Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I Van

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,9
Deklaracja producenta
6,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.8

Lista raportów zużycia paliwa (134)

6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Sporo zależy od jakości paliwa i stylu jazdy. Komputer pokazuje mi przy jeździe mieszanej 5,8 na paliwie premium. Jak zatankuję badziewne paliwo podskoczy nawet do 6,3. Do wyniku kompa nalezy dodać jakieś 0,5-0,7 aby zgadzał się ze spaleniem rzeczywistym.
7,5
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
średnie spalanie wychodzi mi ze wszystkich tras 7,64 l/100km, jeżdżę raczej dynamicznie, nie lubię jak ktoś jedzie przede mną :).
7,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Tak to wygląda
8,0
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
5,5
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
3.9 to moj rekord. Auto miało wyłączone wszystko oprócz silnika oczywiście. :)
6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Nie wiem Panowie jak wam. Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką. Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali. Tyle że nie piszę o but i 170km Tylko szybkie przyspieszanie. Spalanie u mnie: 7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą 5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje. Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów. Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną. Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę. Wymiana chłodnicy klimy. Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione. Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI. Moc dość spora jak na taką masę i budę. Autko wygodne i zwrotne. Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię. Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne, Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką. Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią. Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje. Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów. Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą. Mimo wszystko polecam.
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
8,4
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Co do kosztów utrzymania, to ja rozumiem całokształt kosztów. W ciągu 9 lat drobnych napraw było bardzo wiele, z dwukrotną wymianą sprzęgła włącznie. Auto pali przyzwoicie, jak na ten rozmiar auta.
6,3
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Ford jak na swoje gabaryty raczej ma mały apetyt na paliwo, w cyklu mieszanym spala 5,5l co uważam za bardzo przyzwoity wynik biorąc pod uwagę ogrom miejsca w środku dla pasażerów i bagażu.
6,7
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Póki co żadnych nieprzewidzianych napraw nie było, jedynie wymiana części eksploatacyjnych. Zamienników jest bardzo dużo i są różnej jakości. Zaczynając od bardzo słabej i taniej do drogiej i jakością przewyższającej oryginał.
6,5
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Spalanie jest niskie, jednak wyższe niż to obiecuje komputer pokładowy. Wyliczenie przy tankowaniu po 1000 km na jednym baku, pokazało wynik o blisko 1l wyższy niż średnie wyliczenie komputera.
Ford S-Max I Van