Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mazda 6 I

Lata produkcji: 2002 - 2008
Segment: Klasa średnia

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 2002 roku. Następca słynnej serii 626. Oba auta dzieliły wiele elementów, między innymi płytę podłogową G-platform stworzoną wspólnie z Fordem. Mazda 6 jest jednym z najpopularniejszych modeli marki w ostatnich: wyprodukowano już prawie 2,5 mln egzemplarzy; auto zdobyło wiele nagród w międzynarodowych plebiscytach. Powstały trzy generacje „Szóstki”, trzecia debiutowała w 2012 roku. Jej sportowa wersja to Mazda 6 MPS (w Europie) lub Mazdaspeed6 w USA. W Japonii model oferowany jako Mazda Atenza.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Mazda 6 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autorentgen Mazda 6 I

Liczba wpisów: 25

Schowek nad wyświetlaczem.

dodał: Lechu444, 8 lat temu
No taa... Wystarczy pociągnąć palcem. Łatwiej to chyba tylko telepatycznie... Może w Citroenie to mają? :P

EGR zawór.

dodał: ~Tanki, 6 lat temu
1. ale na czym konkretnie polega problem? - zawor sie zacina? problemy z czujnikami? 2. EGR jest juz montowany praktycznie wszedzie wiec po co psioczyc na mazde?

Silniki diesla.

dodał: ~Maximus, 8 lat temu
W silnikach diesle`a często występuje problem z wtryskami oraz (nieco rzadziej) z turbosprężarkami i kołami dwumasowymi, zwanymi 2M. Awaria któregoś z wtrysków powoduje nierównomierną pracę silnika. Ponadto pojawić się może czarny chmura wywodząca się z tłumika. Charakteryzuje się również stukaniem na określonych obrotach silnika. Naprawia się to poprzez tzw. kalibrację wtrysków, jednak efekt nie zawsze jest taki, jakiego oczekiwaliśmy. Zaznaczam, iż nie jestem w posiadaniu takowe auta, a każda z tych informacji opiera się na internecie, jednak są to potwierdzone uwagi. W celu...

Napinacz paska klinowego.

dodał: ~ja, 8 lat temu
Europejskie wersje to max 2.3L w rodzinnym posiadaniu jest 2006r. 3.0L V6 i napinacz się ukręcił. Ciekawą praktyką jest zakładanie krótszego paska bez tego napinacza.

Prawe światła.

dodał: ~Grzegorz, 8 lat temu
Siłownik prawej lampy przedniej dość często pracuje po wyłączeniu stacyjki, można temu zaradzić przekręcając regulator w pozycji między dwoma oznaczeniami - ale to rozwiązanie raczej domowe.

Dane techniczne Mazda 6 I

Moc silników 120–260 KM
Pojemność silników 1,8–3,0 l
Prędkość maksymalna 189–240 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,6–12,3 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 17035
Koszt ogólny 25,75 PLN
LPG22.04 PLN
ON38.6 PLN
PB31.75 PLN
Wydatki serwisowe 8,72 PLN Pozostałe wydatki 14,13 PLN

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 I