AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Daewoo
Tico
0.8 41 KM 30 kW
0.8 41 KM 30 kW
Raporty zużycia paliwa
Daewoo Tico
pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
5,2
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.2
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 0.8 41KM 30kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,1
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.1
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Lista raportów
zużycia paliwa
(864)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
4,7
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Auto bardzo ekonomiczne
Dodane
14 lat temu
Pb
5,6
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Witam, samochód mam już rok czasu i postanowiłem napisać coś o spalaniu. Może na początek wspomnę, że o autko bardzo dbam i nie ma z nim problemów natury technicznej. Nigdy nie było przerabiane, nie grzebałem w gaźniku. Po prostu fabrycznie ustawiony egzemplarz. Zacznę może od spalania w warunkach wiosenno-letnich. Tutaj jest naprawdę super. W mieście udaje się maksymalnie spalić 6l/100km. To jest naprawdę aż niebywałe na ten samochód kiedy silnik jest od razu rozgrzany. Spalanie minimalne w trasie wynosi 3.6l/100km przy jezdzie 70km/h. Dlatego właśnie jeśli ktoś chce jeździc w trasy, to nie oplaca się go przerabiać na gaz, bo po pierwsze wszystko się w nim chrzani wtedy (co 2 temat na forach to "nie mogę zapalić tico [LPG]"),a po drugie spalanie gazu wynosi w trasie 6l, a więc cenowo 3l benzyny. Oszczędność jest ok. 0,5-1l paliwa na 100km, a więc aby instalacja (1500zł) się zwróciła, należałoby przejechać 30 000 km, a więc rok jeżdzenia. Warto pamiętać, że z instalacją w tico jest sporo problemów, ponieważ silniczek jest mały i cienko pracuje na gazie. Silnik do gazu powinien miec tak z 1.3 przynajmniej, żeby to jakos grało. Średnie spalanie w cyklu wiosenno-letnim określiłbym na jakieś 5l przy 50% miasta, 50% trasy. Jeżeli zaś chodzi o okres jesienno-zimowy, to niestety niejeden zwolennik oszczędności na paliwie może się rozczarować. Przy jeździe miejskiej na krótkich odcinkach 4km samochód potrafi spalić nawet 9l paliwa. Jest to spowodowane działaniem automatycznego ssania, które pożera gigantyczne ilości paliwa na rozgrzanie silnika. Jest to mniej więcej 0.2-0.25l paliwa na odpalenie (rozgrzanie silnika). Cała szklanka paliwa tylko po to, żeby samochód wogóle się rozgrzał, a jeszcze kilometry lecą :). W przypadku dłuższej jazdy po mieście (odcinki 20km) samochód spali nam max. 7l (wiadomo, korki, jazda 20km/h, mówimy w koncu o sporym mieście, a nie o miasteczku). Teraz opisze przyjemniejszą część tego rozliczenia, a więc minimalne spalanie w trasie zimą :). Tutaj sprawa nie jest tak straszna, ponieważ udało mi się zejść do 4.2l/100km jadąc 70km/h. Pamiętajmy jednak, że samo odpalenie i rozgrzanie silnika porą zimową zabierze nam 0.2l paliwa, tak więc samo spalanie bez wliczania ssania wynosi jakieś 4l/100km przy niskiej prędkości 70km/h. Jeśli miałbym określić spalanie w cyklu mieszanym zimą, to powiedziałbym, że wynosi ono ok. 6l/100km, a więc litr więcej niż latem. Podsumowując auto jest dość dziwne, bo stworzone jest do miasta, a tymczasem swoją ekonomicznosc pokazuje dopiero na trasie. Nie ma tanszego auta do przemieszczania się. Konkurencyjne auta palą zawsze trochę wiecej i wcale nie są wygodniejsze. Trzeba również wspomnieć, że silnik w Tico jest bezawaryjny i osiągniecie nim przebiegu 400 000 km nie powinno stanowić żadnego problemu. Wystarczy dbać o auto i będzie dobrze. Na gaz nie polecałbym przerabiać. Lepiej dozbierać na lepsze auto z większym silnikiem i wtryskiem , a następnie wstawić sekwencję, niż męczyć się na gaźniku i jeździć co parę dni do gazownika. Niemniej jednak polecam Tico, bo tanszego auta zarówno jeśli chodzi o eksploatację, serwis, cenę samochodu i ubezpieczenia po prostu nie da się znaleźć.
Dodane
14 lat temu
Pb
7,2
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Spodziewałem się nieco mniejszego spalania.. Jak kupiłem to spalanie mnie przeraziło - ok. 9l ale winne temu były zapieczone hamulce. Teraz, po naprawie, pali ok 6-7l.
Dodane
15 lat temu
LPG
5,6
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Codzienne dojazdy do pracy (miasto-10km, autostrada 40km) przy prędkości 90-120km/h spalanie niezmiennie 5,2l LPG. Instalka I generacji, prawidłowo ustawiona na analizatorze spalin. Maksymalny wynik 6,5l osiągnięty przy jeździe przez zakorkowany Poznań z 4 osobami.
Dodane
15 lat temu
Pb
4,4
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Wpisalem wszedzie 4.4 gdyz nie mam okreslonego ile trasa ile miasto mam ogolnie na calym baku. TZN zatakowalem do pelna po odbiciu pistoletu jeszcze na maxa ile weszlo jakies 3 litry jak go bujalem zeby odpowietrzyc. Pojechalem trase z Gorzowa Wlkp do Wrzesni jakies 200 km potem ok 240 km tzw "w kolo komina w 3 4 osoby i potem znow Wrzesnia Gorzow Wlkp czyli znow 200 km na baku 643 km zatankowalem znow tyle ile sie dalo czyli dokladnie 28,3 litra i tak wyszlo. W trase Gorzow Wrzesnia i Wrzesnia Gorzow jechalem sam z bagazami czyli jakies 100 kg na pace. Predkosc jaka jechalem to tak do 95 km/h nie wiecej. Trasa w miare spokojna kilka swiatel w Poznaniau. Mysle ze jestem w stanie zejsc ze spalaniem w trasie ponizej 4 litrow. Bylem pozytywnie zaskoczony spalaniem wskzowka spadla ponizej czerwonego pola ale jest popsuta po zatankowaniu na maxa zatankuje pokazuje 3/4 albo nieco ponad pol dlatego postanowilem sprawdzic spalanie.
Dodane
15 lat temu
Pb
5,0
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Usterki
Daewoo Tico
Liczba wpisów:
23
Daewoo Tico – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Nie wyłącza się ssanie
Brak wolnych obrotów
Luźny lewarek zmiany biegów
Zobacz więcej
usterek
LPG
5,7
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
niby części tanie, spalanie małe, ale z racji częstotliwości siadania części i wizyt u mechana wychodzi jak każde normalne auto
Dodane
15 lat temu
Pb
3,6
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pb
3,8
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Pb
5,0
Daewoo Tico
Hatchback 5d 0.8 41KM 30kW
Rewelacyjny pojazd do przemieszczania sie z miejsca na miejsce nie dalej niz 50 km. Nawet gdy sie mu depta nie przekracza 6 l/100, moje minimalne spalanie uzyskalem dojezdzajac do pracy 14 km w jedna strone w poze jesienno zimowej.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
...
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
...
87
Następna
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
4,0 (1 059 ocen)
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Daewoo Tico w pigułce
Daewoo Tico
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Daewoo Tico
Dane techniczne
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Raporty zużycia paliwa
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Usterki
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Publikacje
Daewoo Tico
Newsy
Daewoo Tico
Galerie
Daewoo Tico
Nasze pomiary
Daewoo Tico
Filmy
Daewoo Tico
Ogłoszenia
Daewoo Tico
Ceny aut używanych
Daewoo Tico
Dziennik kosztów
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Opinie o instalacjach LPG
Daewoo Tico 0.8 41KM 30kW 1991-2001
Testy zderzeniowe
Daewoo
Aktualnie przeglądasz
Daewoo Tico
Dane techniczne
1059 opinii
użytkowników
24 zgłoszone
usterki
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy