AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Hyundai
i30
II
Hatchback 5d
1.6 MPI 120 KM 88 kW
1.6 MPI 120 KM 88 kW
Raporty zużycia paliwa
Hyundai i30 II Hatchback 5d
pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 120KM 88kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
6,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.1
Sprawdź najnowsze oferty Hyundai i30
Zobacz 79 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(19)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
9,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Pali dużo
Dodane
ponad rok temu
Pb
6,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Autem przejechałem 10tys.km. Jazda mieszana miasto krótkie odcinki z przejazdami do pracy (14km). Jeżdżę spokojnie, bez nadmiernego wciskania pedału gazu. Jazda zgodnie z przepisami. Najwięcej ze średniej wychodzi 7.5 litra sprawdzane na dystrybutorze. Najmniej udało mi się osiągnąć 6.5litra bo trochę więcej było dłuższej trasy niż miasta. Co ciekawe komputer zaniża równo o 0.5litra niż dystrybutor na stacji. Jazda nad morze z prędkościami 100-130km/h pełne auto i 4osoby w tym 2 dzieci, spał je 5.9 litra na 100km, oczywisciena dystrybutorze,
Dodane
3 lata temu
Pb
6,7
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Moim zdaniem samochód sporo pali. Wcześniej miałem Cee'd w 1.6crdi wiec moze dlatego. Jazda na odcinku 110 km w kiepskich warunkach pogodowych,mgla deszcz przy glaskaniu gazu i jeździe do 110 /h spalanie wyszło 5.6.( na komputerze 5.0) Ta sama trasa juz w 3 osoby z bagażem z czego 1/3 trasa 140 km/h spalanie 5.9. Jazda do pracy na odcinku 7 km w grudniu temp okolo zera. Średnie spalanie 8.6. Wszystkie pomiary wykonane przy dolewaniu paliwa.
Dodane
4 lata temu
Pb
7,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Pb
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Średnie w lato 7,5 Średnie w zimę 8,5 70% po Warszawie, 30% po trasie
Dodane
9 lat temu
Pb
8,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Jak ktoś ma ciężką nogę to sporo spali - ok 10l/100km, przy oszczędnej jeździe na trasie utrzymując obroty do 3 tyś/min max 120km/h na 6 biegu ok 6-7l/100km
Dodane
10 lat temu
Dziennik kosztów dla
Hyundai i30 II Hatchback 5d
1.6 MPI 120KM 88kW
Średni koszt
przejechania 100 km
43,00 zł
pb
8,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
Pb
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
Dodane
10 lat temu
Pb
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
Dodane
10 lat temu
Pb
7,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Na razie przebieg 2500 i 4 tankowania z możliwością obliczenia spalania. W mieście pali ok 8l/100 minimalne spalanie na trasie 50% autostrady/50% drogi dwupasmowe spalania 6,2l. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak będzie później.
Dodane
11 lat temu
Pb
7,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Poprzednia
1
2
Następna
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
4,3 (9 ocen)
Sprawdź oferty Hyundai i30
Wybierz inny silnik
1.4 CRDi 90 KM
1.4 MPI 100 KM
1.6 CRDi 110 KM
1.6 CRDi 128 KM
1.6 GDI 135 KM
1.6 MPI 120 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Hyundai i30 w pigułce
Hyundai i30
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Hyundai i30
Dane techniczne
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
Raporty zużycia paliwa
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
Opinie
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
Usterki
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
Publikacje
Hyundai i30
Newsy
Hyundai i30
Galerie
Hyundai i30
Nasze pomiary
Hyundai i30
Filmy
Hyundai i30
Ogłoszenia
Hyundai i30
Ceny aut używanych
Hyundai i30
Dziennik kosztów
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
Opinie o instalacjach LPG
Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW 2012-2015
Testy zderzeniowe
Hyundai
Aktualnie przeglądasz
Hyundai i30 II Hatchback 5d
Dane techniczne
59 opinii
użytkowników
557 ogłoszeń
używanych
4 zgłoszone
usterki
19 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Hyundai i30
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy