AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Ford
S-Max
I
Van
2.0 TDCi 140 KM 103 kW
2.0 TDCi 140 KM 103 kW
Raporty zużycia paliwa
Ford S-Max I Van
on
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 140KM 103kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,8
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.8
Sprawdź najnowsze oferty Ford S-Max
Zobacz 6 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(135)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,2
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
On
6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Sporo zależy od jakości paliwa i stylu jazdy. Komputer pokazuje mi przy jeździe mieszanej 5,8 na paliwie premium. Jak zatankuję badziewne paliwo podskoczy nawet do 6,3. Do wyniku kompa nalezy dodać jakieś 0,5-0,7 aby zgadzał się ze spaleniem rzeczywistym.
Dodane
5 lat temu
On
7,5
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
średnie spalanie wychodzi mi ze wszystkich tras 7,64 l/100km, jeżdżę raczej dynamicznie, nie lubię jak ktoś jedzie przede mną :).
Dodane
5 lat temu
On
7,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tak to wygląda
Dodane
6 lat temu
On
8,0
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
On
5,5
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
3.9 to moj rekord. Auto miało wyłączone wszystko oprócz silnika oczywiście. :)
Dodane
7 lat temu
On
6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Nie wiem Panowie jak wam. Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką. Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali. Tyle że nie piszę o but i 170km Tylko szybkie przyspieszanie. Spalanie u mnie: 7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą 5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje. Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów. Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną. Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę. Wymiana chłodnicy klimy. Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione. Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI. Moc dość spora jak na taką masę i budę. Autko wygodne i zwrotne. Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię. Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne, Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką. Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią. Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje. Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów. Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą. Mimo wszystko polecam.
Dodane
8 lat temu
On
8,4
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Co do kosztów utrzymania, to ja rozumiem całokształt kosztów. W ciągu 9 lat drobnych napraw było bardzo wiele, z dwukrotną wymianą sprzęgła włącznie. Auto pali przyzwoicie, jak na ten rozmiar auta.
Dodane
8 lat temu
On
6,3
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ford jak na swoje gabaryty raczej ma mały apetyt na paliwo, w cyklu mieszanym spala 5,5l co uważam za bardzo przyzwoity wynik biorąc pod uwagę ogrom miejsca w środku dla pasażerów i bagażu.
Dodane
8 lat temu
On
6,7
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Póki co żadnych nieprzewidzianych napraw nie było, jedynie wymiana części eksploatacyjnych. Zamienników jest bardzo dużo i są różnej jakości. Zaczynając od bardzo słabej i taniej do drogiej i jakością przewyższającej oryginał.
Dodane
8 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
14
Następna
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
4,4 (102 oceny)
Sprawdź oferty Ford S-Max
Wybierz inny silnik
1.8 TDCi 100 KM
1.8 TDCi 125 KM
2.0 i 16V 145 KM
2.0 TDCi 130 KM
2.0 TDCi 140 KM
2.0TDCi DPF 115 KM
2.2TDCi DPF 175 KM
2.3 Duratec 161 KM
2.5 i 20V 220 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Ford S-Max w pigułce
Ford S-Max
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Ford S-Max
Dane techniczne
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
Raporty zużycia paliwa
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
Opinie
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
Usterki
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
Publikacje
Ford S-Max
Newsy
Ford S-Max
Galerie
Ford S-Max
Nasze pomiary
Ford S-Max
Filmy
Ford S-Max
Ogłoszenia
Ford S-Max
Ceny aut używanych
Ford S-Max
Dziennik kosztów
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
Opinie o instalacjach LPG
Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW 2006-2010
Testy zderzeniowe
Ford
Aktualnie przeglądasz
Ford S-Max I Van
Dane techniczne
192 opinie
użytkowników
126 ogłoszeń
używanych
18 zgłoszonych
usterek
6 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Ford S-Max
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy