Witam - jazda +10/15 na zabudowanym +20 poza zabudowanym spalanie LPG oscyluje ok 8L LPG / benzyny ok 6L. Silnik fajnie się kręci powyżej 3.5 tys. obrotów ( chyba zmienne fazy rozrządu ) do ok 5.5 tys. przyjemnie ciągnie. Polecam przekonać się osobiście co potrafi 1.0 TCe LPG a nie sugerować się opiniami innych. Oczywiście wymiana oleju co 10-15 tys. nie jak oczekuje serwis co 30 unikanie niskich obrotów ( wskazań komputera ). Jak pozbędziesz się zasłyszanych uprzedzeń do 3 cylindrów z turbo mogę cię pozytywnie zaskoczyć. Efekt uboczny ekologia :) w połączeniu ze świetną ekonomią. Jedyna modyfikacja to pozbycie się letnich opon o niskich oporach toczenia dziwne zachowanie w deszczu na koleinach - pewnie dają je żeby mniej gram dwutlenku węgla wyszło w homologacji.