Szukaj

Zużycie paliwa Hyundai i30 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Hyundai i30

13,8
Hyundai i30 III
Hatchback N Facelifting 2.0 T-GDI 280KM 206kW
Auto kopci bardzo duzo w porownaniu do konkurencji pali o 2-3l wiecej i ociera sie o progi zdecydowanie aut mocniejszych. Nie bede sie rozpisywal nad autem bo jakie jest kazdy wie. Spalanie najmniej w trasie 1300km 6.3L jazda baaardzo przepisowa. Natomiast na co dzien w miescie krotkie odcinki, miasto korki itd spokojna jazda bez start/stop systemu to realnie 14-15l i tak trzeba przyjac. W trasie jesli nie szalejmy czyli jazda bardzo przepisowa to 7-8, jazda ponad przepisowa ociera sie pod 10. Autostrady do 120 bedzie okolo 9-10 ponad 120km/h bedzie to 11-12 a pelen palnik nie ma gornej granicy. Po prostu lepiej zaczepic dystrybutor na hak. Poki co po 15tys spalanie 12L spalanie w wiekszosci miasto
5,0
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Bardzo ekonomiczne auto z bardzo głupim filtrem dpf. Przebieg 160 kkm, od nowości średnie spalanie na poziomie 5 litrów. Auto służbowe, więc nie jest traktowane delikatnie, z mocą podniesioną do 150 KM. U mnie, mimo jazdy 90% w trasie bardzo często wypala się filtr dpf. Dopalanie włącza się co 200-400 km, w czasie dopalania przez 30 minut zwiększa spalanie o 1,5 litra. Jakby nie ten dpf, średnie spalanie byłoby o około 0,5 litra niższe. W firmie mamy dwie i30, obie zachowują się identycznie. Na 160 kkm od strony serwisowej jedynie wymiana oleju i filtrów, przy 80 kkm wymiana klocków hamulcowych, przy 120kkm druga wymiana klocków i sprzęgła. Fajne auto, średnio wyciszone, silnik, skrzynia, zawieszenie świetne. Prywatnie też bym takie kupił. Zdecydowanie lepszy wybór niż 1.0, który również mamy w firmie - tamten więcej pali i ma dużo gorsze osiągi niż 1,6 crdi z seryjną mocą.
17,0
Hyundai i30 III
Hatchback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Mam od 2 lat więc się wypowiem. Jak się jeździ normalnie po mieście to potrafi spalić 12-14 L/100km. Wszystko zależy od natężenia ruchu. Przy dynamicznej jeździe tak naprawdę górnej granicy nie ma. Najwiecej ile pokazał z trasy 10 km po mieście wokół rynku we Wrocławiu to 30/35L. W trasie da się zejść do 9/10 L. Najmniej udało mi się uzyskać 8 L na trasie Wrocław- Zieleniec. Pali podobnie do audi rs3, focusa rs i a45/cla45, a jeździ gorzej. Jeden z plusów auta to prowadzenie się oraz cena. Za inne HH trzeba zapłacić 50-100 kawałków więcej.
11,8
Hyundai i30 III
Fastback N 2.0 T-GDI 275KM 202kW
Wyniki: ZIMA: Podczas normalnej jazdy po mieście przy normalnym ruchu spalanie wynosi 10.5-12 l. Normalna Jazda po mieście przy małym ruchu 9-10 l. Ostra jazda po mieście albo jazda w korkach 12-16l. Spokojna jazda poza miastem 7.5-8.5 l. Dynamiczna jazda poza miastem 10-12l. Lato: Podczas normalnej jazdy po mieście przy normalnym ruchu spalanie wynosi 9-10 l. Normalna Jazda po mieście przy małym ruchu 8-9 l. Ostra jazda po mieście albo jazda w korkach 10-15l. Spokojna jazda poza miastem 7.3-8 l. Dynamiczna jazda poza miastem 10-11 l. Spalanie w trasie ( różnica zima-lato to wg. mnie około 0.5 l/100km) przy 90-100km/h - 7.3-8.5 l przy 120km/h - 9l przy 140km/h - 10l przy 150km/h - 11l przy 160km/h - 12lHyundai jest wrażliwy na niskie temperatury i wyraźnie widać to po spalaniu zimą. Średnie spalanie wskazywane przez komputer pokładowy po 65 tyś km to 10.1 l/100km . Cały czas jeżdżę z dezaktywowanym start-stop
10,0
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Zależy dziwnie z tym LPG jeździłem kilkoma samochodami średnio 10-11l przy autostradzie 130-140km/h ogólnie oszczędnie jest jak jeździ się landami po 60km na 6 biegu :D. To wychodzi na komputerze jakieś 5.5-6l na 100 ale głównie gaz na 100km przy normalnej jeździe trzeba liczyć te 9.5-11l gazu na 100 km Niby mały silnik ale zdecydowanie porównywalnie do mojej BMW która ma silnik 3.0 i pali o dwa litry więcej gazu
6,2
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód do przemieszczania z pkt a do b. Jeżdżę głównie drogami wojewódzkimi prędkość 80km/h 800km, miasto to raczej max 150km. Poza miastem około 5.5 z tankowania. Samo miasto na kompie pojawia mi się około 7.7 l. Jak wkrada mi się więcej jazdy po mieście to z tankowania wychodzi pod 6l. Ostatnio trasa wakacje a1 plus dojazd do Rewy. Około 520 km i 32l taknowane po powrocie a bak do pełna. Zakres prędkości trasy 120-160. Lubię to autko, można zainstalować lpg ale czy warto?
12,2
Hyundai i30 III
Hatchback N Facelifting 2.0 T-GDI 280KM 206kW
Auto ma kosmiczny apetyt na paliwo w porównaniu szczególnie do S3 czy golfów GTI/R. Sam w sobie jest genialny ale stację niestety odwiedza się często. Średnia z 10kkm to okolice 13 litrów. Jeżdżąc przepisowo pali około 10 Jeżdżąc tak jak Pan Jezus powiedział pali 16 Na trasie da sie zejść nawet poniżej 8 ale to raczej toczenie się do celu
5,8
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Szczerze mówiąc nie wiem skąd takie wyniki w innych raportach spalania, moja i30 przy normalnej jeździe nie wychodzi raczej zbytnio powyżej 6-6,1 litrów (chyba że przez pół kraju na autostradzie 130+).
5,3
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
1400km przejechane w 12h z włączana klimatyzacja (37 stopni na zew), srednia na różnych odcinkach ok 130-145km/h - spalanie średnie 7.2l/100km Na trasie jadąc spokojnie, do 110km/h,pozwalajac na dryfowanie - spalanie ok 5.2-5.4 l/100km Na liczniku mam ok 35tys km,jazda głównie w mieście, raz w tyg autostrada 50km - średnie spalanie z całości to 5.8 l/100km
5,9
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Trochę sobie potestowałem na trasie i wygląda to następująco: 130km/h - 6l/100 140km/h - 6,5l/100 150km/h - 7l/100 180km/h - 8,5l/100 W mieście w korkach 8,5l/100 Trasa 550km, srednie spalanie 6,2 wg komputera, 6,1 wg tankowania. Dwie osoby dorosłe + bagaże.
Hyundai i30