Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Grand Cherokee I

pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 190KM 140kW (w l/100km)
Średnie zużycie
16,5
Deklaracja producenta
13,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
15.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
20.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
13.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 4.0 i 190KM 140kW (w l/100km)
Średnie zużycie
17,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
17.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
20.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
14.1

Lista raportów zużycia paliwa (21)

18,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
wszystko zależy od nogi i pogody oraz jakości LPG mam zwykłą instalacje na BLOS-IE BRC
19,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
19,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
19,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
18,8
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
13,0
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
jak na swoja moc i gabaryty to powiedziałbym ze auto bardzo oszczędne:) jeżdżę tylko na benzynie 98 i w mieście 12 litrów osiąga się bez problemu bez zamulania, oczywiście bardzo łatwo zrobić z 12 litrów 20... w trasie z poznania do Wrocławia udało mi się spalić średnio 8 litrów przy jeździe ok 100km/h ale trzeba wziasc pod uwagę ze przy tej prędkości jedzie się na ok 1800 obrotów:) maksymalnie w trasie to 20 litrów ale przy prędkościach pomiędzy 160 a 180(mój ma blokadę na 180) nie ma się co dziwić:) a tak właściwie to kocham ten samochód i nigdy go nie sprzedam... według mnie jeden z niewielu samochodów z dusza które można kupić za 15000zl, pomimo ciągłej walki z kierownica OGROMNA RADOŚĆ Z JAZDY:)

Jeep Grand Cherokee I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

16,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
Spalanie dochodzące do 25 l/100 km w mieście (Wawa) i z łatwością przekraczające 11 l / 100 km w trasie może budzić zgrozę, ale jest na to lekarstwo - LPG. Skutek - koszty zbliżone do benzynowej osobówki z silnikiem 1.6 - 2.0. Ceny części porównywalne ze zwykłymi, cywilizowanymi samochodami, dostępność dość dobra, także zamienników i części używanych. Awaryjność utrzymuje się na rozsądnym, w miarę niskim poziomie, choć zasada "dbam, to mam" obowiązuje tu w 100%, tym bardziej, że te auta często są używane poza asfaltem. Wymiany olejów są dość częste (silnik co 10-12 kkm, skrzynia, reduktor i mosty co 40-50 kkm), a objętościowo trochę ich wchodzi, więc koszty okresowych przeglądów są większe, niż w nowoczesnej osobówce. Choć nie ma tu tragedii, to jednak Jeep nie jest autem dla dusigrosza lub "druciarza" i prędzej czy później zemści się on na takim właścicielu.
16,7
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
Spalanie gazu w miescie to 18-21 l. w cyklu mieszanym 16-18 na trasie 13-15 l. nie jest zle jak na takie auto i przy obecnej cenie gazu:-)
14,6
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
spalanie jest zależne od; jakości gazu, ,,ciężaru nogi´´, ciśnienia i rodzaju opon. przy ciśnieniu poniżej 2,3 at drastycznie wzrasta spalanie nawet do 18l LPG przy niezmienionych parametrach jazdy. słabej jakości gaz LPG również podnosi zużycie paliwa nawet o 30% a ciężka noga no cóż mówi się że pali wtedy tyle ile mu wlejesz.
14,6
Jeep Grand Cherokee I
Terenowy 4.0 i 190KM 140kW
spalanie jest zależne od; jakości gazu, ,,ciężaru nogi´´, ciśnienia i rodzaju opon. przy ciśnieniu poniżej 2,3 at drastycznie wzrasta spalanie nawet do 18l LPG przy niezmienionych parametrach jazdy. słabej jakości gaz LPG również podnosi zużycie paliwa nawet o 30% a ciężka noga no cóż mówi się że pali wtedy tyle ile mu wlejesz.
Jeep Grand Cherokee I