Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VI

Podsumowanie 1419 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
38,56 zł
3
7,4
42,55 zł
82
7,3
42,11 zł
44
7,3
41,94 zł
93
7,3
42,12 zł
466
7,4
42,85 zł
38
6,2
35,79 zł
33
6,5
37,69 zł
12
6,3
36,61 zł
20
6,7
38,88 zł
151
7,0
40,65 zł
11
7,7
44,52 zł
51
7,6
44,19 zł
10
7,4
42,51 zł
2
7,2
41,65 zł
4
7,9
45,83 zł
25
8,0
46,27 zł
2
8,0
46,11 zł
21
7,4
42,80 zł
1
8,0
46,27 zł
5
8,8
50,79 zł
16
9,2
53,21 zł
3
9,5
54,95 zł
1
7,7
44,54 zł
8
8,6
49,78 zł
14
9,0
52,17 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Civic VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
27,64 zł
1
8,4
21,68 zł
20
8,4
21,79 zł
6
8,3
21,39 zł
34
8,4
21,78 zł
118
8,3
21,35 zł
25
7,6
19,69 zł
9
8,5
22,05 zł
3
7,7
19,81 zł
15
8,5
21,96 zł
3
8,8
22,77 zł
15
8,3
21,53 zł
3
8,6
22,22 zł
3
8,8
22,73 zł
3
8,2
21,18 zł
1
8,8
22,65 zł
3
8,2
21,18 zł
1
8,5
21,83 zł
2
8,2
21,18 zł
1
9,9
25,58 zł
2
10,4
26,74 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Honda Civic VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,35 zł
6
5,8
35,31 zł
12

Lista raportów zużycia paliwa (1419)

6,6
Honda Civic VI
Coupe 1.6i 125KM 92kW
Bardzo fajny samochód choć troszke za głośny. Z ładnymi siedemnastkami nadal niezle wyglada. Jezdze nim juz 5 lat i wlasciwie to nic sie w nim nie zepsulo (oprocz wydechu ktory co pare tysiecy km odpada, ale to przez sportowe zawieszenie i polskie drogi). Spalanie bardzo przyzwoite, ale to oczywiscie zalezy od stylu jazdy.
Dodane 14 lat temu
7,0
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
8,2
Honda Civic VI
Sedan 1.6 i Vtec 125KM 92kW
Sporo pali, zwłaszcza w mieście (korki!): 10 l na setkę. Na trasie do wytrzymania - ok. 7/100.
Dodane 14 lat temu
6,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Wspaniały silnik. Zanotowane spalanie minimalne to trasa Poznań - Warszawa - Gdańsk - Poznań bez klimy na oponach 195/85/14. Skupienie, zastosowanie zasad ecodrivingu i dobre warunki na drodze. Maksymalne spalanie to krótkie odcinki, kiedy rano były jeszcze mroźne poranki i ruch typowo miejski (korki, światła itd.) Takie faktycznie średnie spalanie miasto i trasa przy wykorzystywaniu VTECa to 6,5l. auto z tym silnikiem to zdecydowanie najlepszy wybór. Bezawaryjny, szybki i oszczędny!
Dodane 14 lat temu
8,1
Honda Civic VI
Kombi 1.8 16V VTi 169KM 124kW
Jak na 169 KM spalanie w mieście w granicach 9,5 litra, a na trasie poniżej 7 l, uważam za bardzo dobry wynik
Dodane 14 lat temu
6,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Bardzo ekonomiczny silniczek w bardzo lekkiej 3dzwiowej budce. Jechalem z mazowsza nad morze .Oczywiscie dosyc spore korki i roboty drogowe utrdniajace ruch,rzez co ciagle mijanki i skoki obrotow. Silniczek mimo to spalil paliwa za 90zl po 5,19zl/l c daje mi 5,8l/100km. Jedyna wada spalania jest taka ze ten silnk nie lubi krótkich odcinkow np odpalam na zimnym i jade ok.5km i tak kilkakrotnie co da mi spalanie nawet 10l ale chyba kazdy samochod tak ma.
Dodane 14 lat temu
6,2
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Dla uzupełnienia informacji silnik D15Z6. Jest to również VTEC-E, z systemem wyłączenia 4 z 16 zaworów. Wersja JHMEK3 (sedan często mylony jest z hatchbackiem). Obydwa przejazdy na trasie. Najniższy wynik uzyskany w trybie ECON, czyli maks do 120km/h z ograniczonym redukowaniem i wyprzedzaniem. Rozpędzanie do 2800 obrotów. Średnie minimalne spalanie przejazd m.in. po A2 prędkość do 180km/h (pierwszy przejazd od zakupu). Średnia prędkość na autostradzie jak dozwolona 140km/h. Przy ostrym dociskaniu silnika może pojawić się lekkie przepalanie oleju silnikowego. Przy kalkulacji trasy liczę około 6 litrów 95. Przy słabej jakości paliwa 95 silnik może się krztusić - należy wtedy poszukać innej stacji benzynowej (może to się zdarzyć nawet na koncernowych stacjach). Rada dla przyszłych właścicieli - płyn wspomagania tylko w ASO (nazwa PSF), chyba że już jakiś kowal wymienił na "zamiennik". Bardzo drastycznie pilnować okresu wymiany paska rozrządu, co 60 tyś. km. - uszkodzenie paska oznacza mniejsze lub większe uszkodzenie silnika i remont. Silnik z ręczną regulacją zaworów - również zaleca się co 60 tyś. km. Koszty napraw relatywnie niskie przy DBANIU o samochód (można wymieniać dopiero pogięty wahacz, ale równie dobrze można wcześniej wymienić sworznie gumowo-metalowe). Dbać o przeguby (osłony) - koszt wymiany to 50zł, przegub to 360zł.
Dodane 14 lat temu
6,7
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Ze zużyciem jest różnie. Jak się jedzie na trasie, to pali minimalnie, bez większego znaczenia czy jest z obciążeniem czy bez. Po mieście - da się wytrzymać. A jeśli chce się poszaleć - to i potrafi swoje wypić. Coś za coś.
Dodane 14 lat temu
9,6
Honda Civic VI
Sedan 1.6 115KM 85kW
W zimie w mieście potrafi spalić 11 litrów na trasie średnio 9. Latem w mieście ok. 10l i na trasie można zejść do 8miu. Spalanie podane dla przeciętnego stylu jazdy, nie szaleje i prowadzę jak dziadek. W lato dość szybko można przełączyć na gaz 1-2 min. jazdy. Zimą nieraz trzeba nawet 5 minut czekać aż się nagrzeje, bo inaczej może dostać za niskich obrotów na gazie i zgasnąć. Spalania benzyny nigdy nie mierzyłem. Podczas codziennej podróży do pracy przez miasto do pracy (ok 18km) na 5-6 dni leje latem benzyny za 20zł i gazu za 30, zimą pół na pół po 25zł. Silnik naprawdę daje radę, zero problemów z wyprzedzaniem i można nawet poszaleć. Wadą auta jest zdecydowanie zawieszenie.
Dodane 14 lat temu
6,8
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
jak na gabaryty auta to oszczędny silnik, koszty przeglądów standardowe, napraw brak
Dodane 14 lat temu
Honda Civic VI

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów