Szukaj

Informacje o Honda Civic VI

Lata produkcji: 1995 – 2001
Segment: Niższa klasa średnia
Szósta generacja Hondy Civic miała swoją rynkową premierę w 1995 roku. Auto ponownie zwiększyło swoje gabaryty zewnętrzne i wyróżniało się charakterystycznymi, dużymi lampami, wyraźnym zarysem linii dachu oraz bardziej konserwatywną stylistyką (co miało na celu zaspokojenie preferencji nabywców z Europy). Model uhonorowano nagrodą magazynu „Car and Driver” w roku 1996. Honda Civic przeszła gruntowną modernizację w roku 1999, a rok później wycofano ją z produkcji.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda Civic VI

Liczba ocen: 1 440
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Silnik + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,7
~Igor
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Honda Civic VI
Jest to mój pierwszy samochód, jeżdżę nim prawie dwa lata, 50/50 trasa-miasto. Jestem ogólnie z niego bardzo zadowolony i nie sprawiał mi większych kłopotów lub frustracji za to dużo frajdy z jazdy. Mimo iż to moje pierwsze auto to często jeździłem innymi autami, Honda bardzo pozytywnie wypadała na ich tle. Wysokoobrotowy silnik, niewielki o małej mocy sprawiał naprawdę dużo frajdy s jazdy, dzięki lekkiej budzie. Auto dawało wiele informacji zwrotnych co się dzieje z kołami i autem podczas każdy, świetna sprawa dla świeżego kierowcy.
4,6
~Jachu123
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Honda Civic VI
Auto kupiłem z miłości. Tym bardziej że wcześniej posiadałem droższe auto, ale postanowiłem spełnić swoje młodzieńcze marzenie. To właśnie sylwetka i prostota modelu sprawiły że nie zamienię się na inne auto. Prędzej kupie drugie auto niż sprzedam swoja Hondę. Oczywiście zdaje sobie sprawę że auto ma blisko 20 lat i ma swoje mankamenty np rdza. Ale na wszystko jest sposób. Więc jak się dba to się ma. A co najważniejsze na zadbany egzemplarz cały czas spoglądają przechodnie i to bez znaczenia na wiek.
4,4
~Hondzio
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Honda Civic VI
Jest to mój pierwszy samochód i nie żałuje tego zakupu, jak na takie małe auto w środku ma bardzo dużo miejsca chyba że wsiądzie do środka 5 facetów xD samochód jest dynamiczny i nie raz prosi się żeby dodać gazu, nawet moja wersja 90km jeśli jedziesz sam lub we 2 to się zbiera :) zrobiłem nim w rok 20 tys km i dotąd żadnej poważnej usterki, silnik jest super i nie do zajechania, stara dobra motoryzacja. Niestety jak to w Hondach rdza jest wszechobecna i to jest największym minusem auta, spalanie to ok. 8l benzyny głównie w mieście nie szalejąc z obrotami wiec trochę dużo jak dla mnie

Raporty spalania Honda Civic VI

Liczba raportów: 1 380
Średnie spalanie dla Honda Civic VI
6,2 – 9,5
l/100 km
5,7 – 5,9
l/100 km
7,6 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Honda Civic VI
instalacja Zenit Pro OBD na wtryskach Hercules i reduktorze AT09 , wielozawór Tomasetto (pisze nie dla reklamy tylko dla zasady na jakim sprzecie pracuje moja Hania). Jestem zadowolony bardzo, nawet zaskoczyło mnie spalanie (w tym pozytywnym znaczeniu) nie sądziłem że w trasie mogę zejść do 7,2 l/100km , normalnie troche miasta/wsi/prostej(ok 40 km dziennie dojeżdzam do pracy) średnio 7,6 l to chyba nie zbyt wiele, a nogę nie mam lekką, lubię jeździć dynamicznie , dynamicznie przyspieszać i utrzymać wysoką prędkość. Nie piłuje mojej Hani ale też nie daje jej się nudzić. Ogólnie to sie rozpisałem ale podsumowując zdecydowanie polecam Civica do zagazowania
7,2
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Honda Civic VI
Nie jeżdżę sportowo ani nie zamulam. W mieście bez korków - 7,5, z umiarkowanymi korkami - 8,5. W trasie potrafi spalić poniżej 6 l, gdzie spora część to autostradowa prędkość i można czasem przycisnąć. Naprawdę świetne wyniki, zwłaszcza w trasie z racji bardzo długiej skrzyni. Nie ma co jej dusić na niskich obrotach, bo do rozsądnego poziomu wyższe obroty nie równają się wcale wyższemu spalaniu. To, co znacznie podwyższa spalanie to jazda na krótkich dystansach, ten samochód tego nie lubi. Econo robi swoje, auto jeśli chodzi o spalanie idealne w trasy.
6,0
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Honda Civic VI
Jest to już moja druga taka Honda(pierwsza z tym silnikiem) i co moge powiedziec? Uwielbiam ten samochod za to jak się prowadzi, praktyczność i za koszty jazdy jak na gazie, bez gazu. Vtec econo górą!

Usterki Honda Civic VI

Liczba wpisów: 66
Spadek obrotów
  • Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001
  • silnik
Witam Od jakichś 2-tyg mam problem z moim samochodem. Problem polega na tym, że np. wciskam pedał gazu obroty dochodzą do +/- 3000 i nagle wskazówka nie idzie dalej, a wręcz trochę spada, czuję jakbym nie miał "mocy". Próbowałem też ruszać na wysokich obrotach ok. 4000( czego zwykle nie robię). Auto prawie w ogóle nie rusza. Oddałem samochód do mechanika. Ja podejrzewałem, że to coś z dopływem paliwa, ale mechanik to wykluczył. Wymienili też świece. Podłączyli do komputera i nic. Nie wiedzą co mu jest. Dodam, że nie mam instalacji gazowej i tankuje tylko na sprawdzoną benzynę. Pozdrawiam i liczę na pomoc
Problem rozwiązany
3 komentarze
Przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz : pękają.
  • Honda Civic VI Hatchback 2.0 86KM 63kW 1997-2000
  • silnik
Do silnika poprowadzone są cztery przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz. Problem polega na tym, że w ciągu roku od zakupu samochodu i przejechaniu nieco ponad 8000 km, rurki te naprzemiennie pękły osiem razy! Pomóżcie zrozumieć tę anomalię, bo sam i mechanicy u których to naprawiałem nie mają pojęcia o co chodzi [a Ci skasowali mnie na niemałą już kwotę!!]. Kilka szczegółów: - Rurki te pękają w newralgicznych dla siebie miejscach: przy zakrzywieniu lub przy wejściu/wyjściu. - Jeden z mechaników zmniejszył w jakiś sposób ciśnienie przepływające przez te przewody. Niestety, to nie pomogło. - Założyłem obejmę na przewody (z oryginalnego silnika) - to też nie pomogło. - Nie ma korelacji z porą roku lub temperaturą. Jestem już bardzo sfrustrowany tą usterką. Dziś na trasie pękła rurka, wymieniłem u przydrożnego mechanika, po 20 km pękła [ta sama]. Ktoś miał do czynienia z tym problemem lub wie o co chodzi?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Drżenie kierownicy podczas hamowania
  • Honda Civic VI Kombi 1.6 16V 116KM 85kW 1998-2000
  • układ hamulcowy
Umieszczam to w dziale gotowa diagnoza bo tylko taką opcję miałem do wyboru. Problem zaczął się całkiem niedawno. Wymieniłem z przodu tarcze i klocki na nowe. Po jakimś czasie zaczęło się piszczenie klocków przy hamowaniu. Nie minęło więcej jak 2 - 3tyodnie i zaczęła przy hamowaniu drgać kierownica. Teraz na dłuższej trasie to przy hamowaniu drży nie tylko kierownica ale cała deska rozdzielcza. Podobno może to być wina kiepskich klocków. Czytałem , że wiele osób miało z tym problem ale nie znalazłem jakiegoś rozwiązania problemu. Jeżeli ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać to proszę o kontakt. [email protected] Wymiana tarcz i klocków.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 45
3,3
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Honda Civic VI
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zakładałem u nich instalację STAG, montaż został zrobiony po łebkach szybko i niechlujnie, jeździłem kilka razy na poprawki, ze strony warsztatu zbywanie klienta i brak zainteresowania problemem. Zamontowali niewłaściwe wtryskiwacze, potem niewłaściwe dysze - łącznie 4 wizyty z czego 2 razy odesłali mnie żeby przyjechać kiedy indziej bo akurat nikt nic nie wie/ nie ma szefa...
5,0
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Honda Civic VI
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zdecydowanie POLECAM choć sam nie byłem zwolennikiem gazu w samochodach!! Kupiłem Honde z instalacją w sumie przez przypadek, nie był to warunek konieczny zakupu - a nawet traktowałem taka instalacje w samochodzie sceptycznie. Jednak rozglądając się za wymarzonym samochodem którym to miała być TYLKO i WYŁĄCZNIE Honda Civic szóstej generacji jako trzydrzwiowy hatchback z...
3,0
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Honda Civic VI
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Ogólnie nie polecam tej sekwencyjnej instalacji, być może spowodowane jest to tym że, instalacja nie została do końca poprawnie zainstalowana. Mianowicie od samego początku były problemy z ustawieniem instalacji. Po dobrym rozgrzaniu silnik niby pracował normalnie ale w momencie np. wciśnięcia pedału gazu samochód ledwo co przyspieszał (co mogło być bardzo niebezpieczne)...
Honda Civic VI