Szukaj

Informacje o Hyundai i10 I Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2011 – 2013
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja Hyundaia i10 produkowana była w latach 2008-2013. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp Hyundai PA. Początkowo samochód projektowany był z myślą nie tylko o rynku w Europie, ale również w Indiach, gdzie jego poprzednik, model Atos, zyskał dużą popularność. Zaprojektowana przez Thomasa Burka wersja produkcyjna i10 powstała na bazie Kii Picanto (obie firmy kooperują w ramach Hyundai Kia Automotive Group). Hyundai i10 był sprzedawany w Malezji pod nazwą Inokom i10, w Meksyku natomiast jako Dodge i10. Model przeszedł facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 I Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 4,85 m
Długość 3565 mm
Szerokość 1566 mm
Wysokość 1540 mm
Rozstaw osi 2380 mm
Rozstaw kół - przód 1400 mm
Rozstaw kół - tył 1385 mm
Zwis przedni 670 mm
Zwis tylny 535 mm
Prześwit 149 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1040 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1017 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 870 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 975 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1290 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1295 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1211 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1227 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 225 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 50 kg
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie
Średnie spalanie dla Hyundai i10 I Hatchback Facelifting
5,6 – 6,5
l/100 km
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).
6,0
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej. Przeciętnie spala 6,2 - 6,3 l/100 km. Można zejść poniżej 6 l, ale trzeba jeździć bardzo spokojnie, nie przekraczając 70-80 km/h. Należy jednak wziąść pod uwagę, że samochód jest dość wysoki i opory powietrza są większe niż w małych autach klasy A. Po prostu za komfort i przestrzeń płaci się większym zużyciem paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia. Za oba zapłaciłem po ok. 650 zł z materiałami. Szkoda tylko, że Hyundai życzy sobie wizyty w serwisie co rok. Inni interwały wydłużyli do 2-3 lat.
7,5
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Hyundai i10 I
Przejechalem i10 juz ok 2 tys km, ma w tej chwili 15 tys km. i powiem ze ze to auto to KLĄTWA ktorej nie warto kupowac, zle sie prowadzi, strach wjezdzac w zakrety, skreca gdzie chce, skrzynia wolna jak muł, silnik jedzie dopiero od 3 tys obrotów;/ !!?? miałem ibize, a3, pande, golfa i jeszcze kilka innych i gorszym autem nie jezdziłem. Spalanie na trasie 7,5L !!! obroty od 2.5 do 3.5 tys., hamulce słabe gorsze jak w traktorze. Masakra Panda jest o 1000% lepsza i pali o 2 litry mniej w trasie. srednie spalanie 90% trasa to tylko 7.5L. z klima, tyle to moze spalic 1.8 140KM a nie czocha 1.1 69KM. Jedynie wygodny jest fotel i nic wiecej, auto to delikatny chinski szmelc. Szkoda kasy, na takiego bubla 1.1. lepiej dołożyc 4 tys i kupic cokolowiek innego ale nie i10!!! pozdrawiam uzytkowników i10. i zycze wam bezawaryjnej jazdy i bezpiecznej jazdy :) polecam auto dla kapeluszników którzy robia 20km miesiecznie :) Szmelc szmelc.. :)

Usterki Hyundai i10 I

Liczba wpisów: 17
Awaria wspomagania kierownicy.
  • Hyundai i10 I
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Po przebiegu auta ok 75000 (tuż po okresie 3 letniej gwarancji), stopniowo zaczęła się uaktywniać usterka wspomagania kierownicy - zapalała się kontrolka ESP, wspomaganie zupełnie przestawało działać. O ile na początku zdarzało się to rzadko, to stopniowo było coraz częstsze aż do stałego świecenia ESP i braku wspomagania. Diagnoza serwisu Hyunadi - do wymiany cała kolumna kierownicy gdyż czujniki za to odpowiedzialne są z nią zintegrowane; koszt ok 6700 + robocizna. Na obcojęzycznych stronach też można przeczytać o tego typu usterkach, gdzieś na polskiej stronie przeczytałem o jednym takim przypadku. Czy ktoś wie o podobnej awarii w H i10?
16 komentarzy
Poważna awaria skrzyni biegów.
  • Hyundai i10 I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Po około 50000 Km podczas zwykłego manewrowania na parkingu spod auta dobiegł dziwny odgłos i nie dało się zmienić biegu. W ASO próbowano mi wmówić, że to od zahaczenia o coś. Ponieważ byłem pewien że nic takiego nie miało miejsca pokazali mi wgniecenie. Gdy stwierdziłem, że powstało w wyniku uderzenia czymś od spodu a nie "zarycia o coś" powiedzieli, że pójdą mi na rękę i podciągną pod gwarancję. Może miałem sporego pecha ale piszę na wszelki wypadek. Jeśli ktoś będzie mieć podobny problem niech nie da się od razu spławić, to sprawdzi.
Od czsau do czasu problem z jazdą na zimnym silniku
  • Hyundai i10 I Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW 2011-2013
  • instalacja elektryczna
  • 30 tys. km
Występowanie usterki:
Jak jest mokro od czasu do czasu po całej nocy(najczęściej jesień/wiosna) to jest problem z silnikiem auto odpali ale dusi się dławi ma problem z wchodzeniem na obroty. Jak się rozgrzeje wszystko jest ok.
Hyundai i10 I Hatchback Facelifting