Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VI Coupe

Podsumowanie 45 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Accord VI Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
56,34 zł
5
10,1
58,37 zł
8
11,7
67,75 zł
16
Silniki Benzynowe Honda Accord VI Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
27,67 zł
6
11,5
29,42 zł
5
14,0
35,87 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (45)

10,7
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koła 18"
Dodane 2 lata temu
12,1
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
9,3
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
12,7
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
15,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
10,7
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
13,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
Dodane 8 lat temu
10,3
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Auto w moim posiadaniu 6 lat, Gaz BRC sequent 24, wręcz bezobsługowa instalacja gazowa (Na corocznych przeglądach poza wymianą filtrów nie ma potrzeby korekt) Minimalnie w trasie 8l, maksymalnie około 11-12 (jazda autostradą), w mieście z korkami wychodzi około 12-13. Jak na 147KM uważam że to super wynik :)
Dodane 9 lat temu
10,8
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Mi pali 11,5-13l w mieście przy średniej i dużej dynamice. Trasa 9,5-10 przy 160km/h. Po założeniu LPG jest masakra 18,5l gazu i 1,5l benzyny bez większego względu na rodzaj trasy i styl jazdy, ale raport dam po 2 regulacji, zazwyczaj spada spalanie.
Dodane 9 lat temu
10,0
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Auto ma zrobione 280000tyś km, na gazie koło 40tyś km ja zrobiłem około 15tyś km. Auto przy normalnej jeździe, raczej lekka noga (utrzymuje go między 2.5 a 4 tyś ob) ale bez ecodrajvingu 80% poza miejski 20% miasto pali lato 9,8 zima 10.2l na 100km. Wygodne, duże, fajne bezawaryjne auto. Wynik spalania uważam za bardzo dobry patrzą na klasę auta jego gabaryty i moc.
Dodane 10 lat temu
Honda Accord VI Coupe

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów