Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Daewoo

5,7
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Daewoo Matiz
Matiz Friend - Kupiłem go za marne 900zł na dojazdy do pracy 20km - z czego 10km to przebicie się przez Wrocław. Zrobiłem w nim zawieszenie i parę pierdół. Ma nabite już 233 000km, nie bierze oleju - ale wymaga wymiany w sumie świec, płynów, filtrów itp. czyli wszystkiego co każdy mechanik zaleci. I mimo tych zaniedbań, spalanie na poziomie 5,5/6l na 100km. To zadowalający wynik :) Ale trzeba pamiętać jedno. To auto nie zostało stworzone do dynamicznej jazdy (Nie mówię żeby się nim ciągnąć jak dżdżownica, bo i mi się zdarza gdzieś wyprzedzać itp). Więc jeśli ktoś wymaga od niego żeby był czymś więcej jak mały autem miejskim to się rozczaruje, bo wyciskanie jak cytryna małego silniczka 0.8 skończy się spalaniem na poziomie 7/8l. A potem będzie narzekanie że "dużo pali!" itp. Polecam każdemu szukającemu czegoś na dojazdy i czegoś na początek :)
10,7
Sedan 1.6 i 16V 106KM 78kW
Daewoo Lanos I
Przy spokojnej jeździe na trasie lanos schodzi do 8 L LPG/100 km, ale prędość do 90 km / h wraz z umiejętnym operowaniem przepustnicą. W mieście wychodzi ok 13 L LPG/100 km. Uśredniając w moim przypadku koszt przejechania 100 km to ok 23 zł. Koszty utrzymania w porównaniu do innych aut bardzo niskie, części bez problemu dostępne. Silnik lubi LPG (u siebie mam sekwencję). Po kilkunastu latach jazdy po polskich drogach buda dostała w tyłek i coraz więcej elementów we wnętrzu przenosi drgania. Poza tym bez zarzutów - samochód bardzo prosty w eksploatacji.
10,8
Minivan 2.0 16V 121KM 89kW
Daewoo Rezzo I
Auto ciężkie więc mało nie pali - w szczególności z tym silnikiem. Jest to silnik GM (dół silnika) z głowicą przerobioną przez Daewoo - mniejsza moc od pierwowzoru ale też spalanie większe.. Auto użytkowane głównie w mieście i na krótkich trasach do pracy, sklepu czy rodziny - 15-20 km dziennie w obi strony - więc ledwo się zagrzeje a jest gaszony.
11,3
Sedan 1.5 i 16V 100KM 74kW
Daewoo Lanos I
Auto bardzo paliwozerne. Jeżdżę po mieście i na krótkich trasach. Mniej pali obecne auto - Rezzo 2.0 x20sed mimo że cięższe i bardziej dynamicznie prowadzone. Zakładanie gazu opłacalne bo przyjmie każdą instalację i podobno db na niej pracuje.
8,8
Hatchback 2.0 122KM 90kW
Daewoo Tacuma I
Jeżdżę głównie po mieście z włączoną klima przez cały rok by chlodzic bądź osuszac szybę.
10,7
Sedan 1.4 i 75KM 55kW
Daewoo Lanos I
No to tak, kupilem Lanosa z 2000r. Oryginalny fabryczny gaz bedini, Pb łyka jakoś 8 litrów ale gazu minimalnie 10 litrów a max 12.5 mniej więcej na 100 km. Jak auto katuje do odciny to spała 12.5 ale jak jeżdżę normalnie czyli do 3 tys obr to 10 LPG. Jak na takie auto to bardzo dobrze i jeszcze tanie części to kolejny plus i to duży
7,7
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Daewoo Lanos I
Jak się chce i się potrafi, to się da uzyskać niskie spalanie nawet Daewoo Lanosem 1,4 zarówno w mieście, jak i na trasie.
7,1
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Daewoo Matiz I
Bardzo przyjemne wyniki spalania, tanie jeżdżenie i zero problemów.
8,3
Hatchback 1.6 i 16V 106KM 78kW
Daewoo Lanos I
Witam, zależy czy ma się na uwadze jazdę na LPG, czy benzynie, przy gazie zanotowałam na jeździe po autostradzie przy 170km/h nawet 12l/100km, jednak w przedziale 90/110 km/h da się zejść do 9l/100km, przy benzynie udało mi się dojść do 7l/100km, jednak nie oszczedzam lanosa, jeżdżę raczej dynamicznie na ile oczywiście pozwalają jego możliwości.
6,3
Hatchback 5d 0.8 i 51KM 38kW
Daewoo Matiz I
Bardzo małe. Matiz to papierek lakmusowy najniższych kosztów utrzymania i ubezpieczenia. Przykładowo: generalna naprawa skrzyni biegów, dwa lata temu wyniosła 450 zł (z holowaniem samochodu z trasy i podwózką na dworzec pkp ;) ).