Szukaj

Informacje o Honda Accord VI Coupe

Lata produkcji: 1998 – 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VI Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4765 mm
Szerokość 1785 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1509 mm
Rozstaw kół - tył 1522 mm
Prześwit 140 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 467 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,7
~Aleksander
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Niepowtarzalne auto, przedstawiciel ginącego gatunku klasycznych coupe oraz samochodów projektowanych przez inżynierów zamiast księgowych. Mam je od ponad 6 lat, stuknęło 100000 km za kółkiem, stąd opinia. Za każdym razem gdy z niego wysiadam, patrzę się jakie jest piękne. Sporadycznie ktoś mnie zaczepi z pytaniem "co to za Honda? Accord? Ooo... Fajna!". W tej wersji raczej dostojny i wytrawny połykacz kilometrów, niż wyścigówka. Masa zalet aczkolwiek jest też kilka dolegliwości, głównie związanych z wiekiem. Uschła by mi ręka, gdybym dał mniej niż 5 a i mechanicy wciąż powtarzają "Panie, jeźdź tym bo warto". Pozdrawiam wszystkich właścicieli tego cacka!
4,6
~Upsi
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Fantastyczny samochód. Marzenie z dzieciństwa. Za gówniarza miałem nad łóżkiem plakat właśnie z taką Hondą. No i teraz, 17 lat później marzenie się spełniło. Dość rzadko spotykane przez co często zwraca uwagę. Chwile po zakupie miała już miejsce dość zabawna sytuacja- przy wizycie u mechanika na "po-zakupowy" serwis zerowy dostałem już pierwszą ofertę kupna. Od samego mechanika. Ogólnie czasem ktoś zaczepi i zagada "co to za model", "to takie Hondy też robili?" i tym podobne, jest to fajny i pozytywny aspekt posiadania tego samochodu. Auto duże, szybkie i wygodne, może nie rodzinne ale dla kawalera lub na weekendowe wojaże idealne. Do tego na chwilę obecną bezawaryjne. Polecam szukać wersji poliftowej, moim zdaniem była najładniejsza w całej generacji. Prawdziwa Honda z "krwi i kości". Polecam każdemu.
4,3
~mrbike124
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Honda Accord VI
Mając 19 lat zobaczyłem ten samochód pierwszy raz. mając lat 24 stałem się jego posiadaczem, samochód jest niepowtarzalny, jedyny, wyjątkowy, przepiękna linia boczna.. Tył stylistycznie zbliżony do Hondy NSX. Agresywny przód. Auto jest o prostu wyjątkowe. Zacytuje słowa mojej matki: "Synku.. teraz jak to auto kupiłeś, to nie będziesz wiedział, czy laski lecą na ciebie czy na auto. Prawda że ładna? Synku.. Piękna!". Komentarz mojej przyjaciółki: "Nie wiem gdzie ty to kupiłeś ale jest zajebiste!" Taka prawda, nic dodać nic ująć:)
Średnie spalanie dla Honda Accord VI Coupe
9,9 – 11,8
l/100 km
10,8 – 14,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,0
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
9,5
Coupe 2.3 i 16V 150KM 110kW
Honda Accord VI
Po pierwsze jak już ktoś napisał w tym aucie nie ma silnika 2.3 tylko 2.0 o mocy 147KM. Spalanie w mieście przeciętnie na poziomie 11 l, w trasie w zależności od prędkości od 8-9 l do 10-11 l. Tak naprawdę nigdy nie sprawdziłem spalania przy jeździe ekonomicznej dlatego że mam dość ciężką nogę i za grosz cierpliwości. W trasie jeżdżę przeważnie z prędkościami od 120 - 170 km/h z częstym wyprzedzaniem. Przy takim stylu jazdy autko bierze około 10 l na 100 km. Myślę że bardziej cierpliwi utrzymujący prędkość autka na poziomie 110 -120 km/h mogą osiągnąć spalania na poziomie 7 l (mi się to niestety nigdy nie uda)
13,0
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Honda Accord VI
Auto kupiłem w grudniu 2007r. Notuję spalanie od samego momentu zakupu auta aż do dnia dzisiejszego. Auto ma moc więc dużo pali przy dynamicznej jeździe. Ponieważ mało jeżdżę poza miastem, więc spalanie duże. Gdy mam okazję wyjechac na dłuższą trasę wtedy widać, że auto stworzone do długich przebiegów, wtedy nawet dynamiczna jazda nie jest straszna. Najgorzej zimą i krótkie dystanse, wyszło max. 16,4 l/100km. Auto bardzo wygodne, dla mnie inżynieryjne cudo. Jedyny mankament to skrzynia biegów - tylko 4 biegi w automacie i stąd bierze się wysokie spalanie. Kultura pracy silnika to wręcz cudo, gdy przełączy się na "D"rive i bez naciskania na pedał gazu pozwoli się autku "kulać" wtedy to istny meleks, nic nie słychać. Zresztą często w mieście wolno jadąc trzeba uważać, bo ludzie auta po prostu nie słyszą.
Honda Accord VI Coupe