Szukaj

Zużycie paliwa Lexus LS – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Lexus LS

11,8
400 UCF20 4.0 294KM 216kW
Lexus LS II
Bardzo przyjemny samochodzik. Ekonomiczny, bezawaryjny! Miałem różne samochody lecz z Lexusa jestem najbardziej zadowolony. W przeciągu 3 lat zrobiłem 115 tyś km. LPG STAG 300. Najlepsze wyniki osiąga na trasie, np. Chorwacja 3 tyś km w obie strony na klimie z 4 osobami na pokładzie średnia 9,9l/100km LPG. Niesamowity komfort ? pneumatyczne zawieszenia. Ciężko doszukiwać się minusów w tym samochodzie. Praktycznie ten samochód się nie psuje, stosunkowo mało pali ? nic tylko jeździć. Jedynym minusem są ceny tych samochodów, i ilość ofert (na Allegro czy mobile.de ? raptem kilka egzemplarzy). Gdy pojawi się coś rozsądnego znika po kilku dniach.
16,5
400 UCF20 4.0 294KM 216kW
Lexus LS II
Pojazd mam od roku, przejechane około 15 tyś. Próbowałem wszelkie kombinacje i w moim przypadku spalanie ma się następująco: średnie spalanie 16-17l/100km (w zależności od pory roku) ? jazda mieszana bez wariactw i bez zamulania. Trasa, spokojna jazd Polskimi drogami minimalna 12,9l/100km (nie wiem jak innym może spalić mniej ? najnowsza instalka STAG). Mimo że na komputerku pokazuje 9,5l/100km. To zalewam do pełna i wychodzi inaczej. Gdy jeździ się bardzo dynamicznie to zejść poniżej 20l/100km graniczy z cudem.
12,7
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Lexus LS III
Tutaj wg mnie jest nieżle. Auto w ogóle się nie psuje i pali niewiele jak na swoje osiągi i klasę. Dodając dobrą instalację LPG koszty paliwa są na poziomie przeciętnego diesla. Spalanie mam od 10,5LPG przy spokojnej trasie do 14,5LPG w mieście. Jeżdząc aktywnie, ale do ok 150km/h spalanie kształtuje się na poziomie 12,5-13LPG/100km. Na benzynie spokojnie schodzę poniżej 10Pb, a próby ekodrivingu kończą się w okolicach 7,8Pb/100km. Średnią z całej eksploatacji mam 12,8LPG (70%trasy). Wielka zaleta auta!
16,2
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Lexus LS I
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że auto kupiłem za cenę sekwencji do V8 i 1.8 tony złomu, czy jakoś tak. Więc przekonałem się, ile kosztują elementy eksploatacyjne do Lexusa LS400, spodziewając się tego w momencie podejmowania decyzji. Tragedii nie ma drodzy Państwo, poza tym nie kupowałem nigdy aut na pół roku, tylko na dłużej, więc i tak wymiany rozrządu, płynów, filtrów itp robiłem po zakupie. Tu trzeba było "trochę" więcej, ale tarcze i klocki - relatywnie niedrogie. Co do spalania - jeżdżę na LPG, więc koszt przejechania stu kilometrów jest znośny. Z ostatnich kilku tysięcy spalanie średnie waha się między 16 a 17 litrów, jak dla mnie wynik bardzo dobry. Demonem prędkości nie jestem, ale zwykłem jeździć dynamicznie, choć w Poznaniu jest to bez mała niewykonalne, w tymi miejscu pozdrawiam jeżdżących Hetmańską lewym pasem 50 km/h.
12,3
Sedan 460 380KM 279kW
Lexus LS IV
Jeżeli ktoś pyta ile to auto pali znaczy to że nie będzie stać go na utrzymanie ls 460 , jednak jeżeli wziąć pod uwagę ile ten silnik musi napędzić silniczków, komputerów, niezliczonej ilości mechanizmów, wyświetlaczy, świateł w którą wypakowano tę 2 tonową naszpikowaną elektroniką maszyne to spalanie na poziomie 15 litrów jest bardzo dobrym wynikiem. Jadą po autostradzie z średnią prędkością kolo 100 km/h można osiągnąć spalanie jakie deklaruje producent czyli koło 9 litrów!! To się nazywa japońska technologia
9,9
Sedan 460 380KM 279kW
Lexus LS IV
Spalanie moze bardzo milo zaskoczyc przy rozsadnej jezdzie, osoby robiace przebiegi glownie na autostradach i ekspresowkach moga byc spokojne o swoja kieszen na stacji benzynowej. komputer potrafi pokazac 7-8 litrow przy predkosciach 130-140 i przeklada sie to na realne koszty na stacji.przy dynamicznej jezdzie na trasie nie powinno to przkroczyc 10-11. miasto to juz 14-15 przy plynnym przemieszczaniu sie. ceny przegladow niestety mnie dotknely, nigdy wczesniej nie serwisowalem auta w ASO i dlatego bylo to dla mnie tak odczowalne, tym razem bylem do tego zmuszony, dlatego,ze w okolicy nie ma prywatnego warsztatu specjalizujacego sie w tego typu autach.
14,7
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Lexus LS III
50% miasto 50% zwykła droga na odcinku 50km 15l gazu. Trasa krajowa przy spokojnej jeździe 110km/h 13l. Agresywna jazda krajowa 15l. Autostrada 5 osób z bagażem pod wiatr 160km/H 16l Autostradowy rajd w 1 osobę bez obciążenia 200-250km/H 19l
15,3
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Lexus LS I
Na gazie niskie spalanie. W miescie 18l na trasie 500km schodzi do poniżej 14l. Koszty części do przyjęcia. Trochę poszukiwania cześci na aukcjach ebay za granicą. Lubi sie psuć osprzęt elektryczny. Plus że daje sie go naprawić
12,7
400 UCF20 4.0 294KM 216kW
Lexus LS II
Samochód mega ekonomiczny. Instalacja STAG 300 - bdb. Trasa przy przepisowej jeździe około 10l/100km LPG. Cykl mieszany 12-13l/100km. Jazda w mieście, lub bardzo dynamiczna (niezgodna z przepisami) to 16-18l/100km. Jestem pełen podziwu to to w końcu 4.0 V8 i prawie 300km. Polecam silnik w modelu poliftowym czyli 284km i zmienne fazy rozrządu.
11,3
400 UCF20 4.0 294KM 216kW
Lexus LS II
4.0V8 - na trasie spalanie około 9.5l/100km, w mieście średnio około 15-16l/100km. biorąc pod uwagę komfort i moc oraz pojemność uważam że to bardzo dobre wyniki. Jeżeli do tego dodam całkowity brak usterek, tylko wymiany eksploatacyjne, całokształt oceniam na najwyższą ocenę. Drogie opony bo w nietypowym rozmiarze 225/55/17. Rozrząd na pasku także trzeba wymieniać.
Lexus LS