AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Mazda
6
I
Hatchback
2.0 MZR-CD 136 KM 100 kW
2.0 MZR-CD 136 KM 100 kW
Raporty zużycia paliwa
Mazda 6 I Hatchback
on
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
6,5
Deklaracja producenta
6,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.4
Sprawdź najnowsze oferty Mazda 6
Zobacz 10 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(56)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,0
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Zużycie ON znośne, gorzej z cenami napraw, części...
Dodane
15 lat temu
On
6,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Części eksploatacyjne w cenach podobnych jak np. w Audi i VW tej klasy. Spalanie też w normie.
Dodane
15 lat temu
On
6,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Zużycie paliwa - mogłoby być odrobine mniejsze (sądze że diesel Mazdy pali 0.5 - 1 L więcej niż europejskie (np TDI)). Ale nie ma podstaw do zbytniego narzekania. Brak 6tego biegu niestety pogarsza ekonomie jazdy po autostradzie. Ceny napraw, z racji że nie jest to w Polsce popularne auto, mogą być troche wyższe niż u konkurencji (mam na myśli ceny niektórych części, np koła dwumasowego).
Dodane
15 lat temu
On
7,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Niestety pali za duzo
Dodane
15 lat temu
On
6,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
On
6,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
ceny napraw sa duze - japonka to japonka, lecz czesci maja 3x dluzsza zywotnosc, spalanie ok - nie zbije po kieszeni
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Mazda 6 I Hatchback
2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Średni koszt
przejechania 100 km
36,00 zł
on
7,0
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
6,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Witam.Auta nie katuję więc spalanie ma takie a nie ine wyniki.W trasie jade srednio do 120km/ha w miescie nie przekraczam 2500obr/min.Generalnie to auto o sportowym zacieciu i lubiącym wysokie obroty więc zeby móc je wykorzystac trzeba sie liczyc ze spalaniem wyzszym niż podane przez moje..
Dodane
15 lat temu
On
6,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
Auto lubi spalić jak na 136KM to skąś musi te moc brać ale mozna jadąc oszczednie (100-120) w trasie zejśc do 5,2-5,5l/100km.
Dodane
15 lat temu
On
5,6
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow... tydzien po remoncie, przepalilem autko.. jestem pod wrazeniem zywotnosci motoru.. przepalilem syf(2 razy strzelilem salwa czarnego dymu, resztki po nieszczelnosci na pompowtryskach) teraz autko chodzi idealnie na wolnych obrotach nie trzesie pracuje rowniutenko.. wyciagnalem 190km/h takze jest jak z fabryki... poprawilem maks spalanie spradzone w wawie po przejechaniu ok 300 km bez oszczedzania motoru(do odciecia)(ropa "Gold" tankowana na statoilu na kondratowicza)zero ubytku oleju (nowo zalany Castrol Edge 5W40) ... jednak przyznaje racje, ze ten samochod, a konkretnie silnik kocha wyzsze obroty..NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TEKSTY, ZE DISEL MUSI KOPCIC I TROCHE PLUC Z ODMY, CZY WLEWU OLEJU.... pozdrawiam
Dodane
16 lat temu
On
5,2
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
UWAGA!!! przed remontem silnika bylo o ok. 2L wiecej!!! jezeli wasze mazdy 6 TS pala ok 8,5L to znaczy ze jestescie ofiarami zlego serwisowania swojeoauta w ASO!! uszczelki pod pompowtryskami stosowane w przeszlosci w ASO Mazda dla modelu Mazda 6 Ts Td byly nieodpowiednie!! po wymianie z kolega owych uszczelek na model RF2A(80zl w serwisie mazdy) a nie RF5C(jakie byly stosowane) spalanie spadlo o 2L moc silnika wzrosla oraz dymienie z korka oleju ustalo.. co wiecej pobor oleju zmalal!!! pobor oleju byl spowodowany tym, ze zle uszczelki pod pompowtryskami przepuszczaly nieprzepalony ON do oleju silnikowego, to powdowalo jego rozrzedzenie a dalej rozrzedzony olej silnikowy dostawal sie przez turbine do intercoolera i tam zalegal u mnie ok. 500ml(u mnie ilosc ktora zekomo przepalil silnik!!!)...ZAZNACZAM ze u mnie nie bylo przedmuchow na bagnecie tylko na odmie.... teraz silnik chodzi jak nowy... ani kropelki nie chlapie po otworzeniu korka wlewu oleju na rozgrzanym i chodzacym silniku... "Dobrze" serwisowane auta moga jechac miliony...moj mail to: popescug14@op.pl... pisac jak ktos chce wiecej szczegolow...
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
4,4 (47 ocen)
Sprawdź oferty Mazda 6
Wybierz inny silnik
1.8 MZR 120 KM
2.0 MZR 141 KM
2.0 MZR 147 KM
2.0 MZR-CD 121 KM
2.0 MZR-CD 136 KM
2.0 MZR-CD 143 KM
2.3 MZR 166 KM
2.3 MZR DISI Turbo 260 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda 6 w pigułce
Mazda 6
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 6
Dane techniczne
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
Raporty zużycia paliwa
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
Opinie
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
Usterki
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
Publikacje
Mazda 6
Newsy
Mazda 6
Galerie
Mazda 6
Nasze pomiary
Mazda 6
Filmy
Mazda 6
Ogłoszenia
Mazda 6
Ceny aut używanych
Mazda 6
Dziennik kosztów
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 6 I Hatchback 2.0 MZR-CD 136KM 100kW 2002-2005
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda 6 I Hatchback
Dane techniczne
232 opinie
użytkowników
151 ogłoszeń
używanych
20 zgłoszonych
usterek
14 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Mazda 6
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy