Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Najnowsze raporty Honda Accord

10,5
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto na gazie chodzi tak samo jak na benzynie. Średnie spalanie LPG 10-10,5 l , 11-12 l w mieście, 13 l na trasie powyżej 150 km/h. Instalacja Lovato Lorenzo spisuje się wzorowo, szybko się przełącza. Koszt takiej instalacji to 2800 zł (nie radzę oszczędzać i kupować tańszych instalacji). Jedyny minus to, że jest mało miejsca na butlę z gazem, która jest w miejscu koła zapasowego i ma zaledwie 33 l pojemności. Przez co tankować trzeba co 200-270 (w praktyce wchodzi z 25-27l).
8,7
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto jak na 2 litrową benzynę i rocznik 2003 pali tyle ile powinno. Średnie spalanie na poziomie 8,5 l jest akceptowalne. 10 l w mieście w korkach i na autostradzie powyżej 140 km / h. Trasa najmniej 7,9 l przy spokojnej jeździe od 110 km/h max. Warto zaznaczyć, że większe spalanie w benzynie Honda rekompensuje 100% bezawaryjnością. W tym aucie nic się nie psuje, a ma ok. 120 000 przebiegu i mamy je w rodzinie od nowości.
10,7
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Auto nabyłem na chwile i jest ze mną 3 lata, przejechane 150 tys na samym gazie, razem 250 tys km. W ciągu 3 lat 2 razy wymieniłem hamulce przód i raz tył. Jedyna awaria jeśli można to tak nazwać to łożysko tył. Jeżdżę dosyć szybko i agresywnie dlatego nie patrzę na spalanie ale przy stałej prędkości 180 km/h przy 350 km auto spala niecałe 13 litrów gazu. Ma dwa minusy słupki przy przedniej szybie ograniczają widoczność w mieście i typowe dla sedana wąskie gardło. Auta specjalnie bie wymieniam na nowsze bo sie nie psuje a koszty utrzymania to śmiech! Szczerze polecam pomimo ze robi sie już staruszek.
10,3
Sedan 2.0 i S 131KM 96kW
Honda Accord V
Gdyby nie ciagle awarie i gdyby chcialo chodzic na lpg, byloby ok, a tak...
9,2
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Honda Accord VIII
Auto pali średnio..w trasie zaskakuje na plus ale w małym mieście na krótkich odcinkach potrafi przerazić odczytem z komputra który działa poprawnie...osiągnięcie wyniku 13 cz 15l nie jest niczym zadziwiajacym.Dodam że te 13 15l to jazda na krótkich odcinkach po 1.5km nigdy dalej.W jeździe na trasie przy 80 90km na godzine można zejść poniżej 6l.Ale auto na 100%to wynagradza.Nic się nie psuje i ten niby ospały automat...jak dla mnie super.
7,3
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Jestem właścicielem Hondy Accord 2.0 Vtec 155 KM wersja sport od prawie roku i muszę przyznać, że auto jest jak za te pieniądze bardzo rozsądnym wyborem... Rozsądne spalanie, fajna jakość wykończenia, po aucie nie widać w ogóle przebiegu wnętrze (kierownica, siedzenia, kokpit) w świetnym stanie. Spalanie jak ktoś jeździ rozsądnie jest bardzo zadowalające. Zawieszenie fajnie wybiera dziury i nierówności. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam gorąco!
8,2
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda Accord VII
Wymiana czujnika abs, sonda lambda i pare nie istotnych rzeczy typu żarówki czy płyny. Na gazie jezdzi już 250tys! Żadnych problemów. A tak się balem gazu :) Rewelacja :) spalanie około 12litrow gazu przy agresywnej jezdzie.
13,0
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
8,5
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Honda Accord VII
Bardzo fajne i ekonomiczne autko. W mieście pali około 9.5-10l
5,7
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda Accord VII
Gdyby nie koszty serwisu (ASO bardzo drogie, brak zamienników), to byłoby super, bo poza wymianą dwumasy i przeglądami nie robiłem nic innego tylko wlewałem ropę.
Honda Accord