AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Citroen
C5
II
II
Raporty zużycia paliwa
Citroen C5 II
Podsumowanie 269 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2004
2005
2006
2007
2008
2004
2005
2006
2007
2008
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8i 16V 116KM 85kW
9,3
53,79 zł
5
1.8i 16V 125KM 92kW
8,3
47,61 zł
27
2.0i 16V 140KM 103kW
9,0
51,71 zł
29
3.0 V6 211KM 155kW
10,6
60,79 zł
9
3.0 V6 207KM 152kW
-
-
0
lpg
Silniki Benzynowe
Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8i 16V 116KM 85kW
8,7
22,31 zł
3
1.8i 16V 125KM 92kW
8,8
22,69 zł
9
2.0i 16V 140KM 103kW
10,3
26,57 zł
11
3.0 V6 211KM 155kW
13,7
35,27 zł
1
on
Silniki Diesla
Citroen C5 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.6 HDi 109KM 80kW
5,9
35,57 zł
50
2.0 HDi 107KM 79kW
7,4
44,63 zł
5
2.0 HDi 136KM 100kW
6,7
40,28 zł
104
2.2 HDi FAP 133KM 98kW
8,4
50,95 zł
4
2.2 HDi FAP 170KM 125kW
7,3
44,25 zł
12
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 135 aut
od ręki
Zużycie paliwa Citroen C5 II
– wybierz wersję
Pokaż wersję z silnikiem:
Benzynowym
Benzynowym LPG
Diesla
Elektrycznym
Hybrydowym
Hybrydowym Diesla
Hybrydowym Diesla plug-in
Hybrydowym plug-in
Citroen C5 II
Hatchback (2004 - 2008)
181 raportów
Pokaż wersje silnika
Citroen C5 II
Kombi (2004 - 2008)
88 raportów
Pokaż wersje silnika
Lista raportów
zużycia paliwa
(269)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
8,2
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Naprawa w ASO więc ceny ASO'wskie. Wizyty raz na 2 lata a defekty żadkie.
Dodane
13 lat temu
On
5,6
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Ceny jak na takie auto przywite. ku memu zaskoczeniu części są tańsze niż do innych samochodów z Francji. Dla przykładu podam że takie części jak filtry rozrząd pompa wody są w cenach częśi do Fiata Crommy a niekiedy tańsze.
Dodane
13 lat temu
On
7,0
Citroen C5 II
Hatchback 1.6 HDi 109KM 80kW
On
5,3
Citroen C5 II
Kombi 2.0 HDi 136KM 100kW
Zużycie paliwa bardzo przyzwoite. Silnik nie zużywa kropli oleju, nic nie dolewałem. Serwis u mechanika od Citroenów - koszty akceptowalne tylko za często!!!
Dodane
13 lat temu
Pb
7,6
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
On
5,7
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Doskonała. Tylko w Punto (1.2) osiągałem podobne spalanie ale to samochody wielkościowo zupełnie inne. Jednorazowe wyniki: 7.3 max, 4.2 minimum. Średnio w mieście 6.5 litra, w trasie 5.5 litra. Co by się nie robiło odpowiedni te 6.5 i 5.5 zawsze wychodzi. Jednak zarówno w przypadku tego samochodu jak i B6 zakup diesla nie ma uzasadnienia ekonomicznego.
Dodane
13 lat temu
Usterki
Citroen C5 II
Liczba wpisów:
17
Citroen C5 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
ubytek płynu z układu sygnalizowany przez info na wyświetlaczu
Kostka mocująca żrówkę H7 w przednich reflektorach.
Pękające klapy nawiewu
Zobacz więcej
usterek
On
6,6
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
jak się popracuje nad techniką jazdy- nie jest za drogo; ale serwis zdecydowanie powala na nogi i drenuje portfel
Dodane
13 lat temu
On
5,8
Citroen C5 II
Kombi 1.6 HDi 109KM 80kW
Czytając komentarze nie mogę oprzeć się wrażeniu, że mam trochę inny samochód, niż pozostali kierowcy. Po pierwsze, autocentrum.pl nie wierzy, że spalanie w cyklu mieszanym może być niższe od spalania w trasie. Nie wierzcie w to 4,8 l/100 km przy minimalnym -- w rzeczywistości silnik pije co najmniej 5,5 litra na 100 km przy 100 km/h. Po drugie, komputer zaniża rzeczywiste spalanie. Na autostradzie przy 140-150 km/h, samochód pali 7,5 l/100 km -- według komputera. Może tego spalania nie zaniża? Jadąc 170-180 km/h komputer raportuje 10 l/100 km i więcej. Jadąc 90-100 km/h jest o niebo lepiej -- dużo ciszej, spalanie na poziomie 6 l/100 km (wg komputera), ale dystans 600 km przejeżdża się w 6 godzin, a nie w 4. Jeśli będziesz jeździł w trasy, to lepiej kupić C5 z silnikiem 2.2 HDi 175 KM. Spali tyle samo, ale będzie cicho, przyjemnie i z prędkością 220 km/h. W ostateczności nada się 2.0 HDi 138 KM. Minimalne spalanie -- 4,8 l/100 km -- jest osiągalne w mieście, jadąc stale 50-70 km/h, nie zatrzymując się na światłach, nie przyspieszając i nie hamując gwałtownie, na wzniesienia wjeżdżając ze zmniejszającą się prędkością. Udało mi się tak tylko pięć razy (w święta) przez ostatnie pięć miesięcy. Silnik nienawidzi gwałtownego przyspieszania i ruszania spod świateł. Wpada w depresję i topi swoje smutki w ropie. Dziś (1. maja) pojechałem do pracy krótszą trasą, za co miasto Kraków się na mnie zemściło i stałem na niemal każdych światłach po zjeździe ze zwyczajowej trasy. W ostatnie święto spaliłem 1,2 l na 25 km (4,8/100) dzięki zielonej fali. Dziś razem spaliłem 1,5 l na 22 km (6,7/100) i jechałem pięć minut dłużej. W normalnych warunkach w mieście, według komputera, pali 6-6,5 l/100 km. Jeden problem -- komputer zaniża spalanie, to nie ulega wątpliwości. Tankuję zawsze do pełna z tego samego dystrybutora. Wg komputera moja średnia to 6,5 l/100 km. Wg dystrybutora to 7,5 l/100 km -- albo właściciel stacji pazerny, albo komputer jest wyjątkowym optymistą. Różnice między spalaniem w zimie i w lecie są znikome. Grzałka jest niemal za darmo, ale klimatyzacja swoje potrzeby energetyczne ma. Przez krótki czas w okresie przejściowym, po zmianie opon z zimowych (Nokian WR A3 215/55R16) na letnie (2×Michelin Primacy HP i 2×Continental ContiGrip, ten sam rozmiar) samochód rzeczywiście (i wg komputera i wg dystrybutora) palił pół litra mniej, teraz wrócił do swojej normy. Podsumowując, rewelacyjny silnik do jazdy po mieście, nawet w takim dużym aucie. Szybko zbiera się ze świateł, pozwala wyprzedzić dowolny samochód w mieście -- ale spalanie drastycznie rośnie. Jadąc spokojnie jest bardzo dobrze. Na trasy ten silnik w tym samochodzie jest do niczego. Nie "w pewnym stopniu", nie "z zastrzeżeniami". Po prostu -- nie, chyba że hałas i spalanie nas nie interesuje.
Dodane
13 lat temu
Pb
9,1
Citroen C5 II
Hatchback 3.0 V6 211KM 155kW
Mimo dużej pojemności silnika spalanie niskie.
Dodane
13 lat temu
Pb
8,7
Citroen C5 II
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Nie jest źle jak na takie duże auto.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
...
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
...
27
Następna
Citroen C5 II
4,3 (232 oceny)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Kombi
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen C5 w pigułce
Citroen C5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen C5
Dane techniczne
Citroen C5 II
Raporty zużycia paliwa
Citroen C5 II
Opinie
Citroen C5 II
Usterki
Citroen C5 II
Publikacje
Citroen C5
Newsy
Citroen C5
Galerie
Citroen C5
Nasze pomiary
Citroen C5
Filmy
Citroen C5
Ogłoszenia
Citroen C5
Ceny aut używanych
Citroen C5
Dziennik kosztów
Citroen C5 II
Opinie o instalacjach LPG
Citroen C5 II
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen C5 II
Dane techniczne
232 opinie
użytkowników
61 ogłoszeń
używanych
17 zgłoszonych
usterek
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy