Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VI Liftback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5i 114KM 84kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,0
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.5i 114KM 84kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0

Lista raportów zużycia paliwa (14)

8,0
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
7,9
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
6,0
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Jest to już moja druga taka Honda(pierwsza z tym silnikiem) i co moge powiedziec? Uwielbiam ten samochod za to jak się prowadzi, praktyczność i za koszty jazdy jak na gazie, bez gazu. Vtec econo górą!
7,0
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
10,7
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
8,8
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Auto na LPG przejechało 13 tysięcy km. Spalanie w trybie 70% miasto reszta na trasach. Latem spalanie miedzy 8-9 litrów. Zimą spala około 10 litrów. Instalacja firmy KME na wtryskach Baracuda sprawuje się bez problemowo. Trzeba pamiętać o regulacji zaworów co 20tysiecy km.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Liftback 1.5i 114KM 84kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,50 zł
7,3
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
8,5
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
5 gwiazdek mówi samo za siebie.
6,3
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Spalanie niskie jak na tą moc. Niestety w samochodzie w tym wieku wychodzą już pewne usterki a części do hondy potrafią trochę kosztować i niektóre ciężko dostać.
6,6
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Części dość tanie, naprawy nietrudne. Konstrukcja pojazdu bardzo przystępna, dużo można zrobić samemu.
6,3
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Wyniki pomiarów z krótkich tras do max 40km w jedną stronę plus krótkie odcinki z jazdą po 20sto tysięcznym mieście. Sprawdzane przy dystrybutorze. Staram się tankować na tej samej stacji benzynowej i być może takie mam wyniki. Ogólnie decydując się na ten model kierowałem się rozsądnym spalaniem ze względu na mieszane uczucia do LPG(plusy to cena dm3 i ekonomia) i puki co nie jestem zawiedziony. Auto najbardziej lubi granice od 3k rpm bo po niżej tej granicy może się obrazić na właściciela. Dodam, że wszystko jest seryjne, jedynie katalizator wyjęty z jakiegoś cupe bo w moim pękł na gwincie sondy lambda. Wystarczy dbać, szanować i serwisować.
Honda Civic VI Liftback