Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 III

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Klasa średnia

Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2012 roku. Koncepcyjnym pierwowzorem samochodu był prototyp Takeri Concept z 2010 roku, Mazda 6 III częściowo też bazuje na stylistyce wcześniejszego prototypu Shinari Concept. Wraz z debiutem modelu, Mazda porzuciła filozofię designu „Stylish, Insightful, and Spirited” na rzecz nowej koncepcji „Kodo Soul of Motion” (zastosowano ją wcześniej tylko w modelu CX-5). Model powstał na nowej płycie podłogowej CD3 2 platform, opracowanej wspólnie z Fordem.

Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Oceny Mazda 6 III

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(88%) NIE(12%)
ZALETY + Poważne usterki + Silnik + Układ jezdny
WADY - Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

Mike
Mazda 6 III Kombi
2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW (od 2012) 4,54
Prawie nie ma się do czego przyczepić. Denerwujące niektóre oszczędności \"na siłę\" - np. skokowa regulacja fotela pasażera i brak regulacji u pasażera odcinka lędźwiowego. Trzeba się przyzwyczaić do wymiarów auta i trudności manewrowania nim (wysoko poprowadzona linia okien, słaba widoczność maski z przodu auta etc.). Za to auto się odwdzięcza dynamiką i komfortem - przejechać 1200 km w jeden dzień i wysiąść zupełnie nie zmęczonym - bezcenne...
dodano 4 lata temu przez Mike
mg
Mazda 6 III Sedan Facelifting
2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW (2015-2016) 4,85
Jak dla mnie auto prawie idealne. Fantastyczny designe! Świetna sportowa linia nadwozia z od początku wpadła mi w oko. Bardzo dobry układ jezdny i najlepsze wyposażenie w cenie 125tys wersja SKYPASSION, a testowałem Mondeo, Passata, Renualt Kajdar, Toyota Avensis, które niestety sobie w tym samym wyposażeniu każe dopłacić dodatkowe 20-30tys..Auto bardzo wygodne, przestronne, wyposażone w wiele dodatków elektronicznych. Niskie spalanie jak na...
dodano ponad rok temu przez mg
SouldSire
Mazda 6 III Kombi
2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW (od 2012) 4,62
Zastrzeżenia ograniczają się do: spalania (nie spodziewałem się, że osiągnę katalogowe, bo mam "ciężkie" kopyto, ale jednak nieśmiało liczyłem na 8-8,5, a jest 9l/100km), hałasu przy większych prędkościach (jest zdecydowanie ciszej niż w moim poprzednim aucie, ale uszczelki drzwi przednich jednak wymagają dopracowania, podobno Mazda już pochyla się nad problemem) i zestawu audio, a dokładniej jego współpracy z portem USB (nie dość,...
dodano 3 lata temu przez SouldSire

Autodiagnoza Mazda 6 III

Liczba wpisów: 35
Wzrosły obroty i wyparował płyn w chłodnicy
dodał: ~HANNA ORZECHOWSKA, ponad rok temu
Po przejechaniu ok. 80 km wzrosły bardzo obroty i wyparował płyn z chłodnicy. Okazało się, że w chłodnicy jest pusto, ponieważ weszło 3 l płynu. Płyn uzupełniałam przed wyjazdem z domu. Jaka może być przyczyna?
Zacinanie się pedału gazu
dodał: Michał, 6 lat temu
Po odpuszczeniu pedału gazu na chwilę, przy ponownym jego naciśnięciu czuć opór tak jakby linka się zacinała lub sam pedał na zawiasie to robił.
Wymiana włącznika świateł awaryjnych.
dodał: kojak20, 4 lata temu
Zniknęły kierunkowskazy, myślę że problem pojawił się podczas szukania kierunkowskazów w przyczepce. Włączyłem awaryjne w aucie i grzebałem w lampach przyczepki. Wymieniłem przerywacz, który jest pod licznikiem ale nie pomogło. nie mogę dostać się do włącznika awaryjnych tzn nie chcę niczego połamać. proszę o poradę ps przy okazji : wcześniej zniknęły też światła cofania, żarówki są całe... również proszę o poradę.
swieci się żółta kontrolka silnika
dodał: ~amar, 7 lat temu
po wymianie paska rozrządu swieci się kontrolka silnika na desce.podczas jazdy raz swieci raz gasnie.Wzrosło też spalanie o około 2 litry
dziwny odgłos z silnika
dodał: ~mariusz, 5 lat temu
Witam Mam taki kłopot jakiż czas temu pojawił się dziwny dzwięk z okolic paska wielorowkowego na zimnym silniku jest on bardziej intensywny na ciepłym jest słabszy wymieniłem napinacz rolke i pasek i żadnej poprawy wymienię jeszcze sprzęgiełko alternatora czy miał ktoś z was taki kłopot

Dane techniczne Mazda 6 III

Moc silników 145–192 KM
Pojemność silników 2,0–1 998,0 l
Prędkość maksymalna 201–223 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,8–10,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 1113
Koszt ogólny 39,41 PLN
LPG53 PLN
ON28.15 PLN
PB43.32 PLN
Wydatki serwisowe 7,80 PLN Pozostałe wydatki 50,69 PLN

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

3 pomiary
Dla Mazda 6 III. Zobacz!
Pomiar Spalania
Pomiar Przyśpieszenia
Pomiar Wyciszenia
Mazda 6 III