Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Najnowsze raporty Lexus

7,3
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX I
Idealne auto do miasta, zakorkowany Krakow - Warszawa ponizej 8l, na trasie nieautostradowej można zejść duzo ponizej 7 l. Na autostradzie zalezy od fantazji 7-12 l
10,6
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS III
Spalanie jak na tą pojemność bardzo przyzwoite, porównując jak Audi A3 1,6 w automacie pali 10 l , i nic mniej. Pozdrawiam.
13,5
Sedan 200t 245KM 180kW
Lexus IS III
Zasadniczo był to najgorszy samochód w historii naszej firmy. Przy przebiegu 6 tysięcy kilometrów już zaczął się sypać. Dosłownie mówiąc. Geometria rozjechana we wszystkie strony świata. Okazuje się, że nie da się jej ustawić poprawnie. Jednak co najwazniejsze, producent przewidział dla tego modelu specjalne widełki tych odchyleń. Nie znam się na tym, ale mechanik po krótce wyjaśnił mi tak, że dla tego modelu dobrze ustawiona geometria, to dla każdego innego samochodu mu znanego jest krzywą geometrią i jest już na czerwonym polu. po 14k tysiącach kilometrów zmieniałem opony, bo wewnętrzna część opon się zużyła, a zewnętrzna grubości 6,5mm!!! Oczywiście serwis nie zauważył w tym nic dziwnego! W ogóle nie jest to wina geometrii. Spalanie abstrakcyjne. Na autostradzie przy 140km/h około 13 litrów. W mieście ten sam wynik (Warszawa). Tak dla porównania podam, że a45 amg spala nam w mieście koło 10-10,5l, a w trasie przy 140 koło 9-9,5l, a jednak ma 140 koni więcej. Wynik spalania na poziomie ferrari california (proszę sobie porównać, a kto nie wierzy niech się przejedzie). Najgorszy samochód w naszej flocie. Nie wspominam już o tym, że samochód 30 kilometrów przed przeglądem był w warsztacie na przejrzeniu w autofix co się dzieje z samochodem. Były też oglądane klocki. Mechanik zapamiętał, że spokojnie była połowa klocków (to tylko 15k kilometrów przebiegu było). A dzwoni do mnie pracownik lexusa i mówi, że klocki się skończyły i zostało po milimetrze na każdym! Na prawdę omijajcie całą markę szerokim łukiem!
32,3
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX 470
Samochód mega duży, wygodny (troszku się buja na zakrętach), lecz można nim ciągnąć lawetę - do tego jest stworzony, muł roboczy. Mam go od 5 lat. Jestem ogólnie zadowolony. Choć mógłby mniej palić. Co do awaryjności na średnim poziomie (samochód ma już kilkanaście lat) więc można się spodziewać różnych awarii. Odradzam kategorycznie ASO jeśli można naprawić w innych warsztatach. Przy większych awariach raczej wymiana na używane części (nowe mega drogie), brak zamienników.
35,3
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX 470
Mam go od ponad 3 lat, kosztował fortunę, teraz problem z sprzedażą, w zadawalającej cenie:). Pali bardzo dużo ale... to Lexus:) Naprawy w samochodach takich jak ten mogą kosztować naprawdę sporo. Nigdy nie serwisowałem w ASO - koszmar. Po zakupie zainwestowałem w LPG, świece, filtry itp prawie 10 tyś. lecz mimo to samochód spala mega dużo. Wszystko technicznie ok. Komfort - ok, lecz mało stabilny samochód na zakrętach. No cóż ale lubię duże samochody. Polecam osobom nie zwracającym uwagi na koszty eksploatacji. Paliwo na rok (15-20) tyś km. + eksploatacyjne wymiany+ niespodzianki związane z naprawami nieoczekiwanymi to 15-20 tyś zł. Sporo kosztować może laweta (gabaryty i masa samochodu - konieczna laweta do samochodów ciężarowych), - np. transport z Węgier do Warszawy to 9 tyś zł . Koszt naprawy okazał się stosunkowo nieduży ok 1 tyś zł (w warsztacie nie autoryzowanym) lecz w ASO na Węgrzech po wstępnej diagnozie (nie wiem za co) oszacowano naprawę na 4 tyś Euro - na szczęście to była jedyna awaria gdzie nie dało się jechać. Rozpisałem się, lecz mimo to zaprzyjaźniłem się z tym samochodem:) hehe Polecam pasjonatom marki Lexus.
11,1
SUV 200t 238KM 175kW
Lexus RX IV
Ogromna frajda z jazdy. Płyniesz a nie jedziesz, dlatego nie czujesz jak łamiesz przepisy i chcesz mocniej wcisnąć pedał gazu. Ładnie przyspiesza co dodatkowo pochłania paliwo.
8,1
Sedan Facelifting 450h 345KM 254kW
Lexus GS IV
Przy jeździe na emeryta bardzo oszczędne auto ale jeżeli ktoś kupuje auto z silnikiem o mocy 345 KM to wie po co !! Super auto przesiadłem się przypadkowo z niemieckiej trójki i już do niej nie wrócę .Wady kierunkowskaz intuicyjny oraz brak napędu na cztery koła ,system SNOW sprawuje się dobrze .
4,4
Hatchback 5d 200h 136KM 100kW
Lexus CT
Hybrydą trzeba się nauczyć jeździć ekonomicznie , mi to zajeło 3 miesiące żeby zejść z 6 litrów na 4.5 , i nie chodzi o powolne jeżdżenie , napewno da się :)
9,5
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus IS III
W trasie bez problemu przy 140 mozna spalic 7.5l/100 w trybie eko, przy 90 km/h jest to okolo 6.5-7l. W miescie od 10l do 11l w trybie normalnym przy delikatnym obchodzeniu sie z pedalem hamulca i gazu
12,2
SUV 200t 238KM 175kW
Lexus NX I
Porażka, pali nie mniej niż Subaru tribeca 3.6, komfort jazdy daleko w tyle, mało przestrzeni, sztywny, po uruchomieniu przez kilkadziesiąt sekund pracuje jak C- 330, a to Lexus. Jeżeli ktoś kupuje niech obejrzy test w auto centrum Zachar of- jest tam takie zdanie „ trudno będzie uzyskać wskazania producenta co do zużycie paliwa” niestety jest suszarka KTÓRA CHLA PALIWO, jest to nie zależna od trybu ustawienia, Eco, normal sport, CHLA I KONIEC! Przez kilka dni jeździłem 300 h porażka, wyje, nie jedzie, pali. Jak czytam komentarze ze super to zastanawiam się czym jeździli opiniodawczy przed użytkowanie lexusa. Kupiłem F- Sport, kierownik Lexusa, serwisu powiedział ze to najlepsza wersja- kurtuazja standard w salonach. Co do hybrydy lexusa, byłem świadkiem jak ludzie chcieli zwracać hybrydy, ze względu na spalanie.