Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster I SUV

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,6
Deklaracja producenta
7,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 105KM 77kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.5

Lista raportów zużycia paliwa (57)

9,7
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
8,5
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
Najtańszy samochód z napędem 4x4 - to wielki plus. Niestety pewne ograniczenia jeśli chodzi o ergonomię i wyciszenie znacząco obniżają ocenę. Również koszty paliwa zaniżają ocenę, ale ceny części rekompensują nieco, co pozwala na przyznanie dobrej oceny
11,5
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
7,6
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
absolutne min. 6,0; trasa oszczędnie 7,0; autostrada przy dużej szybkości 9,0; miasto (korki) 8,5; cykl podmiejski 7,5
8,5
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
W mieście na krótkich trasach spala 11 litrów/100km. Wszystko jedno czy to lato czy zima. Zdążyłem się już do tego przyzwyczaić. Na trasie, klima włączona, prędkość 120km/h, obroty: 2200-2500 - to wtedy spalanie wychodzi 6,5l/100km (jazda drogami szybkiego ruchu). Ogólnie auto dla rodziny super, szaleć tym nie można ... tylko normalnie jeździć.
7,0
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
awaryjny przez to bardzo drogi w eksploatacji
9,7
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
Auto w wersji 1.6 16V pomimo niskiej ceny zakupu jest drogie w używaniu ze względu na wysokie zużycie paliwa. Lepszym wyborem jest diesel 1.5, który co prawda jest droższy ale da znacznie więcej przyjemności z jazdy i spali mniej/
10,1
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
Wiadomo mi, że części są tanie i naprawy proste, ale o ekonomice tego aspektu mogę się wypowiadać, bo jeszcze nic mi się nie zepsuło - za mały przebieg chyba. Na razie auto ogląda warsztat tylko przy przeglądach i sezonowych zmianach opon. Natomiast co do jeżdżenia: z LPG - bardzo tanie, koszt 100 km na poziomie 17-23 zł (benzyny idzie do 0,5 l/100 km). Na samej benzynie było wyraźnie gorzej, więc jeśli ktoś dużo jeździ, koniecznie powinien założyć instalację gazową: instalacja sugerowana przez Renault do tego dość prostego i niewysilonego silnika (wziętego z Megane) to Landi Renzo IV, w ASO za 3600 zł z montażem i regulacją. Można też kupić auto od razu z tą instalacją, ale wtedy bez koła zapasowego, co mi akurat nie pasowało. Na pewno można też dobrać dobre instalacje innych firm. Założyłem gaz jakiś czas po zakupie i nie żałuję, koszty jazdy spadły o połowę, silnik działa bez zarzutu, nie ma zauważalnego spadku mocy. A różnica w cenie przeglądu to raptem 60 zł, czyli 3/4 ceny baku gazu :-)
10,3
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
Ceny części oryginalnych na takim poziomie, że nie rozglądam się za zamiennikami (kompletny rozrząd 285 zł). Spalanie (jeżdżę tylko w mieście i to na krótkich max 4km odcinkach) 10-13l.
10,3
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
tak Duster pali na serio...mimo to jazda Dusterem to super zabawa zarówno w terenie jak i na trasie. Na trasach terenowych tenn przyjemny, zadziorny SUV radzi sobie lepiej niż duże,ciężkie terenówki. Jak podjeżdżam do przeszkody, myślę sobie - nie podjade...Podjeżdżam więc i zawsze pozytywne zaskoczenie.Duster swietnie się wspina. polecam.
Dacia Duster I SUV