu lub bliskości weekendu ;-) Benzyna to od rekordowego 4.0 l/100 do równie rekordowego 8,0 l/100. Nie wiem jak można spalić mniej, ale również nie da się spalić więcej. Wynik dla LPG to mniejszy rozrzut i wyniki zamieszczam w tabeli. Na gazie nie dogniatam silnika, bo musi mi tyłek do pracy dowieźć. Sprawnie, ale raczej do 120 km/h. Napraw BRAK, przeglądy poza ASO, bo nie będę sponsorował nieuków, więc OK.
6,2
Citroen C1 I
Hatchback 1.0 i 68KM 50kW
Witam. Spalanie obliczone dość precyzyjnie, tzn z uwzględnieniem rozruchu na benzynie. Czyli podane spalania dotyczą jedynie LPG. W mieście w zimę przy 10km dojeździe do pracy spalanie samego gazu 6.7, na trasie w zimę wyszło minimalnie 5,6. W lato na letnich oponach prawdopodobnie będzie lepiej. Co do benzyny, rozruch przy 10 stopniowym mrozie to maks 5 km jazdy na benzynie zanim przełączy się na LPG. Temperaturę przełączenia mam ustawioną na 35 stopni. Co do samego silnika, podobno nie powinno sie stosować LPG ze względu na utrudnioną regulację zaworów (którą to przy LPG trzeba regularnie wykonywać) - wyjdzie w praniu, postanowiłem zaryzykować. Autko jeździ na LPG jak na benzynie, różnicy w dynamice nie zauważyłem, mam staka premium, alaska 2000 i ciągłą komunikacje premiuma z OBD samochodu.
Citroen C1 I