Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I

Podsumowanie 930 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
48,67 zł
124
8,5
49,03 zł
77
8,7
50,05 zł
71
11,1
63,83 zł
6
9,4
54,13 zł
50
10,7
61,34 zł
2
12,4
71,48 zł
17
10,2
58,70 zł
14
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
24,08 zł
19
10,0
25,64 zł
33
9,7
24,98 zł
18
12,5
32,06 zł
2
11,0
28,22 zł
13
14,1
36,18 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Mazda 6 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,58 zł
146
6,6
39,96 zł
218
7,3
44,01 zł
116

Zużycie paliwa Mazda 6 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (930)

8,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
6,7
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
7,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Przy spokojnej jeździe, nie przekraczając dozwolonej prędkości w trasie, zużycie paliwa mieści się w granicy 7 litrów na 100 kilometrów. W ruchu miejskim przy średnim natężeniu ruchu poniżej 10 litrów. Minimalny pomiar jaki udało mi się osiągnąć to 5.7 l/100km (ale jazda tak ekonomiczna jest bardziej mecząca niż opłacalna). Jednym zdaniem mogę powiedzieć, ze jestem bardzo zadowolony z parametrów tego modelu.
Dodane 10 lat temu
7,4
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
I teraz mógłbym napisać elaborat na temat tego samochodu . Wiem że mam udany egzemplarz ale przez cały okres użytkowania zastanawiałem się kiedy padnie mi wtrysk , turbina czy inna pompa której cena będzie liczona w tysiącach złotych. Pierwszy szok przeżyłem przy wymianie paska rozrządu w moim poprzednim samochodzie był to łańcuszek i zanim zajechałem ten samochód nie było potrzeby go wymieniać a tutaj cena wymiany to kilka tysięcy złotych aż płakać mi się chciało jak usłyszałem tą kwotę. kolo dwumasowe i sprzęgło też kilka tysięcy złotych. szczęście w tym że przez tyle lat wymieniłem z elementów nieplanowanych tylko fachowej nazwy nie znam ale sterownik niskich obrotów który kosztował ponad tysiąc złotych , nie wspominam tu o zawieszeniu bo to oczywisty element eksploatacyjny. Reasumując jak usiadłem podliczyć oszczędności wynikające z posiadania diesla zamiast benzyny przy 365000 km okazało się że są mniejsze niż 1000 zł więc wystarczyła by jedna mała usterka i koszty wynikające z posiadania silnika wysokoprężnego były by wyższe.
Dodane 10 lat temu
8,5
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
Ze względu na to że auto w ogóle się nie psuje to nie mogę za dużo powiedzieć o cenach części.
Dodane 10 lat temu
7,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR 147KM 108kW
Jak narazie tylko zalewam i jeżdżę a jak dla mnie silniczek jest mega ekonomiczny jak się odpowiednio jeździ.
Dodane 10 lat temu
8,0
Mazda 6 I
Sedan 2.0 MZR 141KM 104kW
11,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
8,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
drogie części, servisy, pali dużo, wrażliwy na wszystko...
Dodane 10 lat temu
8,2
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR 147KM 108kW
ASO lepiej sobie odpusic chyba ze jest promocja na przeglady
Dodane 10 lat temu
Mazda 6 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów