Szukaj

Najnowsze raporty Jaguar

12,3
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Jaguar XF I
Witam, nie wiem czy mam to samo 2.7 biturbo w mojej jadzi ale mi 65 litrów styka na 600 kilometrów, 400 trasa 200 miasto i chleje czasami tyle że wskaźnik paliwa w oczach sie pomniejsza, nie zastanawiałem się wcześniej ile palą te koty, w końcu zobaczyłem raporty spalania i zaczęło mnie to trochę zastanawiać co powoduje w moim jagu taki apetyt na ropę, tankuje zawsze drozrza wersje ropy oferowana na naszych stacjach paliwowych...może bedzia miała młode kręcił się ostatnio jakiś dachowiec koło mojej chałupybi mialczal jakby go zarzynali...
6,9
Sedan Facelifting 2.2 D 190KM 140kW
Jaguar XF I
Auto ma już 141 000 km przebiegu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak na moc i masę auta pali nie samowicie mało. W trasie do 130 km/h pali 5.5 l/100km. W mieście też nie są to wartości wygurowane, oscylują między 8.5-9.5 na odpalonej klimatyzacji. Nie warto oszczędzać na jakości paliwa które tankujemy XF tego nie akceptuje przez co problem z układem paliwowy gwarantowany.
6,9
Sedan Facelifting 2.2 D 190KM 140kW
Jaguar XF I
Auto ma już 141 000 km przebiegu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak na moc i masę auta pali nie samowicie mało. W trasie do 130 km/h pali 5.5 l/100km. W mieście też nie są to wartości wygurowane, oscylują między 8.5-9.5 na odpalonej klimatyzacji. Nie warto oszczędzać na jakości paliwa które tankujemy XF tego nie akceptuje przez co problem z układem paliwowy gwarantowany.
10,5
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
Da się jeździć ok. 10 litrów w mieście ale muskając gaz i przy używaniu tempomatu na każdej dłuższej prostej. Normalnie - każdy kto wsiądzie raczej nie zejdzie poniżej 12 bez wielkiego gazowania. Przyjemność jazdy duża, ale spalanie (ze względu na masę samochodu) spore.
14,3
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
od 2 tyg. mam auto. Spalanie przy spokojnej jeździe po mieście nie schodzi poniżej 14.5 L / 100km Auto ma przejechane w tej chwili 800km. Zdawałem sobie sprawę, że nie będzie palił 8.2, ale min 14.5L przy naprawde spokojnej i uważnej jeździe, to trochę sporo..
6,7
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Jaguar XF I
Mieszkam w Szwecji i jezdze po autostradach, do 120 km/godz mozna uzyskac spokojnie 6,4 l, moj rekord to przy tempomacie ustawionym na 98 i przejechanych 400 km, komputer pokazal 5,8, oczywiscie jak sie jedzie ostroznie to nie pali jak przyslowiowy smok ale przy normalnej jezdzie to wynik 7 litrow na sto zaden wyczyn.
8,0
Sedan 2.7 V6 24V D 207KM 152kW
Jaguar XJ VII X350
Najwygodniejsza i przy tym oszczędna limuzyna jaką znam. Dla mnie historia o tym że silnik 2.7 jest zły to mit. Na pewno trzeba o niego bardziej dbać niż 20sto letbiego passata, aczkolwiek przy wymianach oleju co 10 tyś km, nie miałem większych problemów z samochodem. Bardzo polecam
10,7
Sedan Facelifting 3.0 340KM 250kW
Jaguar XF I
Spalanie mocno zależy od stylu jazdy. Dynamiczna lecz płynna odwdzięcza się zużyciem paliwa na poziomie 10-12l/100km na krajowych drogach. Na autostradzie bez szaleństw poniżej 10 jest osiągalne. Deptanie do odcinki to mocno 25l/100. Osoba z ciężką nogą powinna się zmieścić w 14l. Samochód najlepiej sprawdza się na trasach, wtedy też można uzyskać najniższe spalanie. 8 bieg na autostradzie pozawala jechać z wysoką prędkością przy niskich obrotach.
11,2
Sedan Facelifting 5.0 V8 S/C 510KM 375kW
Jaguar XF I
Rewelacyjny silnik. Wcześniej jeździłem XF 3.0 340 i uważałem, że silnik jest wystarczający. Po zmianie auta na 5.0 sc z 8- biegową skrzynią zachowałem takie samo spalanie a osiągi nieporównywalnie większe. Jazda w xj 5.0 to czysta przyjemność i znacznie różnie się od 3.0 sc!
13,3
Sedan Facelifting 5.0 V8 385KM 283kW
Jaguar XF I
Przy 265 km/h 5 bieg zamyka a jest jeszcze 6 (test na niemieckich autostradach). Minus za podgrzewanie foteli - powinny być 2 przyciski zamiast kontroli na ekranie dotykowym. Duzy plus za skrzynie biegów piekielnie szybka oraz inteligentna - łopatki prawie nie przydatne