Szukaj

Najnowsze raporty Jaguar

8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
17,2
Sedan 4.0 i V8 32V 370KM 272kW
Jaguar XJ VI X308
Rewelacyjne auto, przykuwa uwagę niczym auta wyścigowe. Dobrze utrzymany egzemplarz co roku zyskuje na wartości. 363 konie zaskakują dynamiką, zwłaszcza właścicieli BMW, których obserwuję znikających w tylnym lusterku. Nie rdzewieje ponieważ został OCYNKOWANY co jest rzadkością. Usterki - odklejająca się podsufitka, szczotki w antenie, słabe czujniki parkowania. Świetnie utrzymuje się na drodze, komfortowe, niezawodne , części zamienne nie są tanie ale są nie do zajechania. Niemal bezawaryjne.
7,2
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar XF II
Jaguar w jeździe po mieście w korkach potrafi spalić nawet 10 l/100. Najczęściej obserwowane spalenie w cyklu mieszanym to 7l/100. Na trasie szybkiego ruchu jadąc na tempomacie 120 km można nawet 5,5l/100 uzyskać. Auto dynamiczne, choć przełożenie szybkości na osie dość opóźnione.
15,7
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jaguar X-Type
Liczone zawsze z dystrybutorem. Auto na trasie 120-140km/h spalanie 12.5l lpg W mieście smok, od 20l wzwyż. Max z całego zbiornika po mieście wyszło 23l LPG. Nie mam ciężkiej nogi, w dieslach potrafię schodzić do 4l/100km. Tu się nie dało jeździć ekonomicznie
12,1
Sedan Facelifting 2.0 240KM 177kW
Jaguar XF I
Po zatłoczonym mieście 16l/100km to dobry wynik, zazwyczaj 18 l/100km. Na trasie zależy od jazdy: Autostrada 160-190 km/h daje spalanie około 13l/100; przy prędkościach 120-140 km/h spalanie wyjdzie około 11l/100km . Na drodze krajowej gdzie prędkości są od 60-90 km/h spalanie spada do 9,4l/100km
12,8
Sedan 4.2 i V8 32V 300KM 221kW
Jaguar S-Type
Po mieście niestety, ale 20 l bierze. Trasa - przy prędkości 110/120 km/h to wynik 8,7 l. Trasa- przy prędkości 130/140 to wynik 9,6 l. Myślę, że jak na taki silnik to i tak na trasie spalanie super. Przyjemność z jazdy i wyprzedzaniu bardzo zadowalająca, wtedy macham ręką na takie spalanie.
12,8
Sedan 4.2 i V8 32V 300KM 221kW
Jaguar S-Type
Po mieście niestety, ale 20 l bierze. Trasa - przy prędkości 110/120 km/h to wynik 8,7 l. Trasa- przy prędkości 130/140 to wynik 9,6 l. Myślę, że jak na taki silnik to i tak na trasie spalanie super. Przyjemność z jazdy i wyprzedzaniu bardzo zadowalająca, wtedy macham ręką na takie spalanie.
11,3
Sedan 2.7 V6 24V D 207KM 152kW
Jaguar XJ VII X350
Te wartości ,które są podawane przez serwisy to czysta bajka mój XJ 350 d po mieście nie spali mniej niż 12 litrów ale częściej jest to 13. L . Trasie mieści się w ośmiu litrach ale trzeba pilnować 150 km nie więcej.