Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster II SUV Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,0
Deklaracja producenta
6,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.9

Lista raportów zużycia paliwa (8)

7,8
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Spalanie po przejechaniu 500 km w trasie (przejazd przez miejscowości - 100 km, drogi szybkiego ruchu - 200 km i autostradę - 200 km).
9,3
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
7,4
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Super ekonomiczny silnik. Jest turbo, więc przy wyprzedzaniu zero problemów.
8,3
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Super auto. Silnik wystarczająco dynamiczny. Trzeba pilnować aby miał ponad 2tyś obrotów i jest dobrze. Silnik wdzięczny pod względem spalania, do 130km/h dynamika dobra, kultura pracy dobra. Zawieszenie pozwala na podróżowanie 140km/h. Miałem Saaby i Volva mam Toyotę i Citroena więc mam porównanie. Dużo jeżdżę po autostradzie i bez kompleksów wyprzedzam posiadaczy historycznych: bmw, audi i innych poniemieckich aut wlekących się aby oszczędzić paliwo.
9,4
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Witam. Próbka niewielka, ale zawsze. Miasto 10,7. Krótkie odcinki. Trasa drogi ekspresowe i krajowe max 130/h dało radę 7,8. Średnia 9,7. Pewnie dałoby radę trochę mniej. Wyniki w zimie. Latem liczę na niższe wartości.
8,2
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
9,7
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
7,9
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Praktycznie z każdego zbiornika wyjeżdżonego wkoło komina wychodzi koło 8,5 l. LPG na 100km. Autostrada na tempomacie 130km/h z dużym obciążeniem i bagażnikiem z 3 rowerami na haku to już kosmiczne 10,5 do 12 litrów w zależności od kierunku wiatru, temperatury i włączonej klimy. Przepisowa i mało ruchliwa krajówka za granicą to 7 litrów, pomimo pełnego załadunku i tych rowerów. Jest więc to bardzo ekonomiczna opcja, ale raczej do bulwarowej, spokojnej jazdy. Pociskanie autostradą nawet z dopuszczalną prędkością zjada całą ekonomię i czuć, że kosztuje silnik sporo wysiłku.
Dacia Duster II SUV Facelifting