Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i10 I Hatchback Facelifting

Podsumowanie 13 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i10 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Hyundai i10 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (13)

8,3
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Kończy mi się 5letnia gwarancja. Dzisiaj napisałem do centrali a nie do serwisu bo to jakaś porażka. Wymówki typu żona jeździ w korku na krótkiej trasie. Ok jakby palił 7 litrów to bym zrozumiał, ale nie 9-10. Hyundai I10 1.1 SOHC (69 KM) Comfort. Rok produkcji 2011. W specyfikacji podane spalanie w cyklu miejskim 5,8.
6,3
Hatchback Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i10 I
nie pali dużo, usterek nie miałem
7,1
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).
7,2
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
6,0
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
6,0
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
6,0
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej. Przeciętnie spala 6,2 - 6,3 l/100 km. Można zejść poniżej 6 l, ale trzeba jeździć bardzo spokojnie, nie przekraczając 70-80 km/h. Należy jednak wziąść pod uwagę, że samochód jest dość wysoki i opory powietrza są większe niż w małych autach klasy A. Po prostu za komfort i przestrzeń płaci się większym zużyciem paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia. Za oba zapłaciłem po ok. 650 zł z materiałami. Szkoda tylko, że Hyundai życzy sobie wizyty w serwisie co rok. Inni interwały wydłużyli do 2-3 lat.
6,0
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
7,5
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Przejechalem i10 juz ok 2 tys km, ma w tej chwili 15 tys km. i powiem ze ze to auto to KLĄTWA ktorej nie warto kupowac, zle sie prowadzi, strach wjezdzac w zakrety, skreca gdzie chce, skrzynia wolna jak muł, silnik jedzie dopiero od 3 tys obrotów;/ !!?? miałem ibize, a3, pande, golfa i jeszcze kilka innych i gorszym autem nie jezdziłem. Spalanie na trasie 7,5L !!! obroty od 2.5 do 3.5 tys., hamulce słabe gorsze jak w traktorze. Masakra Panda jest o 1000% lepsza i pali o 2 litry mniej w trasie. srednie spalanie 90% trasa to tylko 7.5L. z klima, tyle to moze spalic 1.8 140KM a nie czocha 1.1 69KM. Jedynie wygodny jest fotel i nic wiecej, auto to delikatny chinski szmelc. Szkoda kasy, na takiego bubla 1.1. lepiej dołożyc 4 tys i kupic cokolowiek innego ale nie i10!!! pozdrawiam uzytkowników i10. i zycze wam bezawaryjnej jazdy i bezpiecznej jazdy :) polecam auto dla kapeluszników którzy robia 20km miesiecznie :) Szmelc szmelc.. :)
8,3
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Witam. Hyundai bardzo dobrze sie sprawuje. Załozylismy do niego instalacje gazowa firmy BRC z systemem lubryfikacji i jezdzi sie wprost rewelacyjnie. Auto nie szarpie ani nie ma z nim problemow. Oczywiscie auto w momencie zalozenia instalacji stracilo gwarancje. Jezdze nim dwa lata juz i od tego zcasu ani razu sie nie zepsul. w zime kiedy z rana przydusil mroz do -31 na w gdansku na kokoszkach to pod firma odpalil jako jeden z nielicznych. No ale co nowe to nowe. Maksymalne spalanie odnosilo sie do trasy gdzie wskazowka obrotomierza nie schodzila ponizej 4500 obrotow. Gdansk-wroclaw caly czas ile fabryka dala :) Auto ma zalozony gaz dopiero od niedawna z 1200 km temu. A serwisowi podziekowalem za takiinteres. bo tlumaczenie ze glowice sa slabe do gazu to marne pieprzenie. w dzisiejszych czasach z autem mozna zrobic wszystko a serwis to ogranicza. Pozdrawiam