Szukaj

Zużycie paliwa Lexus LX – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Lexus LX

18,2
Terenowy 4.5 215KM 158kW
Lexus LX I (450)
Na benzynie auto, to realnie pali w moim przypadku od 15,6 do 21l benzyny PB95 (zbiornik 95l i wystarcza realnie na jakieś 500km) . Na gazie od 19 do 24l (zbiornik toroidalny pod autem 95l, czyli gazu wchodzi max. 76l i wystarcza na nieco ponad 300km). Zapewne gdyby nie stary typ zastosowanej skrzyni automatycznej hydrokinetycznej, tylko 4-biegi oraz masa własna auta 2420kg było by znacznie lepiej. Czuć to przy bardzo dynamicznej jeździe, że skrzynia ta pożera wręcz znaczną moc i moment w tym aucie, ale to są właśnie uroki starszych modeli aut. Za to wytrzymałość takiego auta jest ponadprzecietna.
35,3
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX II (470)
Mam go od ponad 3 lat, kosztował fortunę, teraz problem z sprzedażą, w zadawalającej cenie:). Pali bardzo dużo ale... to Lexus:) Naprawy w samochodach takich jak ten mogą kosztować naprawdę sporo. Nigdy nie serwisowałem w ASO - koszmar. Po zakupie zainwestowałem w LPG, świece, filtry itp prawie 10 tyś. lecz mimo to samochód spala mega dużo. Wszystko technicznie ok. Komfort - ok, lecz mało stabilny samochód na zakrętach. No cóż ale lubię duże samochody. Polecam osobom nie zwracającym uwagi na koszty eksploatacji. Paliwo na rok (15-20) tyś km. + eksploatacyjne wymiany+ niespodzianki związane z naprawami nieoczekiwanymi to 15-20 tyś zł. Sporo kosztować może laweta (gabaryty i masa samochodu - konieczna laweta do samochodów ciężarowych), - np. transport z Węgier do Warszawy to 9 tyś zł . Koszt naprawy okazał się stosunkowo nieduży ok 1 tyś zł (w warsztacie nie autoryzowanym) lecz w ASO na Węgrzech po wstępnej diagnozie (nie wiem za co) oszacowano naprawę na 4 tyś Euro - na szczęście to była jedyna awaria gdzie nie dało się jechać. Rozpisałem się, lecz mimo to zaprzyjaźniłem się z tym samochodem:) hehe Polecam pasjonatom marki Lexus.
25,0
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX II (470)
Samochód, jak czołg, wolny toporny ale Lexus. Poza nazwą z luksusem nie ma za wiele wspólnego. Trzęsie, chwieje na boki, ale ma napęd 4x4 dlatego go lubię. Drogi w zakupie i eksploatacji. Mam go od 5 lat bo nie opłaca się sprzedać, nikt nie chce dać tyle ile bym chciał. Polecam osobom ceniącym wyjątkowość. Lecz zarazem majętnym, prócz stosunkowo wysokiego spalania od 20 do nawet 40 koszty naprawa bywają bardzo wysokie. Przykładowo wymiana pękniętego uszczelniacza na wale korbowym (niezbędne części i koszty wymiany) to prawie 5 tyś zł + 3 tygodnie postoju (problem z dostępnością części). Wymiana tarcz przód i tył + klocki - 2600zł. Serwis skrzynia 1900zł.
32,3
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX II (470)
Samochód mega duży, wygodny (troszku się buja na zakrętach), lecz można nim ciągnąć lawetę - do tego jest stworzony, muł roboczy. Mam go od 5 lat. Jestem ogólnie zadowolony. Choć mógłby mniej palić. Co do awaryjności na średnim poziomie (samochód ma już kilkanaście lat) więc można się spodziewać różnych awarii. Odradzam kategorycznie ASO jeśli można naprawić w innych warsztatach. Przy większych awariach raczej wymiana na używane części (nowe mega drogie), brak zamienników.
20,3
SUV 5.7 i 383KM 282kW
Lexus LX III (550)
Autko super spalanie spore ale komfort i moc oddaje rozpacz przy tankowaniu ( mały zbiornik ) co 350 kilometrów na CPN
16,9
Terenowy 4.5 215KM 158kW
Lexus LX I (450)
Myślę, że średnio 17l na 100km to w przypadku takiego auta to nie jest dużo, ale gdyby tak było kilka litrów mniej np. 12-13l benzyny, to było by mi bardziej miło jeździć :-).
15,0
SUV 5.7 i 383KM 282kW
Lexus LX III (550)
Paliwożerca!!! Ale nie żałuję niczego, skoro mnie stać na takie auto, to stać mnie i na paliwo. Moc szatańska... Potężny, silny, wielki... Czuję sie w nim pewnie i bezpiecznie.
38,3
Terenowy 4.7 235KM 173kW
Lexus LX II (470)
te ropo żerne kursiście pali więcej niż ja papierosy rocznie
8,3
SUV 5.7 V8 367KM 270kW
Lexus LX IV (570)
Super samochod
15,7
SUV 5.7 i 383KM 282kW
Lexus LX III (550)
Rewelacja . Mały zbiornik paliwa .
Lexus LX