Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 I Hatchback Facelifting

Podsumowanie 37 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
41,04 zł
17
8,8
50,90 zł
2
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
22,55 zł
4
Silniki Diesla Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,46 zł
12
6,4
38,63 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (37)

8,3
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
W mieście do 10 litrów lpg, trasa średnio 8 jeżdżąc do 120. 7,5 kiedyś udało mi się osiągnąć przy prędkościach do 90. Raz udało mi się spalić 7/100 jadąc nocą 70/80. Samochód zdecydowanie nie na autostady
Dodane 7 lat temu
5,7
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Moje średnie spalanie to 5,4 latem i 5,8 zimą, z czego 80% w trasie.
Dodane 8 lat temu
5,8
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
po 45 tys km i roku użytkowania koszty w granicach 400 zł na rok plus ubezpieczenie i płyny filtry itp.
Dodane 8 lat temu
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo oszczędne auto, pytanie tylko czy warto zainstalować LPG. W mieście mi wychodzi (tylko Warszawa) ok 7.1 l/100km, średnio pół na pół 6.6 l/100km, najmniej jeszcze nie mierzyłem w samej trasie, ale pewnie to zrobię przy najbliższej okazji.
Dodane 8 lat temu
6,6
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Małe spalanie i serwis ograniczający się tylko do wymiany filtrów i oleju.
Dodane 9 lat temu
4,6
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Autko bardzo ekonomiczne. Przy tankowaniach do pełna i mojej spokojnej jeździe niemal zawsze mogę być pewien przejechania ok 1000km na baku. Na trasie staram się utrzymywać prędkość 100-120 km/h. Przy włączonej klimatyzacji spalanie wzrasta o ok 0,5 l/100km.
Dodane 9 lat temu
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać... Do prędkości 70kmh nie słychać praktycznie nic. Spalanie głównie po mieście przy spokojnej jeździe 6,5l. W trasie przy prędkości 80-90 można zejść do 5,5l. Przy prędkościach autostradowych 9,0l. Tylna półka bagażnika hałasuje strasznie na dziurach, poza tym wszystko dobrze spasowane. Zawieszenie bardzo sportowe przez co nie polecam w ogóle na polskie drogi, czuć nawet lekkie wybrzuszenie na drodze, natomiast na autostradzie czy innych niepodziurawionych drogach trzyma się jak na kleju drogi.
Dodane 9 lat temu
8,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Z racji krótkich przełożeń skrzyni biegów samochód jest dość dynamiczny przy niskich prędkościach oraz stosunkowo oszczęny w mieście. Obrzeża Warszawy i jazda obwodnicą do prędkości 120 kph skutkuje spalaniem w granicach 7,5-8,0 przy dość dynamicznej jeździe. Bardzo dużo pali za to w trasie, przy średniej prędkości powyżej 160 kph na odcinku 350 km spalanie wyszło prawie 11 litrów na 100 km. - nie udało się dojechać z Warszawy nad morze na jednym zbiorniku... Ogólnie przyjemne spalanie pod warunkiem delikatnego traktowania i nie przekraczania prędkości 120 kph.
Dodane 9 lat temu
7,3
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 115KM 85kW
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów