Szukaj

Najnowsze raporty Lincoln

14,5
Sedan 4.6 V8 238KM 175kW
Lincoln Town Car III
Z pewnością nie odkryje tutaj żadnej ameryki. Ile wleje tyle spali, ale tak poważnie to jak w każdym jednym aucie wszystko zależy od tego jak często przyśpieszamy. Silnik jest duży 4.6 litra, posiada osiem cylindrów wiec musi spalić. Mimo wszystko uważam że jak na taką pojemność to i tak pali niewiele. Na autostradzie udało mi się uzyskać spalanie na poziomie 10.14 l/100km. Zimą niestety spalanie potrafiło wzrosnąć aż do 19 litrów na 100 km, oczywiście przy dużych mrozach i jeździe tylko i wyłącznie po mieście.
15,4
Terenowy 4.6 i V8 32V AWD 306KM 225kW
Lincoln Aviator
Niezależnie od stylu jazdy spalanie Lincolna plasuje się na dosyć przyzwoitym jak na to auto poziomie. Biorąc pod uwagę masę, rozmiar, napęd na 4 łapy i moc widlastej ósemki, auto pali tyle ile kolegów 4 litrowe explorery czy nawet podobnie jak niejeden SUV w dieslu. W trasie osiągnięcie 12 litrów jest możliwe przy normalnej jeździe, oczywiście przekraczając 130 km/h drastycznie rośnie. Najgorzej jest zimą, wtedy to i 30 litrów na krótkich odcinkach jest realne, ale to jest typowe dla amerykanów. Znając te auta wiesz, że nie zależnie od tego czy jest to V6, czy V8, nowe lub klasyczne, palić będzie dużo :)
23,3
Coupe 4.6 V8 32V 279KM 205kW
Lincoln Continental VIII
Auta amerykańskie z V8 potrafią spalić, ale to auto ma spalanie wieksze od Dodga Ram, który jest znacznie cięższy, jest na ramie i ma większy silnik. Ale generalnie super fura, choc moj egzemplarz jest w słabym stanie.
21,0
Terenowy 5.4 i V8 AWD 304KM 224kW
Lincoln Navigator II
do tej pory miałem przyjemność wymienić płyny, trzy cewki i świece - poprzedni właściciel o to nie zadbał. kwota nie jest jakoś strasznie wygórowana minus to to iż na części oryginalne w wielu wypadkach trzeba poczekać aż przylecą ze stanów.
12,9
Sedan 4.6 V8 223KM 164kW
Lincoln Town Car III
5 czy 4? a może 1?? oceńcie sami: 4.6 litra, V8, automat, napęd tył, waga ponad 1800 W Gdańsku pali mi 13,5 do 14.5 zima tak do 15 trasa ok 11- 12 przy 120km/h przy stówce do ok 10 litrów a może nawet mniej. Nigdy nie bawiłem się w szczegółowe wyliczanki. Zbiornik ma pojemność ok 65 litrów. Wlewam ok 60- 62litry, i przejeżdżam ok 470 kilometrów.
16,7
Sedan 4.6 V8 32V 279KM 205kW
Lincoln Continental IX
i tutaj zaczynają się schody... ale jak ktoś oczekuje spalania rzędu 5l/100km to proponuję zakup cinquecento jak na swoją klasę i pojemność wydaje mi się, że spalanie nie jest aż takie straszne(cykl mieszany z przewagą zatłoczonego miasta/kurs ekspresowy/spokojna jazda na trasie ok100-120km/h)
15,5
Sedan 4.6 210KM 154kW
Lincoln Town Car II
Jest to oczywiście 9metrowe autko. Nie pali zbyt wiele jak na ten silnik i tę masę. Po pierwsze na drodze szybkiego ruchu przy tempomacie na ok 80-90km i prostej pokazuje średnio 8.0 ale nadrabia pod górkę skacze do ok 11. bez tempomatu spokojnie można utrzymac 9. Po drugie w mieście z bakiem powyżej połowy + 9 osób ok 22 ale rekordy przy dużym korku nawet 25 (na szczęście rzadko). Średnie spalanie 15.5 (+,- 0,5 zależy od kierowcy) Silnik trwały, mocny, oszczędny.
9,9
Terenowy 4.6 i V8 32V 306KM 225kW
Lincoln Aviator
przy normalnej jezdzie nie zrywac i nie przyspieszac niepotrzebnie pali dosc malo ford expedytion z ty samym silnikiem pali tez tak samo silniki chyba najbardziej wytrzymale na swiecie auto lepsze jak luxusowe
20,3
Coupe 6.6 290KM 213kW
Lincoln Continental IV
O takich rzeczach sie nie pisze ;) 20-23l/100km niektorzy beda narzekac ale wkoncu jakos te 6.6l trzeba napedzic. Tym samochodem nie robi sie duzo km, mozliwosc rejestracji na zabytek - 1 przeglad na zawsze (200zl). Ceny czesci moze nie sa straszne ale przesylka...
13,3
Sedan 4.6 V8 208KM 153kW
Lincoln Town Car III
Spalanie w granicach 9,5l/100 udaje mi sie osiagnac przy predkosciach do 100km/h, gdy się zacznie troche wyprzedzac, rośnie juz do okolo 11. Mimo to uwazam ze jak na tak duze auto, spalanie na trasie jest ok. W miescie nie jest juz tak wesoło, najnizsze srednie jakie udało mi sie osiagnac to 15,7/100km. Ale cos za cos, jest wygodnie i tym trzeba sie cieszyc.