Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III

Podsumowanie 387 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Mazda 6 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (387)

5,8
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Codzienna jazda trasą miasto/droga ekspresowa 40/60 prędkości przepisowe i bardzo trudno przekroczyć spalanie na poziomie 6l/100, na autostradzie przy stałej prędkości 140-150 maksymalne spalanie 6.2 i więcej nie potrzebował. Autem przejechałem dopiero 8 tys. km i nie jest to mój pierwszy diesel ale już teraz mogę stwierdzić że konstrukcja bardzo udana. Zobaczymy jak sprawować się będzie z biegiem lat
Dodane 9 lat temu
6,6
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Średnie spalanie przy mieszanej jeździe (50% miasto/50% trasa) nie przekracza 7,5 l, a na autostradzie 8 litrów (przy prędkościach 150-170 km/h). Przy spokojnej jeździe w trasie bez problemu można zejść poniżej 5,5 l/100 km.
Dodane 9 lat temu
7,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Zdecydiwanie oszczędniejsza niż VW Passat 1.4 TSI 160KM. I-ELOOP wyraźnie oszczędza paliwo odzyskiem energii. Jazda normalna czasem z odrobina szaleństwa.
Dodane 9 lat temu
6,8
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Jedyne koszta utrzymania jakie póki co występują to koszta paliwa. Przy "wolnej" jeździe ok.90-100km/h pali mało, w tempie autostradowym pali jak każde inne. Generalnie koszta podobne jak do auta na gaz.
Dodane 9 lat temu
6,6
Mazda 6 III
Sedan 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Tutaj już chyba lepiej nie może być! Silnik 2500 cm3, a spalanie średnie na poziomie 6,5-7,5 l/100km. Podczas dłuższych przelotów drogami krajowymi (trzymając się ograniczeń), osiąga wyniki na poziomie 5-6l /100km. Zaznaczam przy tym, że nie mam ciężkiej nogi, to automat tak dobiera bieg aby spalać paliwo w jak najbardziej efektywny sposób. Kolejne oklaski dla inżynierów! Do tego część energii z hamowania silnikiem odzyskiwana jest przez I-ELOOP i wykorzystywana do zasilania elektroniki pokładowej. Serwisy co 20tyś km lub co rok, jak do tej pory ograniczają się tylko do wymian oleju, filtrów i sprawdzenia wszystkich punktów samochodu. Ceny w ASO dość przystępne, przy tym serwisując regularnie w ASO (auto kupione i użytkowane w Szwecji) przez 10 lat mam darmowe Assistance.
Dodane 9 lat temu
7,3
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Spalanie na bardzo duży plus. Reszta się okaże.
Dodane 9 lat temu
6,7
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW
Spalanie niskie jak na tę moc silnika i osiągi.
Dodane 9 lat temu
7,7
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW
Jak na taki silniczek rewelacja. Prawie 200 koni a średnie spalanie 8,5l/100km. Samochód nowy wiec kwestia serwisu jeszcze temat odległy
Dodane 9 lat temu
7,8
Mazda 6 III
Sedan Facelifting 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 150KM 110kW
Samochód drogi i w dodatku dużo pali. Boje się co się wydarzy po zakończeniu gwarancji bo już kilka usterek zanotowałem
Dodane 9 lat temu
6,3
Mazda 6 III
Sedan 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW
Mazda 6 III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów