Szukaj

Najnowsze raporty Isuzu

10,2
Double Cab Facelifting 1.9 Ddi 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
witam co ciekawe do dnia pierwszego przeglądu na 10000 km średnie spalanie przy w miarę dynamicznej jeździe mieściło się w granicach 9,2-9,5 l (okres maj- wrzesień) krótkie przejazdy do 20 km i jazda po mieście , po przeglądzie w połowie września zmianie oleju , średnie spalanie wzrosło dość drastycznie i obecnie waha się między 11-12,7 l , spalanie na trasie przy : 110 licznik 106 (gps ) 8,6 l 120 116 (gps ) 9,0 l 148 140 (gps) 12,7 l
8,4
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max I
Przy spokojnej jeździe (praktycznie tylko tak jeżdżę, bo to nie wyścigówka tylko wół do ciężkiej roboty) mieszczę się w przedziale 8-9L. Czy zima, czy lato, czy załadowany na 50% maksymalnego obciążenia (więcej nie ładowałem) czy na pusto - zawsze podobnie. Naprawdę jak na dwie tony to super
7,2
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Koszty utrzymania nie są wysokie . Można odliczyć VAT od paliwa i od zakupu więc nie trzeba się bać . Kupić ubezpieczenie , zarejestrować i przegląd i jechać . Z częściami zamiennymi nie jest tragicznie , fakt do japończyków nie jest tanie ale nie do przesady .
9,2
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Zużycie paliwa przy masie około 2 ton to praktycznie nic (9,5 litra w mieście), mając oczywiście na uwadze odliczenie VAT. Kupując nowe auto pierwsze spotkanie z serwisem przy około 1000 km na dokręcenie hardtopa. Później przy 10 000 km, przy 20 000 km a dalej już po każdym 20 000 km. Każda wizyta około 1000 zł brutto.
5,0
Hatchback 1.5 D 50KM 37kW
Isuzu Gemini
Nie wierzyłem ale rzeczywiście pali mało nawet w porównaniu z wózkami nowych generacji. Minusy tego silnika, to jego "ospałość", choć z III biegu w górę potrafi być "żwawy". Plusy i to chyba najważniejsze, bezawaryjność, elastyczność pracy..etc Niska cena i dowiezie na miejsce, to pewne.
13,3
Standard 3.2 i V6 24V L 4WD 208KM 153kW
Isuzu Rodeo
jezdze w usa,tu inaczej oblicza sie spalanie,wedlug producenta powinien przejechac 100 mil na 20 galonach w miescie i na 17 poza miastem.jak obliczalem na swoj sposob to starczylo mu 5,5 galona na 100 mil.oczywiscie wynik przyblizony.to co podalem w tabeli ze spalaniem to jest orientacyjne.nie robilem dokladnych obliczen.
8,8
Terenowy 2.2 TD 72KM 53kW
Isuzu Trooper I
powiem tak mam troperka 4 ty rok i spalanie ma ok jak na takie ciezkie auto . jesli sie jezdzi w mire oszczednie potrafi naprawde zaskoczyc .w trasie na 400 km sr predkosc 90km/h z pełnym załadunkiem + narty na dachu wyszedł mi 9.5 litra . w tym jazda po górach . uwazam ze całkiem przyzwoicie
10,3
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Nie wiem kto napisał , że dmax2 pali 7 litrów. Dychę pali ten smok
10,0
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Można na pewno zejść do 8,5 na stałe, ale te 9,5 pokazywane przez komputer jest bardzo dobrym wynikiem przy tej masie i gabarytach.
16,3
Terenowy 3.5 V6 24V 218KM 160kW
Isuzu Trooper III
Jak wy to robicie ,że wam to auto pali tak mało ,chyba stoi w garażu?