Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jaguar XF I Sedan

Podsumowanie 60 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jaguar XF I Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,5
60,80 zł
3
13,7
78,78 zł
4
18,9
108,80 zł
2
23,0
132,75 zł
1
15,7
90,33 zł
2
Silniki Benzynowe Jaguar XF I Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,5
34,70 zł
1
Silniki Diesla Jaguar XF I Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,6
52,21 zł
18
8,1
48,88 zł
3
8,8
53,36 zł
16
8,7
52,78 zł
10

Lista raportów zużycia paliwa (60)

17,3
Jaguar XF I
Sedan 5.0 V8 R 510KM 375kW
Autko ekonomiczne w stosunku do osiagow
Dodane 4 lata temu
9,0
Jaguar XF I
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
9,0
Jaguar XF I
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
9,0
Jaguar XF I
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
9,0
Jaguar XF I
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
13,5
Jaguar XF I
Sedan 3.0 V6 238KM 175kW
Ktoś wyżej podał dane lepsze od deklaracji producenta wiec radzę na to nie patrzeć ;) moje realne z kilometrowki i tak oszczędna jazda to 10,5l (komputer 9l), średnie mam ok 14,5l (komputer 14l) i jest to tak pol na pol, maksymalne średnie gdy było dużo miasta to 16,7l (komputer 16l).
Dodane 4 lata temu
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
Dodane 5 lat temu
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
Dodane 5 lat temu
8,2
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
Dodane 5 lat temu
7,7
Jaguar XF I
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
90kmh 5l, 140kmh 7.5, 250kmh 14l. Miasto 8-10l.
Dodane 5 lat temu
Jaguar XF I Sedan

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów