Szukaj

Informacje o Lexus LX

Lata produkcji: 1996 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Lexus LX – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Lexus LX

Liczba ocen: 3
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Poważne usterki - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~dar7 - [email protected]
Terenowy 4.5 215KM 158kW
Lexus LX I (450)
wspaniały pojazd ma wszystko co trzeba, działa niezawodnie,bardzo cichy,b.dobre nagłośninie radiomagnetofon i zmieniarka na 6 CD,doskonały automat zmiany biegów działa nizauważalnie ale skutecznie,fotele z pamięcią elektrycznie ustawiane,odsuwana elektrycznie kierownica po wyłączeni zapłonu,wadą jak dla mnie jest spalanie w mieście 17litrów/100 ale czy to wada przy tym wspaniałym silniku na trasie jest bardzo dobrze 11-13l/100,cena nowego zaporowa ale chyba ma tak być,obsługa w serwisie Toyota Bielany przeglądy bardzo dobra,
4,8
[email protected] , Renata
Terenowy 4.5 215KM 158kW
Lexus LX I (450)
Jest wspaniały.Może przesadzam bo jestem kobietą.Lubie jeździć, jeżdżę dużo i taki samochód był moim marzeniem Życzę wszystkim zmotoryzowanym by mogli tak spełnić swoje marzenia.Przyspieszenie jak torpeda!Przy wyprzedzaniu to naprawdę komfort.Jest bezpieczny,trzyma się szosy i jak na terenowe auto wcale nie taki twardy.Jest niezawodny.To wersja amerykańska więc to chyba mówi wszystko.Jestem zauroczona moim Lexem.
3,7
[email protected]
Terenowy 4.5 215KM 158kW
Lexus LX I (450)
Ogólnie oceniam auto bardzo dobrze i nie mam większych zastrzeżeń do niego. Oby tylko służyło mi wiernie i bezawaryjnie przez kilka ładnych lat to będę zadowolony, a wszystko na to wskazuje !

Raporty spalania Lexus LX

Liczba raportów: 11
Średnie spalanie dla Lexus LX
17,6 – 38,3
l/100 km
30,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,2
Terenowy 4.5 215KM 158kW
Lexus LX I (450)
Na benzynie auto, to realnie pali w moim przypadku od 15,6 do 21l benzyny PB95 (zbiornik 95l i wystarcza realnie na jakieś 500km) . Na gazie od 19 do 24l (zbiornik toroidalny pod autem 95l, czyli gazu wchodzi max. 76l i wystarcza na nieco ponad 300km). Zapewne gdyby nie stary typ zastosowanej skrzyni automatycznej hydrokinetycznej, tylko 4-biegi oraz masa własna auta 2420kg było by znacznie lepiej. Czuć to przy bardzo dynamicznej jeździe, że skrzynia ta pożera wręcz znaczną moc i moment w tym aucie, ale to są właśnie uroki starszych modeli aut. Za to wytrzymałość takiego auta jest ponadprzecietna.
35,3
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX II (470)
Mam go od ponad 3 lat, kosztował fortunę, teraz problem z sprzedażą, w zadawalającej cenie:). Pali bardzo dużo ale... to Lexus:) Naprawy w samochodach takich jak ten mogą kosztować naprawdę sporo. Nigdy nie serwisowałem w ASO - koszmar. Po zakupie zainwestowałem w LPG, świece, filtry itp prawie 10 tyś. lecz mimo to samochód spala mega dużo. Wszystko technicznie ok. Komfort - ok, lecz mało stabilny samochód na zakrętach. No cóż ale lubię duże samochody. Polecam osobom nie zwracającym uwagi na koszty eksploatacji. Paliwo na rok (15-20) tyś km. + eksploatacyjne wymiany+ niespodzianki związane z naprawami nieoczekiwanymi to 15-20 tyś zł. Sporo kosztować może laweta (gabaryty i masa samochodu - konieczna laweta do samochodów ciężarowych), - np. transport z Węgier do Warszawy to 9 tyś zł . Koszt naprawy okazał się stosunkowo nieduży ok 1 tyś zł (w warsztacie nie autoryzowanym) lecz w ASO na Węgrzech po wstępnej diagnozie (nie wiem za co) oszacowano naprawę na 4 tyś Euro - na szczęście to była jedyna awaria gdzie nie dało się jechać. Rozpisałem się, lecz mimo to zaprzyjaźniłem się z tym samochodem:) hehe Polecam pasjonatom marki Lexus.
25,0
Terenowy 4.7 230KM 169kW
Lexus LX II (470)
Samochód, jak czołg, wolny toporny ale Lexus. Poza nazwą z luksusem nie ma za wiele wspólnego. Trzęsie, chwieje na boki, ale ma napęd 4x4 dlatego go lubię. Drogi w zakupie i eksploatacji. Mam go od 5 lat bo nie opłaca się sprzedać, nikt nie chce dać tyle ile bym chciał. Polecam osobom ceniącym wyjątkowość. Lecz zarazem majętnym, prócz stosunkowo wysokiego spalania od 20 do nawet 40 koszty naprawa bywają bardzo wysokie. Przykładowo wymiana pękniętego uszczelniacza na wale korbowym (niezbędne części i koszty wymiany) to prawie 5 tyś zł + 3 tygodnie postoju (problem z dostępnością części). Wymiana tarcz przód i tył + klocki - 2600zł. Serwis skrzynia 1900zł.
Lexus LX