Szukaj

Zużycie paliwa Ford Puma – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Puma

7,9
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Ford Puma I
Bałem się że puma będzie mocno paliwożerna bo tak mnie straszyli znajomi i nawet jeden mechanik. Tym czasem jestem mile zaskoczony. moja dynamika jazdy jest umiarkowana. Gdy stosuję się do ecodrivingu w trasie wzięła mi ostatnio tylko 5,8 l na 100km (dluga kreta trasa 600km prędkości 80-100km/h). Puma to auto sportowe i jak sie depnie potrafi zjesc znacznie wiecej, szczegolnie w miescie. Jadac spokojnie co jest trudne w tym samochodzie w miescie spala mi średnio ok 9l (100% jazdy miasto wojewodzkie)
7,8
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Ford Puma I
Na trasie jadąc 100 i trzymając obroty deko poniżej 3000rpm wychodzi 6. Normalnie jeżdżąc 50/50 miasto trasa 7-7,5. Najwięcej zimą zjada w mieście 10. Może spalała by mniej, ale seryjne 195/50 R15 na to mu nie pozwalają, aczkolwiek świetnie dają bezpieczne odczucie jazdy samochodem jak po szynach. W aucie zakochuje się każdy kto choć raz dozna przyjemności pokierowania nim. Świetnie wygłuszone wnętrze, przejrzystość widzenia zza kierownicy i bardzo sprawnie działające ogrzewanie są wielkimi plusami auta. Z minusów jest tylko i wyłącznie korodujące podwozie i nadkola. Receptą na to są chlapacze, w które auto nie zostało wyposażone. Polecam :)
8,0
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Ford Puma I
Posiadam autko już od 2 lat autko niezawodne mój egzemplarz nie jest awaryjny jestem bardzo zadowolony z posiadania pumy klei się drogi no 125KM robi swoje;)Rozważającym zakup tego auta proponuję przemyśleć jednak zakup ponieważ ma też i wady należy pamiętać że puma to sportowe auto więc w mieście lubi zjeść paliwa zawieszenie jest według mnie bardzo twarde (akurat mi się podoba)co do hamulców ja odrazu wstawiłem zestaw brembo i nie żałuje no i najważniejsza kwestia auto 1.7 125KM ma definitywnie zbyt słabe sprzęgło co do mocy co skutkuje szybszym zużyciem tego elementu(sprzęgło LUK to koszt około 1200pln)podsumowując polecam autko daje wiele frajdy z jazdy jeżeli trafi się zadbany egzemplarz nie katowany z niewytłuczonym zawieszeniem z całą pewnością dostarczać będzie wspaniałych doznań.Pozdrawiam
7,2
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Ford Puma I
PUMKE MAM OD 2 MIESIECY.AUTKO KUPIONE ZONIE NA DOJAZDY DO PRACY(DOM-PRACA-DOM=70KM GŁÓWNIE TRASA).NIE UKRYWAM ZE CHODZILO MI O NISKIE SPALANIE DLATEGO TEZ KUPIŁEM 1.4 . OCZYWISCIE ZAŁOZONA SEKWENCJA I CO DO SPALANIA TO SREDNIO AUTKO ZONIE PALI 7.5-max8L LPG PREDKOSC 100km/h przez 20km kolejne 15km predkość 60-80 gorsza nawierzchnia) CIEKAWOSTKA;) DZIS POKONALEM TRASE 207km I Z CIEKAWOSCI BYŁA TO JAZDA MAX EKO PREDKOSC MAX 100km/h PRZEZ 30km RESZTA NAJCZESCIEJ 70-85km/h OCZYWISCIE HAMOWANE SILNIKIEM JAK NAJMNIEJ UZYWANY HAMULEC ,UTRZYMYWANIE STALEJ PREDKOSCI itp itd OCZYWISCIE TANKOWANE NA STARCIE I NA KOŃCU NA TEJ SAMEJ STACJI ORLEN WYNIK 5.56L LPG ZASKOCZYLO MNIE TO BARDZO FAKT PISTOLET NA KONCU NIE WYPIŁ ALE WIDAC BYLO ZE JUZ BARDZO ZWOLNIŁ I PRACOWNIK ORLENU PRZERWAŁ(A W PRZYPADKU ZAMONTOWANIA BUTLI POD AUTEM W MIEJSCU KOLA ZAPASOWEGO PODOBNO PISTOLET NIE ZAWSZE WYBIJE) MIMO TO PRZYJMUJAC ZE AUTO SPALILO 6L LPG I TAK UWAZAM ZA WYNIK REWELACYJNY POZATYM CZESCI JAK DLA MNIE BARDZO TANIE PRZYJEMNIE SIE JEZDZI JAK NA TAK MALE AUTO FAJNIE TRZYMA SIE DROGI NIEZLE TŁUMI BARDZO ŁADNIE WYKONANE WNETRZE(OCZYWISCIE JAK NA SWOJA KLASE) MIŁE AKCENTY W POSTACI BIAŁYCH ZEGARÓW ALUMINIOWYCH WSTAWEK I GRĄZKA ZMIANY BIEGÓW- SKRZYNIA SUPER -SWIETNIE PRACUJE KROTKO Z LEKKIM OPOREM BARDZO FAJNIE A WADY ? TEZ SA ROZCZAROWALO MNIE TO ZE NIE CZUC TYCH 90KONI.... MOZE DLATEGO ZE JA UZYWAM DUZO MOCNIEJSZEGO AUTA WIDOCZNOSC - SŁABIUTKA MI TO NIE WADZI NO ALE .... I JESZCZE JEDNA WADA.... KOROZJA WYDAJE MI SIE ZE TO NAJSŁABSZA STRONA TEGO AUTA. MAJAC NA UWADZE TO ZE MIALEM DOCZYNIENIA Z CLIO II , 206, PUNTEM II - CZYLI AUTAMI ZA PODOBNE PIENIADZE PUME BARDZO POLECAM - I TEN JEJ WYGLĄD..... :)
7,2
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Ford Puma I
PUMKE MAM OD 2 MIESIECY.AUTKO KUPIONE ZONIE NA DOJAZDY DO PRACY(DOM-PRACA-DOM=70KM GŁÓWNIE TRASA).NIE UKRYWAM ZE CHODZILO MI O NISKIE SPALANIE DLATEGO TEZ KUPIŁEM 1.4 . OCZYWISCIE ZAŁOZONA SEKWENCJA I CO DO SPALANIA TO SREDNIO AUTKO ZONIE PALI 7.5-max8L LPG PREDKOSC 100km/h przez 20km kolejne 15km predkość 60-80 gorsza nawierzchnia) CIEKAWOSTKA;) DZIS POKONALEM TRASE 207km I Z CIEKAWOSCI BYŁA TO JAZDA MAX EKO PREDKOSC MAX 100km/h PRZEZ 30km RESZTA NAJCZESCIEJ 70-85km/h OCZYWISCIE HAMOWANE SILNIKIEM JAK NAJMNIEJ UZYWANY HAMULEC ,UTRZYMYWANIE STALEJ PREDKOSCI itp itd OCZYWISCIE TANKOWANE NA STARCIE I NA KOŃCU NA TEJ SAMEJ STACJI ORLEN WYNIK 5.56L LPG ZASKOCZYLO MNIE TO BARDZO FAKT PISTOLET NA KONCU NIE WYPIŁ ALE WIDAC BYLO ZE JUZ BARDZO ZWOLNIŁ I PRACOWNIK ORLENU PRZERWAŁ(A W PRZYPADKU ZAMONTOWANIA BUTLI POD AUTEM W MIEJSCU KOLA ZAPASOWEGO PODOBNO PISTOLET NIE ZAWSZE WYBIJE) MIMO TO PRZYJMUJAC ZE AUTO SPALILO 6L LPG I TAK UWAZAM ZA WYNIK REWELACYJNY POZATYM CZESCI JAK DLA MNIE BARDZO TANIE PRZYJEMNIE SIE JEZDZI JAK NA TAK MALE AUTO FAJNIE TRZYMA SIE DROGI NIEZLE TŁUMI BARDZO ŁADNIE WYKONANE WNETRZE(OCZYWISCIE JAK NA SWOJA KLASE) MIŁE AKCENTY W POSTACI BIAŁYCH ZEGARÓW ALUMINIOWYCH WSTAWEK I GRĄZKA ZMIANY BIEGÓW- SKRZYNIA SUPER -SWIETNIE PRACUJE KROTKO Z LEKKIM OPOREM BARDZO FAJNIE A WADY ? TEZ SA ROZCZAROWALO MNIE TO ZE NIE CZUC TYCH 90KONI.... MOZE DLATEGO ZE JA UZYWAM DUZO MOCNIEJSZEGO AUTA WIDOCZNOSC - SŁABIUTKA MI TO NIE WADZI NO ALE .... I JESZCZE JEDNA WADA.... KOROZJA WYDAJE MI SIE ZE TO NAJSŁABSZA STRONA TEGO AUTA. MAJAC NA UWADZE TO ZE MIALEM DOCZYNIENIA Z CLIO II , 206, PUNTEM II - CZYLI AUTAMI ZA PODOBNE PIENIADZE PUME BARDZO POLECAM - I TEN JEJ WYGLĄD..... :)
8,5
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Ford Puma I
Auto jest naprawdę dynamicznie, jeździ się świetnie. Puma ma sportowy charakter i to widać w osiągach (szczególnie do 140 km/h). Później robi się już dosyć głośno, ale jeśli to komuś nie przeszkadza to żaden problem. Inna kwestia to spalanie. Jazda po mieście (nazwijmy to dosyć "dynamiczna") to jakieś 10l. Może kapkę więcej. Jestem początkującym kierowcą, jeździłem wcześniej tylko Fiatem Seicento. Ale moim zdaniem ciężko jeździć Pumą spokojnie, ten samochód nie do takiej jazdy został stworzony. Ceną jest niestety spalanie.
4,4
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Puma II
Auto nowe, kupione w maju br., wersja Titanium, zmieniłem od razu opony na całoroczne Pirelli All Season Plus (215/55r17 98W), obecnie jest 9300 km, spalanie średnie zresetowałem przy odbiorze z salonu i do teraz mam 5,2l/100km, rozpoczęło się od 4,2l i stopniowo rosło, jazda głównie miasto (aglomeracja śląska), tylko w weekendy dalsze podróże. Czasami włączam program EKO, ale przeważnie jeżdżę na NORMAL. System S&S zawsze wyłączam. Paliwo Shell FuelSave 95.
6,1
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Ford Puma II
Zatankowane PB 98 Ultimate: 4.8 L ekonomiczna jazda po gorach bez klimy przy malym ruchu - trasa Szczawnica - Krakow 5.8 L - przy spokojnej jezdzie 4 os. + klima, mieszanej 10 % miasto/20% autostrada/70% droga podmiejska ze srednia 55 km/h 6.3 L - srednie od poczatku ( ok 2 000 km)- mysle ze jak silnik sie ulozy + ja troszke lepiej go wyczuje te wartosci bede zauwazalnie nizsze. autostrada srednia ok 120-130 z klima w 2 osoby ok. 6 L 8-9 L - W miescie z klima po Krakowie w korkach.
10,8
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Ford Puma I
Tak jak sam samochód jest bardzo fajny, zwinny i zadziorny, tak z samej 2 letniej instalacji STAGa nie jestem już aż tak zadowolony. Pomijając przerywanie na niskich obrotach (Zmiana cewki, kabli i świec nie pomaga). Niestety jest dosyć gazożerny. Wynika to też prawdopodobnie przez problem ze skaczącymi obrotami do 3 tyś na zimnym silniku i zawiechach na 1.5 tyś po wciśnięciu sprzęgła. Części tanie, psują się pierdoły, które dosyć wkurzają przy użytkowaniu.
10,2
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Ford Puma I
Jeździłem głównie na krótkich dystansach w pracy. Wtedy paliła bardzo dużo. Niestety rzadko mogłem sprawdzić ekonomiczne aspekty silnika. Dodatkowo to sportowe auto a z tym silnikiem trzeba je mocno i wysoko kręcić, a wtedy z kilmą latem brała 12-15l.
Ford Puma