Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda MX-5 IV

Podsumowanie 19 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda MX-5 IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
44,25 zł
1
6,7
44,25 zł
1
7,5
49,64 zł
6
7,2
47,64 zł
7

Zużycie paliwa Mazda MX-5 IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (19)

7,8
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
6,7
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
6,7
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 1.5 SKY-G 131KM 96kW
6,8
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Średnia z 25k km to 7,3 przy czym 1/3 w Warszawie zazwyczaj bardzo krótkie odcinki, 2/3 trasa. Jazda dynamiczna, czasami bardzo dynamiczna. Nie zwiększam jednak niepotrzebnie spalania, np. przyśpieszając przed czerwonym światłem. Przy 160km/h spalanie ok. 9,2l. Przy 140 km/h spalanie ok. 8,4 l. Spalanie powyżej 10l możliwe chyba tylko na zimnym silniku przy odcinku do 5km i dynamicznej jeździe od świateł do świateł albo z prędkością zbliżoną do maksymalnej na trasie.
7,8
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
8,0
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
6,9
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
6,9
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Na trasie przy spokojnej jeździe 90 - 100 km/h spalanie 5,7 l/setkę. W mieście przy spokojnej jeździe ok . 8 l. Na torze podobno 30 l/sto.
8,7
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Świetna zabawka. Auto idealnie nadaje się do miejskiej jazdy, kręte drogi. Prowadzi się wyśmienicie. Po dodaniu gazu oraz skręcenie kierownicy momentalnie zaczyna dawać o sobie znać mechanizm roznicowy. Trasa bez dachu 220km/h okrutnie głośno no ale przy tej prędkości no niestety tak będzie. Podczas jazdy z zamkniętym dachem również są dość wyczuwalne przedmuchypowietrza do środka kabiny. Auto stworzone raczej do mniejszych prędkości. Przy jeździe z butem w podłodze spalanie miasto - trasa około 12l. 1045kg i 160km robi swoje. Jest czym jechać nie zużywając przy tym cysterny paliwa. Jeśli chodzi o zawieszenie, dość sztywne jak przystało na auto o sportowym charakterze jednak dobrze radzące sobie z nierównościami. W środku niestety nie otrzymujemy komfortu, także większe osoby mogą mieć problem przy dłuższej jeździe. Problemem jest również brak schowkow, a do bagażnika możemy włożyć co najwyżej kratę piwa ;) Podsumowując auto za te pieniądze jest zdecydowanie warte uwagi o ile interesujące dla nas są głównie właściwości jezdne i stylistyczne.
Mazda MX-5 IV