Szukaj

Najnowsze raporty Jaguar

17,2
Sedan 4.0 i V8 32V 370KM 272kW
Jaguar XJ VI X308
Rewelacyjne auto, przykuwa uwagę niczym auta wyścigowe. Dobrze utrzymany egzemplarz co roku zyskuje na wartości. 363 konie zaskakują dynamiką, zwłaszcza właścicieli BMW, których obserwuję znikających w tylnym lusterku. Nie rdzewieje ponieważ został OCYNKOWANY co jest rzadkością. Usterki - odklejająca się podsufitka, szczotki w antenie, słabe czujniki parkowania. Świetnie utrzymuje się na drodze, komfortowe, niezawodne , części zamienne nie są tanie ale są nie do zajechania. Niemal bezawaryjne.
6,2
SUV 2.0 i4D 150KM 110kW
Jaguar E-Pace
Jak na SUVa dość oszczędny, choć trochę mało dynamiczny (180 KM powinno być OK, 240 może już trochę bawić). W tracie między Mławą a Płońskiem (stara 7) udało mi się zejść jadąc jak wszyscy do 4.5 l/100 (odcinek 70 km).
13,8
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
Uwaga. W korkach na dystansie 10km spalał prawie 20l. Minimalnie na trasie przez miasto do pracy udało mi się zejść do 11,4 l/100km. Na tej samej trasie Audi Q5 TFSI 180KM regularnie schodzę poniżej 10.
12,9
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
Auto wygodne , ale nie adekwatne do ceny. Słabo się trzyma zakrętów na autostradzie jak i po wiejskich drogach . Skrzynia bez płynności zmiany biegów , co daje duży bez komfort w trakcie jazdy w mieście jak i na autostradzie . Jak dla mnie przereklamowany . Pozdrawiam
6,9
Sedan Facelifting 2.2 D 190KM 140kW
Jaguar XF I
Auto ma już 141 000 km przebiegu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak na moc i masę auta pali nie samowicie mało. W trasie do 130 km/h pali 5.5 l/100km. W mieście też nie są to wartości wygurowane, oscylują między 8.5-9.5 na odpalonej klimatyzacji. Nie warto oszczędzać na jakości paliwa które tankujemy XF tego nie akceptuje przez co problem z układem paliwowy gwarantowany.
6,9
Sedan Facelifting 2.2 D 190KM 140kW
Jaguar XF I
Auto ma już 141 000 km przebiegu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak na moc i masę auta pali nie samowicie mało. W trasie do 130 km/h pali 5.5 l/100km. W mieście też nie są to wartości wygurowane, oscylują między 8.5-9.5 na odpalonej klimatyzacji. Nie warto oszczędzać na jakości paliwa które tankujemy XF tego nie akceptuje przez co problem z układem paliwowy gwarantowany.
10,5
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
Da się jeździć ok. 10 litrów w mieście ale muskając gaz i przy używaniu tempomatu na każdej dłuższej prostej. Normalnie - każdy kto wsiądzie raczej nie zejdzie poniżej 12 bez wielkiego gazowania. Przyjemność jazdy duża, ale spalanie (ze względu na masę samochodu) spore.
14,3
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
od 2 tyg. mam auto. Spalanie przy spokojnej jeździe po mieście nie schodzi poniżej 14.5 L / 100km Auto ma przejechane w tej chwili 800km. Zdawałem sobie sprawę, że nie będzie palił 8.2, ale min 14.5L przy naprawde spokojnej i uważnej jeździe, to trochę sporo..
6,7
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Jaguar XF I
Mieszkam w Szwecji i jezdze po autostradach, do 120 km/godz mozna uzyskac spokojnie 6,4 l, moj rekord to przy tempomacie ustawionym na 98 i przejechanych 400 km, komputer pokazal 5,8, oczywiscie jak sie jedzie ostroznie to nie pali jak przyslowiowy smok ale przy normalnej jezdzie to wynik 7 litrow na sto zaden wyczyn.
8,0
Sedan 2.7 V6 24V D 207KM 152kW
Jaguar XJ VII X350
Najwygodniejsza i przy tym oszczędna limuzyna jaką znam. Dla mnie historia o tym że silnik 2.7 jest zły to mit. Na pewno trzeba o niego bardziej dbać niż 20sto letbiego passata, aczkolwiek przy wymianach oleju co 10 tyś km, nie miałem większych problemów z samochodem. Bardzo polecam