Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Multipla I

Podsumowanie 138 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Fiat Multipla I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
53,09 zł
3
8,5
55,07 zł
35
Silniki Benzynowe Fiat Multipla I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
27,03 zł
1
10,2
29,59 zł
17
Silniki Diesla Fiat Multipla I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
49,97 zł
29
6,0
45,51 zł
33
6,2
47,07 zł
17

Lista raportów zużycia paliwa (138)

5,1
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Fiat Multipla I
7,9
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
Fiat Multipla I
8,1l / 100km w trasie przy włączonej klimatyzacji i pełnym samochodzie
5,3
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Fiat Multipla I
Tanie części mało jara więc ok.
5,7
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Fiat Multipla I
5,8
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Fiat Multipla I
Auto 6 osobowe a pali mniej jak małe nowe clio. Najoszczedniejszy samochód jakim jeździłem. Części na przyzwoitym poziomie cenowym.
5,2
Minivan 1.9 JTD 115KM 85kW
Fiat Multipla I
Pali tyle co nic :) jeździ całkiem dynamicznie... Miałem duże wątpilości przy zakupie, ale rodzina 2+3... miejsca jest więcej niż w popularnych vanach typu zafira sharan, auto jest krótsze, bardziej zwinne!
9,0
Minivan 1.6 16V 103KM 76kW
Fiat Multipla I
Na PB 95 nie jeżdżę non stop[służy do rozruchu] ponieważ mam instalację lpg BRC. Latem PB spala na trasie 8l/100km a zimą wiadomo że paliwa schodzi więcej. Natomiast jeżdżę na LPG i najmniej ile mi spalił to 9l/100km a w trasie na autostradzie przy prędkości 170km/h spalił ponad 14l/100km.
6,2
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Fiat Multipla I
6,2
Minivan 1.9 JTD 105KM 77kW
Fiat Multipla I
6,5
Minivan 1.9 JTD 110KM 81kW
Fiat Multipla I
Auto po chip tuningu. Moc troche ponad 130 KM, moment obrotowy z 200 Nm podniesiony do nieco ponad 300 Nm. Auto bez turbo dziury. Jeździ się nim jak rasowym sportowym wozem. Nie dbam o oszczędność i jak tylko mogę, gdy silnik jest rozgrzany - to gaz do podłogi. :) Dodam, ze chip tuning chroni silnik i włącza się dopiero gdy silnik jest odpowiednio rozgrzany i wszystkie parametry pracy silnika mu na to zezwalają. Na zimnym silniku sobie nie poszaleje. :) Nie dbam kompletnie o oszczędności, leję zwykły ekodiesel + olej 2T (półsyntetyk) w stosunku 1:250 (aby smarował i czyścił elementy od środka). To bardzo pomaga. Mimo tego nigdy nie przekroczył mi w jezdzie miejskiej (korki,klima) 7.5 litra/100km. Na trasie około 5,5 na 100. Jeździłem nawet na biodieslu z Bliskiej i miałem wrażenie, że auto ma jeszcze większego kopa. Może ma to związek z lepszym spalaniem mieszanki w komorze spalania. Ostatnio sprawdzałem spalanie i wyszło mi 6.6 l / 100 średnio - ponad 400 km miasto, ponad 300 trasa. Silnik ma prawie 300 tys. i jak byłem na diagnostyce komputerowej pracy silnika to elektromechanik w żartach kazał mi zaspawać klapę i jeździć. :) Z rury wydechowej zero dymu. Mam wrażenie że przejedzie jeszcze 300 tyś, bo z tego co czytam 600 tyś. dla tych silników to granica już dawno przekroczona. Ogólnie silniki JTD fiata rządzą, bez dwóch zdań.
Fiat Multipla I