Szukaj

Najnowsze raporty Jaguar

14,7
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Jaguar E-Pace
Ten silnik nie ma racji bytu w tej budzie. Użytkuje jako auto zastępcze i od wtorku do wtorku na shellu zalewam vpowerka za 3 stówki, gdzie dziennie robię około 60km. Mój mustang waży jakieś 100 kilo mniej, ma dwa razy większy silnik i pali mniej ;). Zbiera się ospale do wyprzedzania, w zakrętach nie ma aż takiej tragedii jak piszą, ale hamowanie na pewno do najprzyjemniejszych nie należy takim klocem i fabrycznymi heblami. Na starość przy normalnych cenach paliwa (co jest. Nie relane) mógłbym go mieć, ale póki co przemęczę się do naprawy mojego auta.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
13,5
Sedan 3.0 V6 238KM 175kW
Jaguar XF I
Ktoś wyżej podał dane lepsze od deklaracji producenta wiec radzę na to nie patrzeć ;) moje realne z kilometrowki i tak oszczędna jazda to 10,5l (komputer 9l), średnie mam ok 14,5l (komputer 14l) i jest to tak pol na pol, maksymalne średnie gdy było dużo miasta to 16,7l (komputer 16l).
7,2
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar XF II
Jaguar w jeździe po mieście w korkach potrafi spalić nawet 10 l/100. Najczęściej obserwowane spalenie w cyklu mieszanym to 7l/100. Na trasie szybkiego ruchu jadąc na tempomacie 120 km można nawet 5,5l/100 uzyskać. Auto dynamiczne, choć przełożenie szybkości na osie dość opóźnione.
15,7
Sedan 3.0 i V6 24V 234KM 172kW
Jaguar X-Type
Liczone zawsze z dystrybutorem. Auto na trasie 120-140km/h spalanie 12.5l lpg W mieście smok, od 20l wzwyż. Max z całego zbiornika po mieście wyszło 23l LPG. Nie mam ciężkiej nogi, w dieslach potrafię schodzić do 4l/100km. Tu się nie dało jeździć ekonomicznie
12,1
Sedan Facelifting 2.0 240KM 177kW
Jaguar XF I
Po zatłoczonym mieście 16l/100km to dobry wynik, zazwyczaj 18 l/100km. Na trasie zależy od jazdy: Autostrada 160-190 km/h daje spalanie około 13l/100; przy prędkościach 120-140 km/h spalanie wyjdzie około 11l/100km . Na drodze krajowej gdzie prędkości są od 60-90 km/h spalanie spada do 9,4l/100km
12,8
Sedan 4.2 i V8 32V 300KM 221kW
Jaguar S-Type
Po mieście niestety, ale 20 l bierze. Trasa - przy prędkości 110/120 km/h to wynik 8,7 l. Trasa- przy prędkości 130/140 to wynik 9,6 l. Myślę, że jak na taki silnik to i tak na trasie spalanie super. Przyjemność z jazdy i wyprzedzaniu bardzo zadowalająca, wtedy macham ręką na takie spalanie.
12,8
Sedan 4.2 i V8 32V 300KM 221kW
Jaguar S-Type
Po mieście niestety, ale 20 l bierze. Trasa - przy prędkości 110/120 km/h to wynik 8,7 l. Trasa- przy prędkości 130/140 to wynik 9,6 l. Myślę, że jak na taki silnik to i tak na trasie spalanie super. Przyjemność z jazdy i wyprzedzaniu bardzo zadowalająca, wtedy macham ręką na takie spalanie.