Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jaguar X-Type Sedan

Podsumowanie 101 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jaguar X-Type Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
68,27 zł
8
11,1
73,31 zł
20
13,5
89,22 zł
21
Silniki Benzynowe Jaguar X-Type Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,2
34,20 zł
1
13,3
37,38 zł
6
13,0
36,32 zł
7
Silniki Diesla Jaguar X-Type Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
44,80 zł
36
8,8
58,26 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (101)

10,9
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
10,7
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Części zamienne niestety ok. 20 -30 % droższe od odpowiedników dla aut pospolitych. Warto inwestować w najlepsze marki zamienników lub oryginały, wtedy rok lub dwa jazdy i spokój (nawet dla elementów eksploatacyjnych)
13,8
Jaguar X-Type
Sedan 2.5 i V6 24V 197KM 145kW
Nie ma zbyt wielu zamienników - co powoduje że części dostępne to przeważnie oryginały Jaguara, dobrej jakości. Z dostępnością bywa różnie, przeważnie trzeba zamawiać i czekać do 5 dni. Ich ceny są raczej przeciętne, nie są wygórowane ( porównuje z audi)
7,3
Jaguar X-Type
Sedan 2.0 TDi 130KM 96kW
Autem jeżdżę kilka miesięcy zrobiłem jakieś 4 tyś. w cyklu mieszanym spala ok. 8 w trasie 6, kalkuluje ze w miescie bedzie ok. 10.
16,0
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jedyny mankament, z którym się liczyłem od początku to spalanie. Kupując auto z tym silnikiem dokładnie tego się spodziewałem więc nie jestem rozczarowany. Reszta to same plusy. X type jest wyjątkowy, bo jako jedyny jest tani w utrzymaniu. Trzeba tylko dbać o regularny serwis (oleje, filtry itp). Mój egz jest w doskonałym stanie technicznym.
16,0
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jedyny mankament, z którym się liczyłem od początku to spalanie. Kupując auto z tym silnikiem dokładnie tego się spodziewałem więc nie jestem rozczarowany. Reszta to same plusy. X type jest wyjątkowy, bo jako jedyny jest tani w utrzymaniu. Trzeba tylko dbać o regularny serwis (oleje, filtry itp). Mój egz jest w doskonałym stanie technicznym.
16,0
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jedyny mankament, z którym się liczyłem od początku to spalanie. Kupując auto z tym silnikiem dokładnie tego się spodziewałem więc nie jestem rozczarowany. Reszta to same plusy. X type jest wyjątkowy, bo jako jedyny jest tani w utrzymaniu. Trzeba tylko dbać o regularny serwis (oleje, filtry itp). Mój egz jest w doskonałym stanie technicznym.
13,5
Jaguar X-Type
Sedan 2.5 i V6 24V 197KM 145kW
11,5
Jaguar X-Type
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jak na auto z tym motorem i z tymi osiagami spalanie w granicach 12-13 l nie powinno nikogo dziwic jak ktos chce spalac 9 litrow to niech sobie kupi Lanosa
13,3
Liczba komentarzy: 1
Jaguar X-Type
Sedan 2.5 i V6 24V 197KM 145kW
Bez gazu to fantazja. Z gazem to problemy. Jednak Ideologię trzeba włożyć pomiędzy książki i poskromić LPG. Trasa spokojna jazda ok 10,5L - Bydgoszcz - Berlin Trasa szybka do 160km/h - 13,5 Mieszany - ok 16l Miasto - do 20L Tak jak w BMW z silnikiem TDS wcześniej czy później nie zapala na zimnym bo siada pompa tak te silniki zawsze mają problemy z gazem. Są czujniki ciśnienia na listwie i żadne emulatory rady nie dadzą nawet te robione na zamówienie przez BRC. Wcześniej czy później jest problem z pracą na benzynie i rosnącym spalaniem. Stosowanie reseterów to tylko działanie szkodzące w dłuższej perspektywie bo Ecu rozkalibruje się. Rada? Reset kompa i pełen cykl na benzynie ok 500-600km aby nauczyć pompę paliwa wydatku i ECU. Rada Istotna: Po 3 latach jazdy okazuje się że rozwiązaniem problemów lpg jest mechaniczny powrót paliwa by komputer benzynowy nie zgłupiał gdy ciągle dostaje info z listwy że ciśnienie rośnie więc powoli powoli z biegiem setek km zwalnia obroty pompy oraz skład mieszanki benzyny.
Jaguar X-Type Sedan