Szukaj

Informacje o Dacia Duster II SUV

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa Dacia Duster zaprezentowana po raz pierwszy na wrześniowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie. Flagowy model marki Dacia prezentuje nowe oblicze. Dzięki całkowicie zmienionemu designowi nadwozia Nowy Duster stwarza poczucie mocy i solidności. Przeprojektowane wnętrze jest bardziej komfortowe i ergonomiczne. Nowe elementy wyposażenia i systemy wspomagania prowadzenia czynią z nowego Dustera autentycznego SUV-a, komfortowego i wszechstronnego w codziennym użytkowaniu. Nowy Duster przełamuje kolejną granicę pod względem jakości postrzeganej. Wszystkie zewnętrzne elementy zostały przeprojektowane i zyskały bardziej wyraziste kształty, które podkreślają siłę charakteru auta. Wnętrze Nowego Dustera oferuje wyższy poziom komfortu bez kompromisów. Zdecydowanie wyższa jakość postrzegana wynika w szczególności ze staranniejszego spasowania i wykończenia poszczególnych elementów. Zmiany jakie zaszły w nowym modelu:
- mocniej zarysowana osłona chłodnicy, sięgająca aż do przesuniętych na boki reflektorów
- nowy, charakterystyczny układ świate ł, z wbudowanymi i podzielonymi na trzy segmenty światłami LED do jazdy dziennej
- bardziej pozioma maska z wyraźniejszymi przetłoczeniami
- wyżej umieszczona boczna linia nadwozia
- bardziej nachylona przednia szyba, której podstawa została przesunięta o 100 mm do przodu
- nowe, aluminiowe relingi dachowe, będące przedłużeniem profilu przedniej szyby
- nowe, 17-calowe obręcze kół

czytaj więcej
Powagosław
To w pewnym sensie nowa jakość, bo takich pieniędzy za pięciodrzwiowego SUV-a jeszcze się w Europie nie płaciło. I Duster wygląda mniej więcej na tyle, ile kosztuje. Może na kilkaset złotych więcej. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto na polskie drogi, przyda się na księżycowe wertepy. Jest brzydkie jak moje słowa podczas oglądania piłkarskiego meczu międzypaństwowego z udziałem Polaków. Ale czego się spodziewacie po Dacii, która co najwyżej ma ambicje zostania nową Ładą Nivą. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,1 m
Promień skrętu 5,05 m
Długość 4341 mm
Długość z hakiem holowniczym 4400 mm
Szerokość 1804 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2052 mm
Wysokość 1626 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1687 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2020 mm
Rozstaw osi 2674 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1570 mm
Zwis przedni 841 mm
Zwis tylny 826 mm
Prześwit 210 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 900 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 170 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 892 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1403 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1416 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1383 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1379 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1478 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 445 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 977 mm
Wysokość bagażnika 570 mm
Szerokość bagażnika 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 989 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1792 mm
Kąt natarcia 30 stopnie
Kąt rampowy 21 stopnie
Kąt zejścia 34 stopnie
Głębokość brodzenia 350 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,7
~Darek
SUV 1.0 TCe 101KM 74kW
Dacia Duster II
Wersja Celebration. Za tą cenę nic innego nowego nie dało by się kupić w tej klasie. Mi osobiście ten samochód się podoba wizualnie.Nie mam przerośniętego ego i w żaden sposób nie przeszkadza mi to, że mam znaczek dacii na samochodzie. Twarde plastiki tak krytykowane przez dziennikarzy, są bardzo dobrze spasowane i dobrej jakości. dziennikarze nie zauważają takich samych twardych plastików w innych markach, a one wystepuja coraz częściej. Zawierzenie jest idealne na nasze drogi i co najważniejsze bardzo trwałe. Fajnie tym jeździ się poza asfaltem. Silnik nie sprawia żadnych problemów, do przepisowych prędkości wystarcza w zupełności, na autostradzie tez sobie nieźle radzi i można spokojnie komfortowo podróżować 140-150 km/h. Dwa razy byłem w Chorwacji w 4 osoby dorosłe, box na dachu plus bagaże i nigdy nie narzekałem na brak mocy. To juz nie jest jakość taka jak w DD pierwszej generacji. Czuć tu skok jakości w każdym aspekcie. Oby dacia dalej podążała tą drogą. Niezdecydowanym mogę ten samochód polecić z całego serca.
4,7
~KRAKUS 2
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Dacia Duster II
Daster 2 4x4 150 KM (2021r) - kontra Daster 2 4x2 -130KM (2019r)- mam okazję jeździć oby dwoma modelami w max wyposażeniu (prestige). Oby dwa świetnie się zbierają ale już widać różnicę przy dystrybutorze. Przy naprawdę delikatnej jeździe po mieście ciężko zejść poniżej 8 l ale trzeba liczyć się z 9-9.5l w mieście. Drugi spali koło 7.5 l. Na trasie przy prędkości 100-120 km -autostrada - pierwszy 7.0-8.5l drugi spokojnie spali 6.2-7 l. ale gdy "pociśniemy" w gaz to i 10 litrów jest mało. 11 litrów , drugi 9. Komfort zawieszenia można uznać za zadowalający. Właściwości terenowe- dla mieszczucha proponuję tylko 4x2 - daje rady nawet na drogach polnych- BEZ BŁOTA!!. 4x4 sprawdza się dla kadry budowlanej, geodetów, leśników itp na paskudne (brak) drogi. Co do zimy - mamy jaką mamy. Jadąc w góry wystarczy kupić DOBRE GUMY i to powinno wystarczyć. Dla rodzinki do celów prywatnych, proponowałbym 4x2 nawet z silnikiem 100KM z LPG -chociaż dla mnie jest mulasty. Ogólnie reasumując - 4x4 dla firm lub jeśli ktoś ma problemy z dojazdem a 4x2 do celów prywatnych jak już ktoś musi mieć SUV-a.
3,2
~Łukasz S
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Autko fajne ja za taką cenę. Jednak drugi raz nie kupiłbym tego samochodu. Niby to suv, niby wysoko zawieszony itp. jednak tam gdzie innymi samochodami wjeżdżałem ( Seat Altea, Honda Civic, Seat Exeo) Duster okazuje się być zerem. Wszyscy którzy chcą kupić Dustera w wersji z napędem na jedną oś powinni dobrze sie zastanowić, wyjazd na narty problem, podjazd pod górkę problem, jazda po zwyklej ulicy pod górkę przy opadach śniegu TRAGEDIA. W TYM SAMOCHODZIE NIE WYŁĄCZYSZ ESP. Nie ma opcji nawet w serwisie by wyłączyć. Każda próba wjechania pod wzniesienie po opadach sniegu, wjazd po trawie po deszczu kończy się w połowie wzniesienia. To moje pierwsze auto w którym nie można wyłączyć ESP. Gdy kupowałem Dustera 2 nawet nie wpadłem na to by to sprawdzić ponieważ było to dla mnie oczywiste że jest opcja jazdy bez ESP. Jedynie wersje 4x4 mają opcje (klawisz) wyłączenia ESP
Średnie spalanie dla Dacia Duster II SUV
7,0 – 9,0
l/100 km
5,2 – 6,1
l/100 km
8,3 – 8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,6
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Posiadam Dustera 6-biegowego ( odebrany z salonu w kwietniu - przejechane +12 000 km). Mieszkam pod Warszawą i codziennie jadę pewien odcinek drogą ekspresową(20-40km dziennie) do Warszawy NIe wiem jak ludzie wyrabiają spalanie na poziomie 9l ( chyba, że jadą po 80-90km/h) Robiłem test i przy jeździe stałej przy prędkości 120km/h spalanie waha się +/- 11l / 100km Jeżdżę bez trybu eco , jazda dynamiczna, lecz nie brawurowa. Po przejechanie ponad 12k kilometrów i nie raz jeżdżąc na benzynie pare km ( gdy gaz się skończył) nadal nie musiałem tankować benzyny więc spalanie jest w 100% gaz praktycznie.
8,8
Liczba komentarzy: 1
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.
8,8
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Dacia Duster II
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.

Usterki Dacia Duster II

Liczba wpisów: 13
Wadliwe działanie dźwigni zmiany biegów.
  • Dacia Duster II SUV 1.3 TCe 150KM 110kW 2018-2021
  • układ napędowy
  • 6 tys. km
Dacia Duster ma niską kulturę pracy dźwigni zmiany biegów. Jest to normalne. U mnie wystąpił problem, że przy redukcji z biegu 5 lub 6 dźwignia wcale nie wracała do położenia neutralnego (do luzu) tylko zostawała gdzieś pomiędzy biegami 5 i 6. Próba redukcji do biegu 3 lub 4 kończyła się zwykle ponownym ich wybraniem lub też konfliktem mechanicznym. Żeby zredukować trzeba było myśleć żeby każdorazowo samemu poprawić bieg najpierw do pozycji luzu. Jazda przestała być komfortowa, dźwignia czasem też jakby haczyła po drodze o coś.
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Awaria kamer
  • Dacia Duster II
  • instalacja elektryczna
  • 60 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Po 60 tysiącach kilometrów przestała działać kamera przy lusterku prawym. Potem przestały działać wszystkie. Wymieniono moduł kamer, dalej nie działa prawa- do wymiany, reszta przestaje działać po dłuższej jeździe, więc może jest to spowodowane przegrzewaniem
Usterka gazu
  • Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW 2020-2021
  • lpg
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 5
Dacia zakupiona we wrześniu w salonie niestety w połowie lutego ujawniła się wada instalacji LPG . Butla jest pełna natomiast czujniki myślą że tego gazu nie ma podobno winna jest temu iglica . Od dwóch tygodni czekam na cześć a oprócz mnie jeszcze 6 innych osób . Części nie ma nie wiadomo kiedy będzie .
Dacia Duster II SUV