Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Fiat Multipla w pigułce

Fiat Multipla w pigułce

Sprawdź Vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o Fiat Multipla

Lata produkcji: 1998 - 2010
Segment: VANy
Kompaktowy minivan (segment K) produkowany od 1998 roku. Jedyne auto w tej klasie w Europie mieszczące 6 osób w dwóch rzędach siedzeń (układ 3+3). Pierwsze wzmianki o Multipli datują się na lata 50., gdy auto o tej nazwie powstało na bazie Fiata 600. Pierwsza generacja współczesnej Multipli to, z racji wyglądu, jeden z najbardziej kontrowersyjnych samochodów ostatnich lat. Głównie z tego powodu model nie podbił rynku, choć był nawet drugi w konkursie na Europejski Samochód Roku 2000. W 2004 roku Fiat przedstawił znacznie bardziej konwencjonalną Multiplę II.
Fiat odświeżając Multiplę postanowił uniknąć kontrowersji, jakie budził pierwszy samochód o tej nazwie. Jak to jednak zwykle bywa w takich przypadkach, popadł ze skrajności w skrajność. Szokującą sylwetkę zastąpiła sylwetka nużąca i mdła. Nie warto było. ~Powagosław
Pierwsza Multipla była po prostu brzydka. No dobrze, była tak szkaradna, że można było nią straszyć dzieci. Nowa Multipla jest niewiele ładniejsza. Problem w tym, że swoją szpetność próbuje ukryć między niby nowoczesnymi liniami. To ja już wolałem tamten poprzedni, prawdziwy koszmarek. ~Luzacjusz

Autorentgen Fiat Multipla

Liczba wpisów: 12
Fatalna wytrzymałość zawieszenia na Polskich drogach.
dodał: -ShaMaN-, 6 lat temu
Auto świetnie się prowadzi przez długi czas, ale tylko na drogach z gładkim asfaltem. Niestety jeżdżąc po mieście lub innymi dziurawymi drogami już w rok możemy się dorobić sporych wydatków na wymianę wszystkich elementów zawieszenia i końcówek drążków układu kierowniczego. Aczkolwiek wybierając pomiędzy Chryslerem Voyagerem, a Multiplą, to Multipla jest o niebo tańsza w eksploatacji niż jej większy i bardziej luksusowy brat z USA. Natomiast tylne amortyzatory po jakimś czasie straszą lub śpiewają (jak kto woli) i na postoju wyraźnie słychać co około 3-4 minuty takie "bwuuuuuu"....
Pekajace reflektory przednie
dodał: Tabur, 5 lat temu
Być może usterka występuje tylko w nieoryginalnych reflektorach, bo u mnie są od nowości i nic się takiego nie dzieje. Słyszałem, że komuś pękały szkła od spryskiwaczy, ale ja używam ich na co dzień i nie zanotowałem żadnego pęknięcia.
Problem z odpalaniem.
dodał: RAKUS1, 3 lata temu
Kiedy kupiłem moją Żabkę po sprzedaży dopiero dowiedziałem się od właściciela że auto raz na jakiś czas nie odpala i trzeba kręcić w stacyjce kilka razy. Podobno był w serwisie i zrobili mu diagnostykę , która wykazała błąd - przerywany sygnał immobilajzera. Twierdził że nie naprawiał tego bo nie bardzo mu to przeszkadszało. Poczytałem trochę i okazało się że problem podobno leży w stacyjce i kluczykach a wiadomo że przy wymianie trzeba kupić komplet całą stacyjkę z kluczykami i komputerkiem aby uniknąć kodowania kluczyków. Cena takiego zestawu to 400 zl. Pomyślałem trudno pozbieram i...

Dane techniczne Fiat Multipla

Moc silników 77–120 KM
Pojemność silników 1,3–1,9 l
Prędkość maksymalna 157–178 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,1–16,0 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Fiat Multipla
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2546
Koszt ogólny 23,76 PLN
CNG25 PLN
LPG23.93 PLN
ON26.81 PLN
PB81.56 PLN
Wydatki serwisowe 16,71 PLN Pozostałe wydatki 7,67 PLN

Publikacje o Fiat Multipla

AUTOCENTRUM.PL S.A.