Szukaj

Zużycie paliwa Jaguar XF – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Jaguar XF

8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
8,2
Sedan 3.0D V6 S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Zależy od warunków na drodze. Teraz pojechałem nim na trasie Kraków-Praga. Jazda autostradowa i drogami szybkiego ruchu, średnia prędkość wg komputera wyszła 105 km/h, ale złożyły się na to oczywiście odcinki gdzie było 180 km/h i odcinki gdzie było 50 km/h przez korek. Przejechałem 572 km i zaparkowałem do pełna, weszło 41,3 litra. Daje to ok. 7,2 l na 100 km. Wyliczenie z baku, komputer zanika średnie spalanie od 0.2 do 0.5 litra na 100 km. Ogólnie auto jeździ bardzo dobrze, na szczęście się nic nie psuje. Takie rzeczy jak tarcze czy klocki i oleje można robić w każdym dobrym zakładzie i nie jest drożej niż jakby dobić w BMW serii 5. Jedyne co zabolało to wymiana rozrządu, ale nie chciałem ryzykować i wymieniłem komplet z pompą. Zrobiłem to w zakładzie który się specjalizuje w Jaguarze, w jednym z dawnych hoteli w Krakowie. Zrobili całość elegancko, ale koszt to 4100 zł. Silnik wbrew gadaniu sprzedawców nie jest na żadnym łańcuchu, ma normalny rozrząd na pasku, a właściwie dwa rozrządy - przedni i tylny, stąd ta cena. Auto ogólnie super.
12,3
Sedan 2.7 BiTurbo D 207KM 152kW
Jaguar XF I
Witam, nie wiem czy mam to samo 2.7 biturbo w mojej jadzi ale mi 65 litrów styka na 600 kilometrów, 400 trasa 200 miasto i chleje czasami tyle że wskaźnik paliwa w oczach sie pomniejsza, nie zastanawiałem się wcześniej ile palą te koty, w końcu zobaczyłem raporty spalania i zaczęło mnie to trochę zastanawiać co powoduje w moim jagu taki apetyt na ropę, tankuje zawsze drozrza wersje ropy oferowana na naszych stacjach paliwowych...może bedzia miała młode kręcił się ostatnio jakiś dachowiec koło mojej chałupybi mialczal jakby go zarzynali...
14,0
Sedan 5.0 V8 R 510KM 375kW
Jaguar XF I
Ekonomia jazdy na poziomie akceptowalnym dla tej klasy samochodu. Zużycie paliwa nawet niższe, niż w porównywalnych samochodach tej klasy. Niestety, dość wysoki koszt przeglądów. Sama wymiana oleju kosztuje sporo, bo jest tylko jeden olej specjalnie do tego silnika, a wchodzi go tam z pół cysterny. Podobnie z oponami, np. istnieje w przyrodzie tylko jeden model pasujących opon zimowych! W efekcie, na podstawowe koszty eksploatacji trzeba przeznaczyć rocznie parę (ale nie kilkanaście) tysięcy. Nie jest to dużo, jak na tej klasy samochód.
13,0
Sedan 3.0D V6 240KM 177kW
Jaguar XF I
Przy normalnej jeździe po mieście pali 11-12 l/100km, Na trasie udało mi się zejść do 5,3 l/100km, przy średniej prędkości 80km/h aż sam nie mogłem w to uwierzyć , natomiast przy średniej prędkości 120 km/h spalił 7.3 l/100km. Oczywiście mówię o normalnej jeździe bez większych szaleństw. Mój rekord przy bardzo agresywnej jeździe wyniósł 24.6 l/100km!!!!Normalnemu kierowcy takie spalanie na szczęście nie grozi:) Z tego zestawienia widać ,że jednak spalanie zależy w największym stopniu od nogi kierowcy. Samochód w zimę pali średnio 1.5 l więcej.
7,2
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Jaguar XF II
Jaguar w jeździe po mieście w korkach potrafi spalić nawet 10 l/100. Najczęściej obserwowane spalenie w cyklu mieszanym to 7l/100. Na trasie szybkiego ruchu jadąc na tempomacie 120 km można nawet 5,5l/100 uzyskać. Auto dynamiczne, choć przełożenie szybkości na osie dość opóźnione.
12,1
Sedan Facelifting 2.0 240KM 177kW
Jaguar XF I
Po zatłoczonym mieście 16l/100km to dobry wynik, zazwyczaj 18 l/100km. Na trasie zależy od jazdy: Autostrada 160-190 km/h daje spalanie około 13l/100; przy prędkościach 120-140 km/h spalanie wyjdzie około 11l/100km . Na drodze krajowej gdzie prędkości są od 60-90 km/h spalanie spada do 9,4l/100km
8,5
Sedan Facelifting 3.0 D S 275KM 202kW
Jaguar XF I
Auto może być bardzo ekonomiczne, jak na swoją masę i osiągi jest wręcz rewelacyjne. Oczywiście korzystając z mocy i momentu obrotowego, spalanie może szybować w górę, ciężko mi powiedzieć, jak bardzo, ale to chyba oczywiste. Jednak jest to świetny kompromis pomiędzy osiągami i frajdą z jazdy, a spalaniem, które na trasie może być naprawdę niskie (spokojnie sporo poniżej 7l przy przepisowej prędkości autostradowej.
6,9
Sedan Facelifting 2.2 D 190KM 140kW
Jaguar XF I
Auto ma już 141 000 km przebiegu. Nie ma do czego się przyczepić. Jak na moc i masę auta pali nie samowicie mało. W trasie do 130 km/h pali 5.5 l/100km. W mieście też nie są to wartości wygurowane, oscylują między 8.5-9.5 na odpalonej klimatyzacji. Nie warto oszczędzać na jakości paliwa które tankujemy XF tego nie akceptuje przez co problem z układem paliwowy gwarantowany.
Jaguar XF