Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai IONIQ

Podsumowanie 31 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Hybrydowe Hyundai IONIQ
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
31,87 zł
27
Silniki Hybrydowe Plug-in Hyundai IONIQ
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
3,7
24,44 zł
1
Silniki Elektryczne Hyundai IONIQ
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (31)

4,8
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Witam. Bardzo proszę nie zbaczać na poprzednie komentarze użytkowników (przeczytałem wszystkie). Jestem zainteresowany zakupem i wypożyczyłem w/w samochód. Moje wnioski są jednoznaczne: samochód może być bardzo ekonomiczny w mieście i na trasie. Przede wszystkim przed wydaniem opinii proszę o lekcję jazdy hybrydą, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. Otóż, z salonu do domu o godzinie 12 w południe dystans ok 35km w zatłoczonym mieście 4,4 l/100 km. W większości jechałem na napędzie elektrycznym. Faktem jest, iż kierowca musi wcześniej reagować (tzn puszczać gaz lub hamować), powrót trasą ok 5km (okrężna droga) prędkość maks. na autostradzie 140km/h. Spalanie wzrosło do 5,5 przy teście w trybie sport, przy utrzymywaniu tej prędkości na tempomacie spadło do 5,3l/100km. Samochodem zrobiłem w sumie ok 4000 km, przebieg auta 45000. Jeśli twierdzisz, że kupisz hybrydę i oszczędzisz na paliwie to jesteś w błędzie. Ale użytkownicy wypowiadający się w większości nie potrafią hybrydami jeździć. Polecam przejechać się osobiście. Rozpędzanie samochodu w granicach eko nie należy do przyjemnych. Ale w mieście inaczej się nie da. Jeśli dla kogoś to mało to może musi spróbować swoich sił na torze... Nie ma potrzeby szybciej przyspieszać w mieście. Dla mnie auto super. Uważam, że jestem w stanie w mieście zejść poniżej 3l/100km.
4,8
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Witam. Bardzo proszę nie zbaczać na poprzednie komentarze użytkowników (przeczytałem wszystkie). Jestem zainteresowany zakupem i wypożyczyłem w/w samochód. Moje wnioski są jednoznaczne: samochód może być bardzo ekonomiczny w mieście i na trasie. Przede wszystkim przed wydaniem opinii proszę o lekcję jazdy hybrydą, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. Otóż, z salonu do domu o godzinie 12 w południe dystans ok 35km w zatłoczonym mieście 4,4 l/100 km. W większości jechałem na napędzie elektrycznym. Faktem jest, iż kierowca musi wcześniej reagować (tzn puszczać gaz lub hamować), powrót trasą ok 5km (okrężna droga) prędkość maks. na autostradzie 140km/h. Spalanie wzrosło do 5,5 przy teście w trybie sport, przy utrzymywaniu tej prędkości na tempomacie spadło do 5,3l/100km. Samochodem zrobiłem w sumie ok 4000 km, przebieg auta 45000. Jeśli twierdzisz, że kupisz hybrydę i oszczędzisz na paliwie to jesteś w błędzie. Ale użytkownicy wypowiadający się w większości nie potrafią hybrydami jeździć. Polecam przejechać się osobiście. Rozpędzanie samochodu w granicach eko nie należy do przyjemnych. Ale w mieście inaczej się nie da. Jeśli dla kogoś to mało to może musi spróbować swoich sił na torze... Nie ma potrzeby szybciej przyspieszać w mieście. Dla mnie auto super. Uważam, że jestem w stanie w mieście zejść poniżej 3l/100km.
6,6
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Wszyscy co mowia o spalaniu ponizej 5 to bajki pisza.
203
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
5,1
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
4,0
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Samochód ma przejechane na obecną chwilę około 11000 km Jeżdżę normalnie z racji tego iż Jestem taksówkarzem nie jeżdżę eco drivingiem jestem młodym kierowca nie wiem z kąd biorą się wartości spalania i innych użytkowników Jedna zasada trzeba się w miarę szybko rozpędzić do żądanej prędkości a później utrzymywać się i zdecydowanie z większym wyprzedzeniem zdejmować nogę z gazu
Dziennik kosztów dla Hyundai IONIQ
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,5
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Kupując niniejszy samochód zdawałem sobie sprawę z faktu,że szacowane spalanie podawane przez producenta można włożyć między bajki. Po 4000tys. KM spalanie wygląda następująco: jazda tylko po mieście w korkach 5 litrów; jazda miasto 50/50 obwodnica 5,5-6 litrów; jazda autostradami tempomat 140KM/H 6-6,5 litrów. Wszystko powyżej prędkości 140 spalanie do 8,5... Samochód twardy i przy prędkościach powyżej 120 głośny. Typowa klasa C. Być może samochód spala poniżej 5 ale napewno nie można tego nazwać jazdą...
5,0
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Do wcześniejszego wpisu dorzucam raport spalania z podróży Polska-Niemcy-Polska. Razem ponad 2000 km. Po Polsce droga ekspresowa i autostrada w Niemczech na odcinkach bez ograniczeń 160-180 km/h. 2 osoby, bagaź, włączona klimatyzacja, średnia prędkość 126km/h... 7 l/100km.
4,9
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
4,9
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Pierwsze wyniki spalania hybrydowego Ioniqa. Samochód ma obecnie 5000km przebiegu- jazda miejska(bez zabawy w eko-jazdę, czesto z klimatyzacją, czasem zabawa w trybie sport) 5.5-6.0, trasa: max 80-100 km/h+AC - 4.1-4.3, Trasa 80-130km/ h+ AC- 5.5, Autostrada (włączona AC ): 120km/h 5.2-5.5, 140 km/h 6.4, 160km/h 8.0. Dodam że autko waży ok 1400kg, jeździ na oponach 225/45/17, na utostradzie płynie i jest cichutkie. Moc dostępna natychmiast po wciśnięciu gazu, zawsze przy każdej predkosci.
Hyundai IONIQ